AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Skrevet 3. april 2023 En mann, 50+, hvordan kler han seg for at dere damer syns han er sexy og tiltrekkende? Tenker da både til daglig og evt. på date. Anonymkode: 205a3...302
Frkego Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 (endret) Dette vil være veldig individuelt. Jeg, som kvinne på 31, synes at dongeribukse og t-skjorte eller collegegenser (uten print) uten hette er attraktivt på de fleste menn i alle aldre til hverdags. Det samme gjelder fine turbukser. Til date ville jeg ha foretrukket dongeribukse eller chinos og en finere genser. Synes ikke at dongeribukse og skjorte er pent. Skjorte passer best til dressbukser. Dress igjen blir for lite avslappet for date for min del. Liker i tillegg helst eldre menn, så dette er det jeg ville foretrukket av en mann på 50+ også Endret 3. april 2023 av Frkego
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Jeg er kvinne på 39. Ikke noen bestemte klær jeg vil trekke frem som mest sexy, men om du er stelt og lukter godt er mye gjort👌🏼 Jeg snur meg ofte for å se om jeg går forbi en mann som lukter himmelsk😮💨🤤 Ellers er klær som hun over beskriver bænkers👌🏼 Anonymkode: 0aa46...9a9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg er kvinne på 39. Ikke noen bestemte klær jeg vil trekke frem som mest sexy, men om du er stelt og lukter godt er mye gjort👌🏼 Jeg snur meg ofte for å se om jeg går forbi en mann som lukter himmelsk😮💨🤤 Ellers er klær som hun over beskriver bænkers👌🏼 Anonymkode: 0aa46...9a9 Mens jeg skygger banen om en mann lukter så mye at man merker det bare av å passere på gaten. Poenget er, alle kvinner i hele verden er forskjellige. Det finnes ikke en fasit for det TS spør om 😊 Anonymkode: acd19...83a 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Skrevet 4. april 2023 En mann på 50+ som inviterer til date; da lukter han godt (diskret), har på seg ei mørk dongeribukse, eller dressbukse, med ei fin skjorte til. Kanskje tynn ullgenser over hvis kaldt. Og sko som er pussa! Anonymkode: 26005...572 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #6 Skrevet 4. april 2023 Frkego skrev (23 timer siden): Dette vil være veldig individuelt. Jeg, som kvinne på 31, synes at dongeribukse og t-skjorte eller collegegenser (uten print) uten hette er attraktivt på de fleste menn i alle aldre til hverdags. Det samme gjelder fine turbukser. Til date ville jeg ha foretrukket dongeribukse eller chinos og en finere genser. Synes ikke at dongeribukse og skjorte er pent. Skjorte passer best til dressbukser. Dress igjen blir for lite avslappet for date for min del. Liker i tillegg helst eldre menn, så dette er det jeg ville foretrukket av en mann på 50+ også Pluss om man ser bulgen hans i buksa kanskje? Anonymkode: 1bae6...9aa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Det spiller mindre rolle hva slags bukse det er, bare den sitter pent på. Henger den bak, blir det straks veldig gubbete. En nøytral tshirt med en åpen skjorte over, ser bra ut. K40 Anonymkode: ddc60...2e2
Frkego Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Pluss om man ser bulgen hans i buksa kanskje? Anonymkode: 1bae6...9aa Har lite betydning for min del. Liker det godt på mannen, men ikke på en ukjent mann på date. Jeg er glad i sex, men det er ikke dit blikket litt går når jeg skal bli kjent med noen.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #9 Skrevet 4. april 2023 Skjorte, ikke t-skjorte på date. Dressbukse eller chinos. Anonymkode: f66a7...81f
Rosa Dartle Skrevet 4. april 2023 #10 Skrevet 4. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det spiller mindre rolle hva slags bukse det er, bare den sitter pent på. Henger den bak, blir det straks veldig gubbete. En nøytral tshirt med en åpen skjorte over, ser bra ut. K40 Anonymkode: ddc60...2e2 Her vil du få like mange ulike svar som det er kvinner som svarer. Jeg synes f.eks skjorte med t-skjorte under og collegegenser ikke er særlig sexy. Spesielt ikke collegegenser på menn over 25. 😄 Eneste det kan funke på er vel Zelenskyj. 😅 Men enig i at jeans må sitte pent på. De må ikke være verken baggy eller for trange. Mannen min er litt yngre, men han pleier å gå i pen jeans og skjorte, chinos og skjorte eller jeans og en litt pen t-skjorte til vanlig. Det synes jeg er fint 😊 Liker ikke dressjakke/blazer til jeans, det minner meg om eiendomsmeglere som prøver å pynte seg. I jobbsammenheng går han gjerne med dressbukse og skjorte. Det er litt stivt igjen etter min mening. Ellers synes jeg faktisk at vanlig fritidsbukse fra Norrøna og en hvit t-skjorte er fint, da ser han liksom litt friskus ut. 😄 Og pene og rene sko er viktig. Pussede og ikke skitne sko dersom det er chelsea boots eller dressko, og fine og rene sneakers dersom det er fritidstøy. Endret 4. april 2023 av Rosa Dartle
Elaine Marley Skrevet 4. april 2023 #11 Skrevet 4. april 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå