Gå til innhold

Kjedelig sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fruen har siden vi fikk barn hatt meget lav sexlyst. Og nei, det er ikke slik at alt hadde vært bedre om jeg hadde bidradd mer til husarbeid og barn - dette er heller ikke et tema mellom oss. Hun har rett og slett liten interesse for sex. Vi har snakket om det, hun erkjenner det og sier at hun heller ikke har noe behov for å endre på dette. 

Sexlivet (det lille vi har) har derfor også vært kjedelig. Jeg har hatt lyst til å utforske, men hun vil stort sett ligge på rygg og bli slikket til hun kommer. Tidligere har det vært mulig å få henne fyrt opp underveis slik at det har blitt noenlunde brukbart for oss begge, men det blir tyngre og tyngre. Lysten er åpenbart lav; klitten er liten og jeg slikker i evigheter for å få henne til å komme. 

Nå begynner jeg også bli dritt lei av sex (med henne). Og da blir jeg redd for hva som kan skje...

Anonymkode: 1a56c...420

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må du rett og slett si det til henne. Spill med åpne kort og eventuelt forlat henne fremfor å være utro. Dere kan jo ta dere noen timer med sexolog å se om det kan hjelpe for hennes del. Uansett, få orden der du er før du går andre plasser. Utroskap er aldri greit. 

Anonymkode: 4aefa...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...