Gå til innhold

Hvilken matbutikk handler du på og hvorfor?

AnonymBruker

Hvilken matbutikk?  

137 stemmer

1. 1. Matbutikk?

• Meny
      11
    • Rema 1000
      32
    • Kiwi
      41
    • Extra
      37
    • Bunnpris
      0
    • Coop obs
      4
    • Spar
      2
    • Joker
      1
    • Annet
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken matbutikk handler du OFTEST på og hvorfor?

pris?

vane?

utvalg?

avstand?

eneste matbutikken i nærheten?

Anonymkode: f21d9...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Coop Mega pga avstand, den er rett utenfor leiligheten.

Begynt å handle oftere på Kiwi pga pris.

Anonymkode: f21d9...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmest, enklest parkering, beste grøntdisken i nærheten, greie priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi da den er i gåavstand. Har ikke bil.

Ellers handler vi mye på Oda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Stemte extra, men er på rema nesten like mye. Foretrekker lavpriskjedene, men kiwien her jeg bor er rotete og smal, mens extra er stor og romslig. Rema handler jeg på for spesifikke merkevarer jeg ikke finner hos extra, pluss at de har mye større utvalg av datovarer og bedre nedprisning. Ellers handler jeg litt over alt utifra ukens salgsvarer hvis det er noe spesielt bra. 

Anonymkode: e08cf...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi, av ren vane egentlig. Rema 1000 ligger rett på andre siden av parkeringsplassen, mn trives best på kiwi. Ellers kjøper jeg litt her og der når det dukker opp noen gode tilbud, sjekker alle aviser før vi tar ukeshandelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kiwi pga vane og vareutvalg ift rema 

Anonymkode: 6ab48...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Extra. Fordi den ligger rett over gata hos meg, og fordi jeg liker å få tilbake 4000ish av pengene jeg bruker der i kjøpeutbytte hvert år😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som regel Coop Extra da den er nærmest. Tar bare 5 minutter å kjøre (25-30 min om jeg må gå)

Men noen ganger kombinerer jeg mathandelen med andre ting, så da blir det kiwi eller meny som ligger i et næringsområde et stykke lengre bort sammen med flere andre type butikker

Anonymkode: 7bda8...21e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Coop Extra, fordi den er nærmest. 3 km dit. 6 km til Kiwi, 10 km til Rema. Bor på landet 🙂

Anonymkode: 05b9e...942

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coop Extra Semsbyen var en tradisjon jeg mor og far har den gangen var det Rimi mor gikk bort i 2011 far åkte inn på sykehjem i 2017 det ble bare en tradisjon som skal fortsette bare tilfeldig at det ble Extra der 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så bestiller jeg varer fra meny. Er langtidssyk og kommer meg ikke i butikken.  Dyrt, men helt nødvendig.  Til vanlig så handler jeg på Kiwi. Her er den stor og fin + veldig hyggelig betjening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rema  og kiwi pga pris . 

Brukte mye bunnpris før, men de har blitt for dyre. Selv om de har 30% på f eks gryterett poser, så er det dyrere enn rema 

Anonymkode: 6c079...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg handler kun på butikker med selvbetjeningskasse. Handlet primært på coop extra før, men der har de plassert selvskanningskasser slik at man står med ryggen til den vanlige kassa når man handler, så da sluttet jeg å handle der. 

Anonymkode: 01c76...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg handler kun på butikker med selvbetjeningskasse. Handlet primært på coop extra før, men der har de plassert selvskanningskasser slik at man står med ryggen til den vanlige kassa når man handler, så da sluttet jeg å handle der. 

Enig. Bor i Oslo og i mitt nabolag er det kun Extra og Meny som har selvbetjeningskasser.

Anonymkode: 69eec...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min lokale asiamat butikk.Billig og bra utvalg av grønnsaker.Superhyggelig ansatte👍Kjøper kun smør på rema eller kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi er stikk motsatt.Handler ALDRI i selvbetjeningskasser da jeg ikke jobber der.

Anonymkode: eb9e4...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...