Ingebjørg Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 IPaden min er så gammel at appene ikke lengre fungerer. Ser prisen på Samsung Galaxy er mye hyggeligere enn for iPad, så det frister å bytte merke. Noen med erfaring med Samsung? Er det like lett å bruke for liten og stor som en ipad? Og mulig å komme igang selv for en med null teknisk innsikt…? Hvilken modell anbefales evt til noen som skal strømme serier og spille enkle spill?
M71 Skrevet 4. april 2023 #2 Skrevet 4. april 2023 Jeg er fornøyd med mitt Galaxy nettbrett, men de er jo fort like dyre som Ipads. Ipads har gode specs og varer lenge, så det er litt dyrt til å begynne med men gjennomsnittspris over flere år er omtrent som de andre billigere merkene. Skulle jeg kjøpt Android nettbrett nå så er nok dette førstevalget til under 4000,- https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/nettbrett/lenovo-tab-p11-2nd-genwi-filenovo-pen-2-115-nettbrett-storm-grey/578433
Elise Baki Skrevet 9. august 2023 #3 Skrevet 9. august 2023 Både Samsung Galaxy-nettbrett og iPads er brukervennlige alternativer, men Samsung tilbyr mer budsjettvennlige valg. Overgangen er enkel, selv for teknologi noviser. For strømming og enkle spill, kan du vurdere Samsung Galaxy Tab S6 Lite eller Tab S7.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #4 Skrevet 9. august 2023 Finnes det andre nettbrett med den "hjemknappen" som man har på en ipad? ☺️ Anonymkode: 26c20...616
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #5 Skrevet 9. august 2023 Og hvor lenge vil en ipad vare med tanke på oppdateringer? Har en som er ca. 10 år nå, som fungerer utmerket, men som det ikkje går an å laste ned nye apper på nå.. Eller nye oppdateringer. Er det forresten mulig å sette inn minnekort i ipad? Usikker på om jeg skal velge 32gb eller 64gb, er jo en betydelig prisforskjell. Tenker kanskje på den her: https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/nettbrett/ipad-102-2021-64-gb-wifi-solv/361874 Anonymkode: 26c20...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå