Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og exen har vært sammen i snart 1,5 år, vi går i samme klasse og har samme vennegjeng. Vi er 18 år så det var begge sitt første forhold. Vi har alltid hatt det helt bra sammen, men en gang i fjor sommer slo han opp da han mente han hadde mistet følelser. Men 3 dager senere når vi var ute sammen med felles venner angret han og sa han ikke viste at føleser kommer å går osv. Nå for noen dager siden slo han opp og jeg sa meg enig i bruddet. Han mente han ikke var like forelsket lenger osv men var veldig glad i meg, han så også at han ikke lukket noen dører for fremtiden og at det fortsatt var en mulighet i fremtiden. Han ville absolutt være gode venner å ikke miste meg. Jeg var helt cool med alt. Men så har jeg nå vært på jentetur to dager etter bruddet og vi har snappet litt frem og tilbake men generellt ikke hatt så mye kontakt. I går ble jeg sjenket av noen gutter på afterskien og endte med å ringe exen. Husker ikke mye av samtalen, men jeg løy til han om at fyren exen skulle på fest til lurte på hvorfor han skulle på festen hans. Vet ikke hvor jeg har fått dette fra. Senere sender en av vennene hans meg en snapp og skriver at exen min koser seg masse og at jeg skal la han være osv. Jeg svarer ikke noe på det men sender fyren han er på fest en melding om at jeg hørte at han hadde blitt dumpet og at jeg også akkurat ble det og at han skulle si i fra om det var noe. Og så la jeg til en teit kommentar om at exen min sikkert ligger med en annnen jente hos han akkurat nå. Dette leser noen av de andre vennene hans og så klikker han. Ringer meg og sjeller meg ut, og da jeg sier unnskyld osv, sender han en av de jentene jeg er med en melding og skriver at jeg må slutte å ta kontakt med de han er med og at når man slår opp er det over osv. Men hvorfor velger han å kontakte meg masse på snapp og ønsker å være venner visst dette er sånn han føler det. Og hva gjør jeg nå med situvasjonen med drunk callen, jeg har aldri vært så full før og mente jo selvfølgelig ikke ødelegge den gode stemningen vi hadde. Skal jeg kontakte han eller la han komme til meg? Er det mulig at han kommer tilbake å angrer på at han slo opp denne gangen også?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ååh🥺 18 år! Skulle ønske jeg var 18 år og problemene min var sånne.

anyway! Nei. Ikke kontakt han. Kutt all kontakt med han. Og nei det er IKKE sikkert han kommer til deg eller angrer. Du må gå videre

men igjen… du er 18 år🥺🤎

Anonymkode: 1065f...5f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk mange svar igår, så skjønner ikke hvorfor du oppretter ny tråd. 

Anonymkode: 8c957...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har lagt veldig mange tråder nå. Vi alle sier at du må gå videre. Det hjelper ikke å lage nye tråder bare fordi du håper på kun svar som sier at dere kommer til å bli sammen igjen. 

Anonymkode: 0df8d...845

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...