AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Når kvinne er utro, mener jeg hun er ute på eventyr, prøver å finne seg selv, bli bedre kjent med seg selv, selvrealisering. Det er ikke det samme som når menn er utro. Jeg klarer ikke å fordømme kvinner som er utro. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker slikt. Noen flere her? Anonymkode: 215b9...565 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Gjeeesp. Dårlig forsøk 0/10 Anonymkode: 241bf...6fa 5
Rebecca30 Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Din sexistiske og dobbeltmoralske holdning er fullstendig uakseptabel. Å rettferdiggjøre utroskap basert på kjønn er en fornærmelse mot kvinnelig selvstendighet og likestilling i forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Rebecca30 skrev (Akkurat nå): Din sexistiske og dobbeltmoralske holdning er fullstendig uakseptabel. Å rettferdiggjøre utroskap basert på kjønn er en fornærmelse mot kvinnelig selvstendighet og likestilling i forhold. Ts er en mann som troller for å spre kvinnehat her inne 🙄 Anonymkode: 241bf...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Nah er like dumt uansett kjønn. Anonymkode: ce5f5...e13
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Vel, det er helt irrelevant at du mener det egentlig. Du forteller egentlig bare at du er lite opplyst og relativt snever i tankegangen. Jeg ville tenkt; lite intelligent. Jeg kan jo f.eks si at: jeg mener at du er en hest... Gjør det deg til en hest fordi jeg mener at du er det? Anonymkode: e9b72...711 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Jeg mener at når kvinner innser at det bryllups/ekeskapspisset de er oppvokst til å drømme om bare er piss, så begynner de å oppføre seg som normale mennesker. Samme med menn. Så lenge man skal leve med denne ideen så blir det mye utroskap. Mennesker er seriemonogame. Noen velger å utslette livene sine for å bevare monogami. Anonymkode: dfe60...346
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 Jeg mener det er verre hvis en kvinne er utro, enn en mann. Skylder også på kvinnen hvis hun har sex med, eller har et forhold til, en gift mann. En kvinne bør ha bedre moral enn å drive på sånn, mens mannen, stakkar, kan ikke for at han styres av feil hode! Anonymkode: 7a114...66d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener det er verre hvis en kvinne er utro, enn en mann. Skylder også på kvinnen hvis hun har sex med, eller har et forhold til, en gift mann. En kvinne bør ha bedre moral enn å drive på sånn, mens mannen, stakkar, kan ikke for at han styres av feil hode! Anonymkode: 7a114...66d Kvinnen har vel giftet seg for å kunne bli feil, sur og forsørga....bare for å følge din holdning. En kvinne bør gi F i om hun er gift eller ei. Samme med menn. Trenger ikke engang være i et forhold for å få frem frotte nordmenn lenger. Tenk på det ! Gift er i rette forstand "gift". Anonymkode: dfe60...346 1
Kullsyrevann Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 Jeg kjeder meg selv på søndager, i himmelens navn da Finn på noe annet å underholde deg selv med. Du kan ta opp hekling? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 Jeg er enig. Det samme med f.eks drap og voldtekter gjort av kvinner. Viser selvrealisering og at vi jobber frem i mot likestilling Anonymkode: e6d1c...208 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Skrevet 3. april 2023 Rebecca30 skrev (9 timer siden): Din sexistiske og dobbeltmoralske holdning er fullstendig uakseptabel. Å rettferdiggjøre utroskap basert på kjønn er en fornærmelse mot kvinnelig selvstendighet og likestilling i forhold. Tja. I de fleste utroskapshistorier vil kvinner "forsvare" utroskapen med noe utenforliggende , noe som drev henne, altså ikke hennes feil...sånn egentlig. For lite oppmerksomhet, mannen har forfalt, for full, dårlig kommunikasjon, manisk periode, var lei seg, var sårbar, hormonell osv. Kvinner er som regel var "offer" for noe som gjorde at dette skjedde. Hun er egentlig ikke ei utro dame. Og venninnene vil selvfølgelig "støtte" henne. Selv min kone vil formilde venninners utroskap med at venninnen ikke hadde hatt sex med mannen på lenge når venninnen var utro etter å ha avvist sin mann siste 2 år. (Jeg kjenner mannen). Menn er utro svin, kvinner er offer Anonymkode: 787f1...ee8
Majer Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 Det viktigste når det kommer til utroskap er hvorvidt man er sikker på personen man har sex med. Er vedkommende sykdomsfri? Er det en bra person?
Fremmed fugl Skrevet 3. april 2023 #16 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja. I de fleste utroskapshistorier vil kvinner "forsvare" utroskapen med noe utenforliggende , noe som drev henne, altså ikke hennes feil...sånn egentlig. For lite oppmerksomhet, mannen har forfalt, for full, dårlig kommunikasjon, manisk periode, var lei seg, var sårbar, hormonell osv. Kvinner er som regel var "offer" for noe som gjorde at dette skjedde. Hun er egentlig ikke ei utro dame. Og venninnene vil selvfølgelig "støtte" henne. Selv min kone vil formilde venninners utroskap med at venninnen ikke hadde hatt sex med mannen på lenge når venninnen var utro etter å ha avvist sin mann siste 2 år. (Jeg kjenner mannen). Menn er utro svin, kvinner er offer Anonymkode: 787f1...ee8 Er ikke noe spesielt for kvinner, eller for den del vedrørende utroskap. Mennesker har et behov å forsvare sitt selvbilde. Da vil man plassere "skyld" et sted slikt at man kan bevare dette selvbildet. Er av den grunn som tråder her på KG der folk skal fortelle om sin utroskap er nok så uinteressante. Nesten ingen prøver faktisk å reflektere over hvorfor dem valgte å gjøre noe dem i utgangspunktet ser på som umoralsk og galt. Gjelder kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #17 Skrevet 3. april 2023 Jeg kan forstå tankegangen. Man gjør det ofte fordi man er i et kjedelig seksuelt forhold, og vil oppleve litt mens man fortsatt har muligheten. Her er det ingen forskjell på kjønnene. Anonymkode: 55bf1...1c8
Phoenix Heart Skrevet 3. april 2023 #18 Skrevet 3. april 2023 Utro mennesker er noen egoistiske drittsekker, uansett kjønn. 1
Isambard Skrevet 3. april 2023 #19 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når kvinne er utro, mener jeg hun er ute på eventyr, prøver å finne seg selv, bli bedre kjent med seg selv, selvrealisering. Det er ikke det samme som når menn er utro. Jeg klarer ikke å fordømme kvinner som er utro. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker slikt. Noen flere her? Anonymkode: 215b9...565 Jeg tror problemet er at du har sterke fordommer som gjør deg blind. Du klarer ikke å se at alle relasjoner er forskjellige. I ditt hode har en menn og kvinner alltid bestemte egenskaper basert på kjønn. Selv om det er forskjeller på gruppenivå, så er det store individuelle forskjeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå