Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet i høst endelig, men faen nå sprakk jeg:(

Påsketur med venninner på fjellet, vin, solvegg, sene kvelder og jaquzzi, fristelsen ble for stor! Skulle bare ha en sigg på fredagskvelden, ble til flere. Hadde sinnsykt lyst på røyk når vi satt i solveggen i går, og klarte ikke motstå fristelsen. Faen, er ikke så lett når alle venninnene mine koser seg med røyk! Flere som har hatt samme problem?

Nå blir mannen skuffet på tirsdag🤨🤨

Anonymkode: 1cd2d...f7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg sluttet i 2,5 år.. så kom det en sommerferie etter korona med sydentur og masse byturer, det gikk fint og jeg tenkte ikke på røyk når jeg var edru, men så skjedde det en del vonde ting mot høsten som gjorde at jeg har begynt å røyke fast igjen. Jeg har mye tanker og stress fortsatt og jeg orker bare ikke å blame meg selv for det. Akkurat nå så hjelper røyken. Jeg vet jeg har klart å slutte uten problem før, så jeg tar det når jeg får det bedre igjen psykisk. Legen min har også sagt at jeg ikke skal stresse med det, at jeg skal ta det når jeg føler for det. 

Anonymkode: 7d7ef...a25

AnonymBruker
Skrevet

Taper.

Anonymkode: 3bccb...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort, røykt er røykt.

Det skjedde og du koste deg.

Prøv å ikke røyke mer, evnt spørre om dine røykende venninner kan trekke litt unngå og ikke gi deg røyk heller!

Dette greier du!

Anonymkode: 85b68...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Da fortsetter du med å slutte i morgen.

Anonymkode: 27db6...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon. Men, dette var bare en liten glipp og nå går du tilbake til å være røykfri. Tenk på fordelene: hvitere tenner, finere hud, finere hår, mindre sjanse for diverse sykdommer og du sparer en drøss med penger. Mannen din trenger vel ikke å vite det 😊

Anonymkode: 5fa9f...0ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Taper.

Troll.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket virkelig å slutte, men det var så vanskelig, men klarte det ved bruk av snus. Pakket innpå snus i sånne situasjoner som du beskriver. Det er jo ikke helt det samme, men det hjelper akkurat nok til at jeg klarer å la røyken være. Det hjalp meg og har vært røykfri i snart 2 år nå. Snus er et bra alternativ til å gå rundt å savne røyk og sprekke og sprekke.

Anonymkode: f768f...6a7

Skrevet

Å, satan altså! Jeg slutta i høst jeg og, men så vart det helg og tur med jentene og alt gikk til helvete! Jeg skjønner deg, det er så fristende å ta en røyk når alle andre gjør det. Og nå må du gi deg sjøl litt cred for å ha klart å holde deg så lenge, og prøv å ikke bli altfor hard mot deg sjøl. Mannen din får heller være litt skuffa på tirsdag, det går over!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Troll.

Høyst tvilsomt.

Anonymkode: 53cdc...9f9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprakk en gang da jeg sluttet. Det viktige nå er at du ikke gjentar det samme i morgen, og heller ikke er skuffet over deg selv. Ha heller fokus på alle dagene du har klart deg uten, og hva du har gjort for å klare det. Ha fokus på den følelses fremover, og husk hva du gjorde for å klare å holde deg uten :) Er du skuffet over deg selv, er det enklere å fortsette å røyke, fordi fokuset er på at likevel har «ødelagt» for deg selv nå. 

Kjenner forøvrig flere som har sluttet å røyke i det daglige, men kan ta seg ett par i festlige lag. 

Anonymkode: 1754c...b62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprakk faktisk ikke en eneste gang etter jeg sluttet. Tre år siden nå. 

Anonymkode: 04ed1...a0c

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sluttet i høst endelig, men faen nå sprakk jeg:(

Påsketur med venninner på fjellet, vin, solvegg, sene kvelder og jaquzzi, fristelsen ble for stor! Skulle bare ha en sigg på fredagskvelden, ble til flere. Hadde sinnsykt lyst på røyk når vi satt i solveggen i går, og klarte ikke motstå fristelsen. Faen, er ikke så lett når alle venninnene mine koser seg med røyk! Flere som har hatt samme problem?

Nå blir mannen skuffet på tirsdag🤨🤨

Anonymkode: 1cd2d...f7d

Smakte det god?Røykfri i 5 mnd nå og har ikke tatt et eneste trekk men suget er der daglig.

Anonymkode: 0acf0...111

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Smakte det god?Røykfri i 5 mnd nå og har ikke tatt et eneste trekk men suget er der daglig.

Er det der så lenge? Leser at det så og si er over etter 2 til 3 uker?

Anonymkode: aa6e9...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det der så lenge? Leser at det så og si er over etter 2 til 3 uker?

Anonymkode: aa6e9...c13

Er en daglig kamp mot suget.Min tante har vært røykfri over 40 år men fortsatt røyksugen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Taper.

Sier du som bor hjemme hos mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...