Gå til innhold

Hvilken matbutikk handler du på og hvorfor?

Hvilken matbutikk?  

137 stemmer

1. 1. Matbutikk?

• Meny
      11
    • Rema 1000
      32
    • Kiwi
      41
    • Extra
      37
    • Bunnpris
      0
    • Coop obs
      4
    • Spar
      2
    • Joker
      1
    • Annet
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Coop ekstra, meny og Coop obs like mye. Grunnet utvalg.liker xtra og coop- varene fremfor first  price, meny har ting som ikke de andre har.  REMA1000 på 2 plass og kiwi på 3. Alle ligger lik gangavstand til oss. 

Anonymkode: 47160...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Handler kun hos Oda.

Anonymkode: b058d...720

Skrevet

Rema 1000 stort sett, da den ligger nærmest. Er også fornøyd med utvalget. 

Skrevet

Nærbutikken. På grunn av hyggelig betjening, støtte opp om lokalbutikken og at med kjøring så blir det dyrere å handle på butikker lengre unna,enda de kan ha bedre tilbud (men ikke alltid).

Skrevet

Stort sett Kiwi, men ofte innom Rema for å handle middag, da utvalget er bedre der. Bunnpris og Spar om vi feks skal ha nygrillet kylling eller gyros. 

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi for det meste 

Meny for ting vi ikke finner andre steder

Extra rett ved huset vårt, så handler der hvis vi trenger noe raskt

Tror REMA 1000 er en av de billigste, men de ved der vi bor er så rotete !

Anonymkode: 66a8d...68e

Skrevet

Har tilgang til Coop Extra, Bunnpris og Eurospar, så eg handlar litt på alle. Mest på Extra, fordi der er det billigst. Men eg handlar tilbudsvarer på ulike butikkar.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske mye forskjellig. Handler mest på coop Extra fordi den ligger 5 minutter gange fra der vi bor. Stikker også innom REMA 1000 noen ganger fordi det ligger nærme jobb. Jeg sjekker jevnlig tilbudsavisene, så drar innom der det er gode tilbud. Skulle vært på Kiwi litt oftere, men den ligger litt langt unna. 

Når vi skal storhandle og uansett må bruke bil, drar vi på Coop obs pga større utvalg, eller til Charlottenberg. 

Jeg er også innom Holdbart innimellom for å lete etter gode kupp. 

Anonymkode: a482a...e9a

Skrevet

Kiwi stort sett. Det er eneste butikken som har brødet jeg liker, bortsett fra Meny men der er det altfor høye priser

Hender jeg handler på rema da det er gåavstand, men de har dårlig utvalg av grønnsaker og frukt 

Skrevet

Som regel Coop Prix eller Rema, da det er de som er nærmest meg. Liker også Meny, men prisnivået der er jo til å få bakoversveis av. 

AnonymBruker
Skrevet

Coop Extra pga best utvalg av økologiske varer. 

Anonymkode: 6e8af...60b

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det Coop Extra. Pleide å være Rema, men med nye Æ var det lite å spare, og jeg ble bare sur av at de forsøker å fremstille de nye personlige priskuttene som bedre enn 10 på 10, når det helt åpenbart ikke er det. Så da blir det Extra, hvor jeg får 3% kjøpeutbytte. Bedre utvalg har de også. 

Anonymkode: 1848e...080

AnonymBruker
Skrevet

Litt overraskende at Extra trumfer Rema1000, men helt tydelig at plassering av butikk/ avstand har tilnærmet alt å si. 
Avstand trumfer selv pris.

Anonymkode: f21d9...3b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange butikker i nærheten, men velger Kiwi pga produktene og pris.

Anonymkode: 8308a...9cd

Skrevet

Jeg handler aller mest på Kiwi da den er nærmest her.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt overraskende at Extra trumfer Rema1000, men helt tydelig at plassering av butikk/ avstand har tilnærmet alt å si. 
Avstand trumfer selv pris.

Anonymkode: f21d9...3b3

Her er jeg så gnien at jeg ikke betaler over 50 kroner med bussen for å handle på Extra. Dessuten så går vel heller ikke bussene så ofte dit heller. Jeg har Kiwi 5 minutter unna.

Anonymkode: c1a8a...e3a

• Liker 1
Skrevet

Storcash men handler og inn i forhold til tilbudsaviser og datovarer

Skrevet

Kommer helt ann på hva jeg skal ha.

Skal jeg ha noen småting (f.eks middag til samme kveld) handler jeg ofte på Extra da de er så sinnsykt hyggelige de som jobber der. Min Extra har dessverre ganske dårlig parkering, så er den full kjører jeg videre til Meny som ligger rett ved.

Meny bruker jeg også dersom jeg skal ha noe litt mer spesielt eller jeg har lyst på noe fra varmmatdisken/salatbaren.

Skal jeg storhandle er det som oftest Rema 1000 eller Kiwi jeg velger pga pris. Det er litt lenger å kjøre for meg, derfor velger jeg som regel de to første om jeg ikke skal ha så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Aller helst handler jeg på Coop Extra, for de har lave priser og fører alle mine faste varer. Men for å komme dit må jeg kjøre gjennom X antall bomstasjoner, så det gidder jeg sjelden. Dermed blir alternativet ofte Rema 1000. Ellers har jeg Coop Prix i gangavstand, men der er det så perverst dyrt at der handler jeg bare i nødstilfeller.

Anonymkode: 226ef...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...