Gjest 1111 Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Jeg har fått tre munnsår på samme sted, rett innenfor, på sida, og de gjør så vondt at jeg nesten ikke kan åpne munnen Er det noe jeg kan gjøre for at de fortere går vekk? Umulig å smøre på noe siden de faktisk er inni munnen..
strilen Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Jeg har hatt store problem med lignende. På kort sikt hjelper isbiter som den forrige sa, men på lang sikt må du finne et middel som forhindrer at de kommer igjen. Tannlegen min anbefalte et multivitaminkompleks som heter LongoVital. Du tar 3 tabletter hver morgen. Og "spytt i glasset" men jeg har ikke hatt et munnsår siden jeg begynnte med dette. Jeg har anbefalt det til andre og, men du bør sjekke om du er allergisk for noen av virkestoffene. Men det er i stor grad vitaminer ,mineraler og urter. Lykke til !
sberg Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Tannlegen min anbefalte også Longovital men det var mere hvis man var jevnlig plaget med munnsår. Når jeg hadde munnsår anbefalte tannlege å bruke Zendium (tannkrem) og Corsodyl (anti-septisk munnskyll) istedet for de vanlige produktene fordi disse ikke vil skylle bort "sårhinnen" (inneholder ikke vanlig "såpe" som tannkremene vanligvis har). Dette gjør at munnsåret vil gro og forsvinne raksere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå