AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Leser din mann her inne? Tror dere fler menn hadde forstått kvinner bedre om de hadde lest litt mer her inne på diverse tråder? Tror dere de ville blitt bedre menn å leve med hvis de hadde tatt til seg endel av tilbakemeldingene de får her? Veit min mann leser her inne av og til. Anonymkode: 898f9...48d
Andro Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Nei, det syns jeg er en dårlig ide. Flere kvinner burde henge på grupper og forum som er for alle kjønn. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Nei. Synes det er langt mer enn nok av menn her inne. Anonymkode: 97a7d...cc7 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Nei, kun hvis de ikke fikk lov til å registrere seg og poste her isåfall. Er altfor mye kvinnehatende holdninger som spys ut av mennene her. Anonymkode: 884a9...e8f 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Overhodet ikke. De er allerede for mange, og poster nesten bare på seksualitet. Anonymkode: befe4...48e 3 1
Whistler Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): .......Tror dere fler menn hadde forstått kvinner bedre om de hadde lest litt mer her inne på diverse tråder? ...... Anonymkode: 898f9...48d Kvinner og menn er mennesker. Vi har de samme basale "ekte" emosjonene. (Det er litt uenighet om antallet). Jeg tror det er viktig å skille mellom (som nevnt over) kvinnehatende holdninger som spys ut og hat mot andres holdninger, enten de kommer fra menn eller kvinner. Mye av det som spys ut er ofte ikke rettet mot kjønn, men mot bruker (og det er unett). Er det noe å hente for menn? Ja, som med alle andre forum er det alltids noe å lære, eller noe man kan bidra med. 1
Whistler Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Overhodet ikke. De er allerede for mange, og poster nesten bare på seksualitet. Anonymkode: befe4...48e Det er jo lett å unngå. Det er bare å styre unna de emnene som handler om penisstørrelser, vaginavidde og hvor man finner kvinner som er på jakt etter en barnebarnkloning å hoppe til køys med.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Gud nei! Det er allerede for mange av dem her. 99 % av dem er her fordi de hater kvinner, og har en trang til å fortelle kvinner nettopp det. Anonymkode: d52ca...33a 3 1 1
Adrenalina1 Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Nei. Det er allerede altfor mange av den her inne. 1
kar90 Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, kun hvis de ikke fikk lov til å registrere seg og poste her isåfall. Er altfor mye kvinnehatende holdninger som spys ut av mennene her. Anonymkode: 884a9...e8f Nå har jeg vært medlem på KG i et par års tid. Har til gode å se noe kvinnehat har inne, med unntak av noen åpenbare troll som parodierer incels. Det er generelt mye hat på KG, men svært lite kvinnehat. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 Whistler skrev (1 time siden): Det er jo lett å unngå. Det er bare å styre unna de emnene som handler om penisstørrelser, vaginavidde og hvor man finner kvinner som er på jakt etter en barnebarnkloning å hoppe til køys med. Hadde det bare vært så enkelt! Jeg går ofte inn på tråder fra feeden på forsiden, og ikke via hvert enkelt underforum. "Å komme for seint eller for tidlig" gikk jeg nettopp inn på, fordi jeg naivt nok trodde det handlet om punktlighet eller høflighet. Men neida. "Er en godt vaksen mann, liker godt sex og kos" er det som møter meg når jeg klikker meg inn der. Supert. Anonymkode: befe4...48e 1
Whistler Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde det bare vært så enkelt! Jeg går ofte inn på tråder fra feeden på forsiden, og ikke via hvert enkelt underforum. "Å komme for seint eller for tidlig" gikk jeg nettopp inn på, fordi jeg naivt nok trodde det handlet om punktlighet eller høflighet. Men neida. "Er en godt vaksen mann, liker godt sex og kos" er det som møter meg når jeg klikker meg inn der. Supert. Anonymkode: befe4...48e Jeg gjorde det samme, og trodde det samme som deg, og fant et innlegg fra noen som tror at sex er en prestasjonssport. Det er jo bare å la være å lese hele tråden når man skjønner tegninga.
svartkatt Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 Vedr. kvinnehat.. kan ikke si jeg har lagt så merke til det. Mannehat derimot er det mye av. Personlig kunne jeg tenke meg en "menneskeguide" istedenfor. Flere menn (og andre), flere tema.. og mindre anonyme brukere, men akkurat det er vel ikke vits i å snakke om... 3 1
Andro Skrevet 2. april 2023 #14 Skrevet 2. april 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Personlig kunne jeg tenke meg en "menneskeguide" istedenfor. Flere menn (og andre), flere tema.. og mindre anonyme brukere, men akkurat det er vel ikke vits i å snakke om... Der har vi de ande sosiale mediene
Bumoa Skrevet 2. april 2023 #15 Skrevet 2. april 2023 svartkatt skrev (3 minutter siden): Vedr. kvinnehat.. kan ikke si jeg har lagt så merke til det. Mannehat derimot er det mye av. Personlig kunne jeg tenke meg en "menneskeguide" istedenfor. Flere menn (og andre), flere tema.. og mindre anonyme brukere, men akkurat det er vel ikke vits i å snakke om... Diskusjon.no er jo et alternativ. Tror det er flertall av menn der, men ikke like mye aktivitet som her.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #16 Skrevet 2. april 2023 Whistler skrev (1 time siden): Jeg gjorde det samme, og trodde det samme som deg, og fant et innlegg fra noen som tror at sex er en prestasjonssport. Det er jo bare å la være å lese hele tråden når man skjønner tegninga. Klart man kan la være å lese hele tråden. Men jeg mener fortsatt ikke at enda flere menn bør henge her inne for å skrive på seksualitetsunderforumet når det finnes 1000 andre steder de kan henge for sånt. Anonymkode: befe4...48e 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17 Skrevet 2. april 2023 Liker mennene som er her veldig godt!😊 Anonymkode: 87f77...d66 1 1
Rebecca30 Skrevet 2. april 2023 #18 Skrevet 2. april 2023 Jeg tror ikke at menn trenger å henge på kvinneguiden for å forstå kvinner bedre. Det er mer om å være empatisk, åpen og lyttende til partneren sin, og det er ikke avhengig av hvilket nettsted man besøker. 2
svartkatt Skrevet 2. april 2023 #19 Skrevet 2. april 2023 Kanskje det er menn her inne fordi de vil diskutere og snakke med kvinner. Noe det er færre av andre steder. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #20 Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Overhodet ikke. De er allerede for mange, og poster nesten bare på seksualitet. Anonymkode: befe4...48e AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gud nei! Det er allerede for mange av dem her. 99 % av dem er her fordi de hater kvinner, og har en trang til å fortelle kvinner nettopp det. Anonymkode: d52ca...33a Det er mange menn her som poster vennlige innlegg og diskuterer vanlige ting, du bare ser det ikke pga. anonymfunksjonen og ser deg blind på de aller verste eksemplene. Og i visse underforum er det jo mange menn som skriver under nick og oppfører seg helt fint. Leser man bare på kles- og sminkeforumet, rampelys osv. så er det ikke så rart om man ikke ser disse mennene. Anonymkode: 95269...367 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå