AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Jeg inviterte min mann på luksus restaurant i går, vi feiret hans bursdag. Drikke var forhåndsbestilt og sto klar på bordet da vi kom. Øl til min mann og vin til meg. Han heller i øl til seg selv, og setter vinflaska på siden av bordet, uten å helle i glasset mitt. Jeg ber han om det, da gjør han det. I løpet av kvelden sørget han kun for egen drikke, han fylte ikke glasset mitt en eneste gang. Ved siden av satt andre par, hvor jeg så at mennene uten unntak sørget for at kjæresten/kona hadde drikke i glasset. Jeg syns dette er temmelig usjarmerende av min mann. Hva syns dere? Anonymkode: 34685...417
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Har han pleid å gjøre sånt før da? Er ikke alle menn som er så oppmerksomme og mener ikke noe slemt med det, de har bare aldri lært de manerene, men jeg også foretrekker en mann som er oppmerksom og gentleman Anonymkode: fb6e2...c73 3
lillevill Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Kansje han tenker mest på seg selv? Ikke alle er fokusert på andre.
Rebecca30 Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Jeg skjønner deg helt, det er dårlig gjort av mannen din å ikke fylle opp glasset ditt. Han burde ha vist bedre respekt og omtanke for deg, spesielt på hans bursdag. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Herregud, er du så lite selvstendig at du ikke får til å fylle i glasset ditt? Anonymkode: e135c...ca2 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Han mangler normal dannelse og etikette. Det viktigste er dog hvordan han er til vanlig. Anonymkode: d0f58...cb3 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Dere har det virkelig altfor bra sammen når du må opprette en tråd om dette😂 Anonymkode: c5207...498 3 2
Juniper Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Siden du inviterte han ut, så er det jo du som burde passe på påfyll av drikke? 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Jeg vet ikke om det skyldes en kjønnsforskjell eller bare personlighet i seg selv, men jeg synes det er irriterende om folk skal drive å fylle opp glasset mitt eller noe annet uten at jeg har bedt om det. Det hadde derfor ikke vært naturlig å gjøre noe jeg selv misliker sterkt. Jeg kunne nok ha funnet på å tilby av og til, da. Anonymkode: 96c45...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 Han oppfatter deg kanskje som mer likestilt enn du ønsker. De fleste kvinner klarer å fylle et glass selv i 2023, og det virker som en fryktelig bagatellmessig ting å henge seg opp i hvis forholdet deres ellers er bra. Anonymkode: dd0f9...4f0 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 Hadde det ikke vært mer naturlig at du vartet opp og skjenket til ham, siden det var hans bursdag dere skulle feire? Anonymkode: 494e3...bf1 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 Kvinner, blir sure når menn behandler dem som likestilte Kvinner, blir sure når menn ikke behandler dem som likestilte. Uansett hva en mann gjør så er det galt. Anonymkode: eea71...8b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner, blir sure når menn behandler dem som likestilte Kvinner, blir sure når menn ikke behandler dem som likestilte. Uansett hva en mann gjør så er det galt. Anonymkode: eea71...8b4 Nei. Dette er EN kvinne (om ikke tråden bare er trolling, da). Du evner vel å lese svarene som gis? TS får ikke medhold av kvinnene her. Det sagt, så går det an å bruke skjønn. Vi er likestilte selv om en mann er galant og åpner en dør, eller skjenker i et glass. Jeg krever ikke noe sånt, så blir langt fra fornærmet om det ikke skjer, men jeg kan også finne på å gjøre små ting i hverdagen som kan glede den jeg er sammen med (og andre). Det handler altså om å vise hverandre omtanke. Så du kan bare stoppe sutringen din om "alle kvinner". Jeg står ikke til ansvar for at enkelte damer mener de skal bæres på gullstol, akkurat som at du ikke står ansvarlig for alle rare ting en del menn sier og gjør. Så slutt med den lite kledelige sutringen. Anonymkode: c202c...72d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Skrevet 2. april 2023 Hvor mange ganger fylte DU opp glasset HANS? Er det ikke likestilling? 🤔 Anonymkode: c90c8...840 1
Cornix Skrevet 3. april 2023 #15 Skrevet 3. april 2023 (endret) Hvorfor fyller du ikke ditt eget glass? Og hvor er kelner? Det er strengt talt kelners ansvar. 😅 Høres ut som en snodig restaurant. Dessuten kunne vel du fylt glasset hans mtp. at dere feiret hans bursdag? Endret 3. april 2023 av Cornix
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #16 Skrevet 3. april 2023 Okey? Vi lever i 2023, og var vel faktisk han som hadde bursdag og du som inviterte han ut😅. Jeg har aldri bedt min mann helle i glasset for meg, klarer fint selv 😅. Anonymkode: 95dd3...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #17 Skrevet 3. april 2023 Huff og huff så gale.. tenk og måtte helle sitt eget glass på samboers bursdag, skjønner godt du lager en tråd om det. Hva er det vi pleier og si til sånt ? Dump han! Anonymkode: 86434...569
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #18 Skrevet 3. april 2023 Helt enig i at det er usjarmerende. Fordi jeg elsker når typen min gjør det for meg ❤️ MEN, det er jo absolutt ikke dealbreaker. Hva med å si det til ham? "Du jeg føler meg så spesiell og glad når du varter meg opp litt, sånn som å helle i vin til meg, ++ eksempler" Anonymkode: 9346e...bc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå