AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 I det siste har kjøtt begynt å smake veldig rart! Det eneste jeg klarer å spise av kjøtt er vanlige Gilde grillpølser. Det andre smaker sånn skikkelig ekkelt liksom. Har merket det gradvis i løpet av de siste månedene, men nå er det ille. Fikk servert lapskaus med kjøttbiter oppi, og synes det smakte helt forferdelig. Ingen andre reagerte. Noen som har opplevd noe liknende eller er jeg bare rar? Anonymkode: b6d88...abe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I det siste har kjøtt begynt å smake veldig rart! Det eneste jeg klarer å spise av kjøtt er vanlige Gilde grillpølser. Det andre smaker sånn skikkelig ekkelt liksom. Har merket det gradvis i løpet av de siste månedene, men nå er det ille. Fikk servert lapskaus med kjøttbiter oppi, og synes det smakte helt forferdelig. Ingen andre reagerte. Noen som har opplevd noe liknende eller er jeg bare rar? Anonymkode: b6d88...abe Har du nylig hatt covid? Jeg fikk forvrengt lukt/smak etter covid og da smakte spesielt kjøtt veldig ekkelt. Paprika og enkelte andre ting var også vemmelig. Anonymkode: 425d9...4af
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du nylig hatt covid? Jeg fikk forvrengt lukt/smak etter covid og da smakte spesielt kjøtt veldig ekkelt. Paprika og enkelte andre ting var også vemmelig. Anonymkode: 425d9...4af Ikke som jeg vet, kanskje. Har hørt at flere sliter med det etter korona så kan være en mulig årsak. Hvor lenge varte det i etterkant? Anonymkode: b6d88...abe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): I det siste har kjøtt begynt å smake veldig rart! Det eneste jeg klarer å spise av kjøtt er vanlige Gilde grillpølser. Det andre smaker sånn skikkelig ekkelt liksom. Har merket det gradvis i løpet av de siste månedene, men nå er det ille. Fikk servert lapskaus med kjøttbiter oppi, og synes det smakte helt forferdelig. Ingen andre reagerte. Noen som har opplevd noe liknende eller er jeg bare rar? Anonymkode: b6d88...abe Har hatt det sånn i årevis. Akkurat som en bryter ble skrudd på, jeg klarer ikke kjøttdeig i noen form. Klarer pølser og biff osv, men kjøttdeig får jeg lyst til å brekke meg av. Det var ingen foranledning, jeg bare orket det ikke plutselig. Anonymkode: a69ee...74a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 En naturlig utvikling som prøver å fortelle deg at du bør bli veggis? Var sånn det begynte hos meg. Syntes synd på dyra men klarte ikke slutte med kjøtt, så etter noen år begynte kroppen å mislike kjøtt skikkelig Anonymkode: 08832...251
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En naturlig utvikling som prøver å fortelle deg at du bør bli veggis? Var sånn det begynte hos meg. Syntes synd på dyra men klarte ikke slutte med kjøtt, så etter noen år begynte kroppen å mislike kjøtt skikkelig Anonymkode: 08832...251 At det er psykisk på en måte? Smaker skikkelig rart, og klarer det ikke lenger Anonymkode: b6d88...abe
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har hatt det sånn i årevis. Akkurat som en bryter ble skrudd på, jeg klarer ikke kjøttdeig i noen form. Klarer pølser og biff osv, men kjøttdeig får jeg lyst til å brekke meg av. Det var ingen foranledning, jeg bare orket det ikke plutselig. Anonymkode: a69ee...74a Ja, skjønner hva du mener. Har ikke kjøttdeig i taco lenger engang Anonymkode: b6d88...abe 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Merket mye av det samme. Er egentlig veldig glad i biff men det er ikke det samme lenger. Kjøttdeig går fortsatt bra her. Anonymkode: c852a...9ad
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Jeg klarer kun gilde sin kjøttdeig nå. Og generelt smaker mange kjøttprodukter fjøs. Anonymkode: 4948d...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå