Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vanligvis størrelse 42 i sko. På zalando finnes skoene i 42,5 og 43,5.

Det står at de anbefaler en størrelse større i sko.

Enten må jeg gå opp en halv størrelse eller en og en halv størrelse.

Hva hadde dere valgt da?

Har kjøpt annen merke i joggesko før i størrelse 42,5 som var for små. 

Kjenner jeg er så lei av å bytte størrelser.

Anonymkode: 0d2ee...17e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zalando har forskjellige merker - så det hjelper lite å uttale seg om et skomerke, når et annet kan være mindre/større på størrelsen. Jeg har erfaring med at de kommentarene om klærne som står, ikke alltid stemmer. Har flere ganger kjøpt opp eller ned en størrelse fordi kunder har skrevet at den er "liten" eller "stor" for størrelsen, men endt opp med et plagg som hadde passet bedre i min vanlige størrelse. Så jeg hadde ikke lagt så mye vekt på disse kommentarene.

Sko er vanskelig å kjøpe på nett da... det er lett med bomkjøp.

Anonymkode: 66c48...792

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Zalando har forskjellige merker - så det hjelper lite å uttale seg om et skomerke, når et annet kan være mindre/større på størrelsen. Jeg har erfaring med at de kommentarene om klærne som står, ikke alltid stemmer. Har flere ganger kjøpt opp eller ned en størrelse fordi kunder har skrevet at den er "liten" eller "stor" for størrelsen, men endt opp med et plagg som hadde passet bedre i min vanlige størrelse. Så jeg hadde ikke lagt så mye vekt på disse kommentarene.

Sko er vanskelig å kjøpe på nett da... det er lett med bomkjøp.

Anonymkode: 66c48...792

De som har skrevet anmeldelse har også skrevet at joggeskoa er små i størrelsen.

Men litt dumt om jeg må bestille 1,5 størrelse større kanskje? Kanskje holder det med 1/2 størrelse større?

Står å vipper mellom de to størrelsene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De som har skrevet anmeldelse har også skrevet at joggeskoa er små i størrelsen.

Men litt dumt om jeg må bestille 1,5 størrelse større kanskje? Kanskje holder det med 1/2 størrelse større?

Bestill begge og retuner det som ikke passer?

Anonymkode: d9856...75e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville tatt anbefalingene på Zalando med en stor klype salt og bestilt en halv størrelse opp. Evt bestilt begge og sendt den som ikke passer i retur som AB over her foreslår. 

Anonymkode: b08c3...c60

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Her tror jeg kanskje du har misforstått hva Zalando er. Zalando er ikke et eget merke, derfor er det vanskelig å si noe om størrelsen. Zalando fører hundrevis av ulike merker. Her ville jeg notert meg hvilket merke du skal kjøpe fra, og heller spørre om det. 

Anonymkode: 3f080...c07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg bruker vanligvis størrelse 42 i sko. På zalando finnes skoene i 42,5 og 43,5.

Det står at de anbefaler en størrelse større i sko.

Enten må jeg gå opp en halv størrelse eller en og en halv størrelse.

Hva hadde dere valgt da?

Har kjøpt annen merke i joggesko før i størrelse 42,5 som var for små. 

Kjenner jeg er så lei av å bytte størrelser.

svaret på spørsmålet er vel at de har ikke inne din størrelse 🤷‍♀️ Men hvis du absolutt vil ha dem, så er det jo meningsløst å kjøpe de som er for små, så svaret gir jo seg selv. Uansett kan jo akkurat joggesko gjerne være både 1 og 2 størrelser for store uten at det gjør noe, så 43,5 går sikkert helt fin.

Anonymkode: d57d4...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...