AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Jeg merket nå etter første gang med plumbo på to avløp at deler av "fugekantene" av sluket ble misfarget i blått... faen så irriterende, visste at jeg skulle tatt hensyn til det jeg leste på boksen.. finnes det likevel no måte å fjerne den blåfargen? Til og med metallfargen på selve avløpet har blitt litt regnbueaktig noen små områder... men det kan jeg kanskje ikke få gjort noe med eller ? Anonymkode: d9335...994
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Prøv litt eddik på misfargen, kan være syre/base balansen Anonymkode: 324de...95a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Ikke bruk Plumbo, kjøp Mudin! Anonymkode: 1ccd8...03c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Skrevet 4. april 2023 Alle som noensinne har hatt rørlegger i hjemmet har blitt fortalt om å ikke bruke Plumbo, men for eksempel Mudin. Prøv med eddik som foreslått over, eventuelt kontakt en forretning som selger Plumbo og be om råd. Anonymkode: c4b19...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå