Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk kreft på mitt hjerte, vi kan kalle HAN for K som i kreft. K spiste av min kjærlighet, spiste kjærligheten som egentlig var tenkt til min mann mine barn. Kreften vokste seg større, jeg var i dårlig skikk fra før, jeg hadde ikke passet godt nok på meg selv og min mann hadde ikke sett hvordan jeg ble svakere og mer mottagelig, bare latt livet skurre å gå, prioritert seg selv.

De glupske kjeftene til K spiste på båndene som holdt meg og min mann sammen. Kreften fikk enda mer næring av negative tanker. Til slutt begynte jeg å se døden i øynene og lengte etter den, for å bli av med smerten og få sjansen å bli født inn i et nytt forhold. 

Jeg var så syk, men jeg kunne ikke be noen om hjelp fordi det var jo rett og slett meg som sluppet K inn i livet mitt. Det var min feil. Han fant et lite hull inn i meg å så begynte han å spise. Blev raskt stor. K skjulte døden bak en vakker fasade, en illusjon og bekreftelse. Umulig å se det stygge bak med blotte øyet.

Nå har jeg hvert fall kuttet av K fysisk i en vond prosess uten bedøvelse, og håper min familie kan reddes fra døden.

Anonymkode: e0911...19f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaller du dine egne følelser for kreft? 

Anonymkode: 4903d...ca4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke skrive om dette på en forståelig måte? 

Anonymkode: 588f4...181

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Følelser er menneskelig. Om man velger å hive bensin på bålet på en forelskelse er et fritt valg man tar. Du valgte det. Ta heller et oppgjør med deg selv enn å prøve å lage et stort stygt spøkelse ut av det som du kan skylde på istedet for å ta ansvar selv. 

Anonymkode: 0aa30...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk kreft på mitt hjerte, vi kan kalle HAN for K som i kreft. K spiste av min kjærlighet, spiste kjærligheten som egentlig var tenkt til min mann mine barn. Kreften vokste seg større, jeg var i dårlig skikk fra før, jeg hadde ikke passet godt nok på meg selv og min mann hadde ikke sett hvordan jeg ble svakere og mer mottagelig, bare latt livet skurre å gå, prioritert seg selv.

De glupske kjeftene til K spiste på båndene som holdt meg og min mann sammen. Kreften fikk enda mer næring av negative tanker. Til slutt begynte jeg å se døden i øynene og lengte etter den, for å bli av med smerten og få sjansen å bli født inn i et nytt forhold. 

Jeg var så syk, men jeg kunne ikke be noen om hjelp fordi det var jo rett og slett meg som sluppet K inn i livet mitt. Det var min feil. Han fant et lite hull inn i meg å så begynte han å spise. Blev raskt stor. K skjulte døden bak en vakker fasade, en illusjon og bekreftelse. Umulig å se det stygge bak med blotte øyet.

Nå har jeg hvert fall kuttet av K fysisk i en vond prosess uten bedøvelse, og håper min familie kan reddes fra døden.

Dette ble veldig dramatisk, og litt uforståelig. Mener du at du har vært utro/hatt forhold til en annen mann, og at det var krevende? Og bruker alle disse dramatiske virkemidlene til å innta offerrolle og ikke ansvar? Eller er det noe her jeg misforstår? 

Anonymkode: 3b8a6...f42

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Latterlig og provoserende!

Anonymkode: 25cc2...83d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dessverre ikke orket å lese boka di, om dette er en stikkprøve du vil ha tilbakemeldinger på. Veldig svulstig, pretensiøst og lite relaterbart.

Anonymkode: 6c9a7...941

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eller hekt som Sissel Gran ville kalt det. 

Anonymkode: 0a95c...22e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

i alle dager

Anonymkode: 8f55e...f39

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...