AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 Jeg har i lang tid mistet mer hår enn normalt. Håret mitt er blitt tynnere 😔 Har vært hos lege og tatt blodprøver, alt var normalt men fikk beskjed at ferritin nivået var litt lavt og at jeg skulle ta jerntilskudd. Det har jeg gjort og det har ikke hjulpet på hårtapet. Jeg har forsøkt alt, sjampo, hårpiller (Priorin), ingenting har hjulpet. Så for et par måneder var jeg på apoteket, og det var ei som anbefalte meg å ta Gevita sin sink med c vitamin i 3 mnd, for å se om det kunne hjelpe. Leger tar ikke blodprøve for sink, da må jeg på sykehuset og legen nektet meg det. Så jeg ga sink et forsøk. Mens jeg gikk på det, så så jeg forskjell, håret ble betydelig bedre og det sluttet å falle av. Det varte lenge, og etter 3 mnd så sluttet jeg med sink. Det er nå 2 mnd jeg ikke har tatt sink. Og har merket nå at håravfallet er kommet tilbake. 😔 Har tenkt på å ta sink igjen for å se. Men nå for tiden så tar jeg jern tilskudd og har lest at man ikke bør ta jern og sink sammen, da det hemmer opptaket av jern. Jeg er i villede for hva jeg skal gjøre. Har dere noen råd til meg? Hva bør jeg gjøre? Jeg var jo så glad og det var så befriende å se at håret ble normalt og jeg ikke mistet så mye, men nå er jeg så deppa for at det har kommet tilbake. hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 37f3a...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå