Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Fikk en topp som kostet 300kr til Jul. Den passet ikke og jeg vil gjerne bytte den. Kjøpt på Neste Stopp. Hvis det er salg på den toppen nå, får jeg bare byttet til en vare som har den nye prisen?
Gjest 1111 Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Ja, det vil jeg tro. Det var i alle fall det som skjedde da jeg skulle bytte en bok.
jolie Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Hvis du ikke har kvittering gjelder prisen varen koster nå i butikken. Ved kvittering gjelder kvitteringsprisen.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 Ok, får håpe det ikke er halv pris da...
Gjest gjest1 Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Var det ikke noe byttelapp eller noe med gaven? For etter min erfaring er det faktisk ikke sikkert du får byttet den i det hele tatt..på alle gavene mine var det byttelapp med og på samtlige sto det at den måtte byttes innen 31.des...
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 Det stemmer. Så lenge du ikke har kvitteringen så får du bare den nye prisen tilgode. Mange butikker sier at julegavene må byttes i løpet av romjulen
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #7 Skrevet 1. januar 2006 Det står en merkelapp med nestestopp logo og stempel med adressen til butikken. Medhåndskridt står det at den er kjøpt 8 des.
Gjest gjest 0 Skrevet 1. januar 2006 #8 Skrevet 1. januar 2006 hmm Da kan det hende de har andre regler... Men den eneste måten å finne ut av det på er å spørre i butikken
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #9 Skrevet 1. januar 2006 Er ikke annet å gjøre enn å prøve nei! Men takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå