Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt var bra, vi hadde det fint sammen, men jeg ante at noe var feil for noen uker siden. Sa til han at det er lov å være ærlig, spurte til og med om han ville slå opp, da han ble veldig kald ut av det blå. Men nei, han ville ikke slå opp, det vare bare mye på jobben. Så ble alt bra og alt var som før, frem til han dumper meg. Uten noen forvarsel, han sie at han angret seg for å ha hastet seg inn i et forhold med meg :( Vært sammen siden Juli i fjorår. Får heller ikke svar på hvorfor han føler det slik, hvorfor han ikke sa noe da han var kald og distansert. Han blokkerte meg, dette er nå tre dager siden. Noen som har opplevd lignende? Jeg gir opp snart :( Er jo ikke bra nok for noen jeg :( 

Anonymkode: b9fb0...08d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler ikke om at du ikke er bra nok, men om at dere to ikke var den rette matchen og om at han har problemer med å være i kontakt med følelsene sine og ikke er moden nok for et forhold. 

Anonymkode: d438e...265

• Liker 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt var bra, vi hadde det fint sammen, men jeg ante at noe var feil for noen uker siden. Sa til han at det er lov å være ærlig, spurte til og med om han ville slå opp, da han ble veldig kald ut av det blå. Men nei, han ville ikke slå opp, det vare bare mye på jobben. Så ble alt bra og alt var som før, frem til han dumper meg. Uten noen forvarsel, han sie at han angret seg for å ha hastet seg inn i et forhold med meg :( Vært sammen siden Juli i fjorår. Får heller ikke svar på hvorfor han føler det slik, hvorfor han ikke sa noe da han var kald og distansert. Han blokkerte meg, dette er nå tre dager siden. Noen som har opplevd lignende? Jeg gir opp snart :( Er jo ikke bra nok for noen jeg :( 

Man kan være verdens peneste og beste og allikevel ikke være bra nok for en spesiell person i den livsfasen vedkommende er i akkurat der og da. Kanskje passer det ikke med noen for ham akkurat nå, eller han ble sammen med deg fordi den han egentlig ville ha ikke var tilgjengelig de og da han ble sammen med deg og så ble hun ledig og han grep sjansen. Grunnene kan være mange. Men selv om du ikke passer for ham så kan du sikkert passe for noen andre. I alle fall kommer det sikkert ikke noe godt av å trygle om å få han tilbake. La han gå - og begynn nå å investere i deg selv! Prøv nå å se fordelene ved å være singel. Nå kan du tenke på deg selv. Du kan bruke fritiden akkurat på det du vil. Du kan spise akkurat det du vil, etc. Da vil du automatisk bli mere attraktiv også til og med overfor han som gikk om du fortsatt skulle ønske å forsøke på nytt med han på et senere tidspunkt om han skulle ombestemme seg. Eller, når du jobber med din egenverdi kan du til og med tiltrekke deg noe bedre enn ham. Håper du vil erfare at dette kan bli interessant etterhvert selv om det er tungt nå og du har lyst til å legge deg ned og forsvinne. Kanskje begynner han å savne deg og kanskje bli sjalu til og med. Husk å gi ditt utseende litt oppmerksomhet. Prøv å se på det som en nytelse å stelle huden og håret og kanskje ta luksusbad om du har mulighet for ditt velvære. Nå kan du tenke på deg selv med god samvittighet! Pass på å få nok søvn og hvile. Lykke til!

Anonymkode: 1c40f...be8

• Nyttig 6
Skrevet

Jeg vet ikke om det hjelper selvfølelsen din, men mine ekser er stort sett bra folk. Det at vi ikke passa sammen var ikke fordi noen av oss ikke var "god nok", men fordi vi hadde ulikt syn på ting, eller ikke lenger hadde gnisten.
Ta deg god tid med å bli trygg og lykkelig alene. Det er en tilværelse med lite stress og stor frihet.

AnonymBruker
Skrevet

Selv Sharkia blir utsatt for utroskap og singellivet. Lær deg at dette har ingenting med deg å gjøre.

Anonymkode: a32d2...e6c

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, opplevde det samme med eksen min, skyldte på jobben etc, alt unntatt blokkering. Altså, jeg tenker at de folkene vegrer seg for å gi slipp på goder i et forhold selv om de ikke vil investere, og har et ønske om å selv bestemme tidspunktet for avslutning. Selv om de vil gå, er de ikke klar når andre spør. 

Det har sannsynligvis ikke noe med deg å gjøre. 

Anonymkode: 556af...96f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 4/2/2023 at 7:45 PM, AnonymBruker said:

Han blokkerer deg??? Kjære deg, skjønner du er lei deg og følelsene er i spinn, men en "baby" som driver og blokkerer kjapt på sosiale medier og oppfører seg på den måten er virkelig ikke noe å føle tristhet over, han er barnslig, umoden og oppfører seg som en hjernedød amøbe. Er lett å føle at det er en selv som er problemet når slike ting skjer, men det må du bare børste av deg. Det er snart sommer, finn en reise du vil dra på, kjøp deg nye klær, vær med gode venner og familie, og når du er klar for det så finner du deg en MANN, for det du var med var ikke i nærheten engang. Dette ordner seg og blir bedre, det lover jeg deg :D

Anonymkode: 088a6...7d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet ut av det blå for noen år siden, og slet på det tidspunktet med å vite hvorfor. I ettertid har jeg forstått at det var underliggende problemer som jeg nektet å anerkjenne, og tviholdt på illusjonen om at vi hadde et perfekt forhold. Han var egoist og på grensen til narsissist, mens jeg hadde åpenbare tillitsproblemer fra tidligere hendelser (samme forhold), som jeg slet med å komme over. Det var virkelig alt annet enn perfekt, og selv om det var vondt i det øyeblikket han dumpet meg, så innså jeg heldigvis raskt at det var dette som var best for alle parter. Og da særlig meg. 

Kommunikasjon er det som desidert er det viktigste i et forhold, og det er det som skaper forutsetningene for et godt liv sammen. Her er det åpenbart svikt i de kommunikative evnene til eksen din, og slik jeg tolker innlegget ditt så er du langt fra hovedproblemet. Prøv å fokuser på å gå videre uten han, og ikke hva du eventuelt har gjort feil. Det virker kanskje som verdens undergang nå, men tro meg.. Det blir bedre! Du finner noen som setter pris på hvem du er, og en som kan kommunisere og finne løsninger på problemer som eventuelt oppstår. 

Sender deg masse styrkeklemmer!

Anonymkode: 41e60...879

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...