Gå til innhold

en fyr helt utenfor ligaen min, hvordan går man frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg kjenner han i flere år. vil ikke si vi var venner, men bekjente. avviste han en del ganger siden jeg følte jeg var i høyere nivå, men jeg vil så gjerne prøve å date han nå. problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta det opp helt siden jeg anmeldte han for stalking. vet det var mye å ta i, men saken ble henlagt. og jeg vet jeg overreagerte.

hva tror dere skjer dersom jeg tar kontakt med han?

Anonymkode: 04d06...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som et klassisk la den ballen ligge helt død problemstilling.

• Liker 13
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Den broen er nok brent😬

Anonymkode: 5cc24...307

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Makan til ego..

anmelde en fyr for stalking I drama queen hetet også når alt annet visner er du villig til å krype tilbake etter skandaløs handling?

er det bare meg eller finnes det retards overalt?

Anonymkode: c69d0...6a7

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

.........

er det bare meg eller finnes det retards overalt?

Anonymkode: c69d0...6a7

Spør en bruktbilselger.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liga? Nivå? Er du 14 år gammel?

Anonymkode: c9951...8ab

• Liker 1
Skrevet

Uavhengig anmeldelsen eller ikke, du har avvist han flere ganger men nå er han plutselig bra nok likevel? Og du tror han har det helt fint med å være 10'ende valget ditt?

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

jeg kjenner han i flere år. vil ikke si vi var venner, men bekjente. avviste han en del ganger siden jeg følte jeg var i høyere nivå, men jeg vil så gjerne prøve å date han nå. problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta det opp helt siden jeg anmeldte han for stalking. vet det var mye å ta i, men saken ble henlagt. og jeg vet jeg overreagerte.

Du høres dramatisk ut. La han være.

Anonymkode: 5572a...6fa

AnonymBruker
Skrevet

Å anmelde noen kommer liksom OVER nivået for overreagering 😛

Anonymkode: 2da7a...36d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva som skjer om du kontakter han?

L.O.L!

Anonymkode: df74d...f7d

AnonymBruker
Skrevet

Håper han finner seg en over ditt nivå og litt mer på sitt eget 😉😅😅

Anonymkode: ffa25...fd4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du, jeg synes faktisk du bør ta kontakt med ham. Stakkars fyr, får ihvertfall nyte litt når han får vite at du liker ham likevel.  Om han vil ha kontakt med deg er et annet spørsmål 

Anonymkode: f5a2f...59f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Møt opp naken, ta med øl

Anonymkode: 43ef2...e32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At han ler av deg og ignorerer deg. Så ikke kontakt han. 

Det er nok bedre for deg å oppsøke psykolog 

Anonymkode: ae511...d18

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt folkens!

Kvinnen anmeldte han for stalking fordi han virkelig hadde stalket henne eller at hun følte det på en eller annen måte. Kanskje han var over ivrig?, men nå ha ting roet seg ned og ja vi kvinner kan få følelser senere eller etter en viss tid. VI kan for eksempel ha forhåndsdømt en person på måten de er kledd på eller rykter spredt om den personen eller så kan vi bli bedre kjent med personen og følelser kan dukke opp. Jeg hadde avvist en mann for tre år siden, traff han tilfeldig på en båtreise gjennom noen bekjente, tilbrakte en uke sammen også skjedde det noe. Vi datet og nei han var ikke bitter, han visste at både jeg og han var helt andre mennesker da. 

Det med avising har jeg fult forståelse for, men kanskje det med anmeldelse av stalking er jeg litt usikker på. Mulig hun kanta overreagert dersom politiet henla saken. Hadde du holdt deg kun til avvisningene så ville ja sagt ja kontakt han igjen, men når du har anmeldt han, så er det kanskje mest naturlig å gå videre. tror jeg da.

Anonymkode: 65b5f...df3

Skrevet (endret)
Morten1 skrev (1 time siden):

Uavhengig anmeldelsen eller ikke, du har avvist han flere ganger men nå er han plutselig bra nok likevel? Og du tror han har det helt fint med å være 10'ende valget ditt?

Jeg analyserer litt annerledes. Det kan tenkes at TS har avvist han i frykt for ikke å få godkjenning blant venner eller familie, men egentlig har likt han.  Når man blir eldre og mer moden så finner man ut at de holdepunktene man hadde før har blitt mindre relevante, samtidig som man har mindre behov for vise seg "vellykket" for sine venner.

Angående verdier og  holdepunkter: Da jeg var 15 ville jeg ikke ta i Frp -jenter med ildtang, mens nå diskriminerer jeg ikke på politikk.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mange over ditt nivå synes jeg ...trollenivå 8....av 10

Anonymkode: c1be9...6b7

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du plutselig ha kontakt med han nå?

Anonymkode: d27ed...105

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det med avising har jeg fult forståelse for,

Anonymkode: 65b5f...df3

Morsom tastefeil. TS, den isdronninga har avvist han, men har selv gått igjennom en avisingsprosess og blitt varmere  :)

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...