Gå til innhold

Hvis du møtte en person som var på vei ut av ekteskapet, og ba deg vente ....kunne du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på. Hvis du møter en person som p.t er gift men på vei ut og der dere begge faller for hverandre. H-n ber deg om å vente til alt er opp og avgjort og estimerer ca 1 år. Kunne du gjort det, dersom dere hadde kontakt hele tiden og var som i et forhold? 

Anonymkode: f6040...873

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså vente med å vise dere offentlig og vente med å ta forholdet et skritt lenger. ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri i livet. Alle menn som ønsker spenning og elskerinne sier at de er på vei ut, men så går det år etter år og de er fortsatt med kona fordi det er hun de elsker innerst inne. 

Kaster ikke bort tid på en mann som ikke umiddelbart går for meg. Det tar ikke et år å gjøre det slutt så da står det på manglende lyst og vilje. Du blir holdt for narr 

Anonymkode: 2cdf9...bd0

• Liker 18
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 01958...d7b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det lurer jeg på. Hvis du møter en person som p.t er gift men på vei ut og der dere begge faller for hverandre. H-n ber deg om å vente til alt er opp og avgjort og estimerer ca 1 år. Kunne du gjort det, dersom dere hadde kontakt hele tiden og var som i et forhold? 

En mann som estimerer ca 1 år er ikke på vei ut av forholdet, ikke egentlig.

Så nei.

Om jeg møtte en mann hvor de allerede var i ferd med å avslutte forholdet, da hadde jeg sagt at han får rydde opp og så heller kontakte meg den dagen han er fri og frank for å se hvor jeg er i livet da.

Anonymkode: 34d8b...f20

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke et år. Men kanskje maks 2 måneder. 

Anonymkode: abb37...4f8

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvorfor skulle det ta så lang tid? Hvis han snakket med partner samme dag og de flytter fra hverandre kunne jeg ventet på at skilsmissen gikk gjennom og hvis de hadde barn sammen kunne jeg ligget lavt et års tid ja. 

Men det du beskriver høres litt ut som om du bare holdes på gress og de ikke egentlig er på vei til å skilles.

Anonymkode: bc1af...891

• Liker 3
Skrevet

Definitivt ikke. Jeg hadde bare "Snakkes neste år!"

• Liker 5
Skrevet

Absolutt ikke. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det tar ikke ETT år å avslutte et ekteskap. Så allerede der, så vet man jo at det hele kun er tullball. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men jeg hadde holdt avstand til han faktisk hadde flyttet ut. 

Anonymkode: 547c9...672

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Å, det kommer helt an på hvor mye jeg likte han og hvor sterke følelsa var. Men hvis han va verdt å vente på, så klart kunne jeg det!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope, ett år å vente er for lenge, og spesielt på noe du ikke vet om skjer engang 

Anonymkode: 535ed...333

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og det er ekstremt egoistisk og selvsentrert om å be en person ofre et år av livet sitt på å vente på at du selv får ut fingern. Noen som føler seg berettiget til å be om noe sånt fra andre hadde jeg bare ledd av 

Anonymkode: bfef5...ee4

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei. Hadde gitt klar beskjed om at han var gift og jeg singel til vi begge var single. Da kunne vi begynne med å date om det fremdeles var ønsket. Frem til det ville jeg være fri til å date andre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Jeg hadde en som spurte om det...for 2 gang, sitt andre ekteskap hvor jeg liksom nok en gang skulle vente på ham.... Tru'kke det gitt 🤣

Anonymkode: 3d399...a13

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei aldri i livet. Alle menn som ønsker spenning og elskerinne sier at de er på vei ut, men så går det år etter år og de er fortsatt med kona fordi det er hun de elsker innerst inne. 

Kaster ikke bort tid på en mann som ikke umiddelbart går for meg. Det tar ikke et år å gjøre det slutt så da står det på manglende lyst og vilje. Du blir holdt for narr 

Anonymkode: 2cdf9...bd0

Her er jeg ikke helt enig.

Ja, det er feil å involvere andre før man har ordnet opp og gått hver til sitt, MEN, jeg skjønner at det kan ta tid når man har familie. Kanskje tenker man å flytte til et annet sted, det handler kanskje om å skifte jobb, det er mye som skal avklares og hus/bil(er)/hytte osv. skal deles. Vi snakker ikke om noen 18-åringer som har vært kjærester og gjør det slutt. Det er helt en annen sak når det er etablerte familiefolk det handler om, og barn inne i bildet.

Nå vet vi lite om situasjonen til TS, så om dette er en mann/kvinne som er ute etter å lure noen med falske løfter, kan det selvsagt handle om det i dette tilfellet, men om det er seriøst ment, så er det altså ikke uvanlig at sånt tar tid.

TS bør si at hun ikke ønsker at de har kontakt før alt er ordnet opp og avsluttet i ekteskapet. Det er lavmål å holde på med en som er i en sånn situasjon, for ikke å snakke om familien som vil gå gjennom en tung tid. Trenger ikke noen elskerinne som lusker rundt hushjørnet. Dere kan møtes og finne ut av ting når han har flyttet for seg selv (eller konen har flyttet). La ting roe seg. Om du vil vente på dette, handler om hvor sterke følelser du har, og du må være oppmerksom på at mange finner sammen igjen, og at du fort kan bli en rebound. Det beste er å bli kjent når personen er helt ferdig med å bearbeide det emosjonelle, ingen klarer å utradere et langt samliv over natten.

Anonymkode: c7cfa...5a2

AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet til han hadde dokumentasjon på at seperasjonen var startet. Antar at det er det som skal ta ett år?

Anonymkode: e1c83...7fd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...