AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Og jeg irriterer meg grønn. Hvordan kan han unngå rørleggersprekk?? En type bukse/boxer eller annet? Anonymkode: 36efa...525
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Han må bli smalere rundt livet. Anonymkode: f70a9...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Truser og bukser som er høye nok på livet til at han kan sitte på huk i dem uten at den sklir så langt ned at sprekken vises. Folk er bygd ulikt, så det kan variere hvor mye man "trekker" av buksen når man sitter. Og ikke minst så er det store forskjeller på modeller på ulike bukser! Så han trenger andre buksemodeller. Er han overvektig eller har fedme så vil han nok trekke mer og dermed blir stor nok (høy nok!) bukse enda viktigere. Anonymkode: c2fb3...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Eller mom-jeans 🙎♀️ Anonymkode: b05cf...e0a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Truser og bukser som er høye nok på livet til at han kan sitte på huk i dem uten at den sklir så langt ned at sprekken vises. Folk er bygd ulikt, så det kan variere hvor mye man "trekker" av buksen når man sitter. Og ikke minst så er det store forskjeller på modeller på ulike bukser! Så han trenger andre buksemodeller. Er han overvektig eller har fedme så vil han nok trekke mer og dermed blir stor nok (høy nok!) bukse enda viktigere. Anonymkode: c2fb3...4cf Har du eksempel på modeller som er gode? Anonymkode: 36efa...525
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 Har levd med rørleggersprekkmann uten rørleggerskills i 20 år. Det vil nok ikke gi seg før han bæres ut med beina først, så av to onder velger jeg å leve med sprekken (ser bort så godt jeg kan). Anonymkode: 5bd92...eae 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 Her er en hyllest til rævsprekken.... nyt den ts
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 Mannen min også. 🫢 Har med kroppsfasong å gjøre, bukser sitter ikke høyt nok på han, de siger rett ned. Verste er at dattera vår er helt lik og også går med rørleggersprekk. Hun er riktignok bare tre år, men klikker i vinkel hvis buksa er for høy i livet. 🙈 Anonymkode: 92be0...9a6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Skrevet 2. april 2023 32 minutter siden, AnonymBruker said: Truser og bukser som er høye nok på livet til at han kan sitte på huk i dem uten at den sklir så langt ned at sprekken vises. Folk er bygd ulikt, så det kan variere hvor mye man "trekker" av buksen når man sitter. Og ikke minst så er det store forskjeller på modeller på ulike bukser! Så han trenger andre buksemodeller. Er han overvektig eller har fedme så vil han nok trekke mer og dermed blir stor nok (høy nok!) bukse enda viktigere. Anonymkode: c2fb3...4cf Men høy nok bukse må romme magen hans, og da må han såpass opp i størrelse at buksa blir en sekk på resten av kroppen. (jeg er AB i #13, ikke TS) Anonymkode: 92be0...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #15 Skrevet 2. april 2023 Har det samme problemet. Tror det er kroppsfasongen som gjør det. Han er smal i beina, men har mage. Ikke så altfor stor mage egentlig, men nok til at bukse søm ellers passer på beina siger nedover. Ergo rørleggersprekk. Han har dessverre fått farens kropp, for svigers også har verdens verste sprekk. Jeg får helt fnatt hver gang mannen bøyer seg ned i det offentlige. Verst er det når han sitter i bilen og skal ut. Prøver liksom å stelle meg bak han for å "skjerme". Drit flaut. Her har løsningen vært å kjøpe store boxere, med et merke som har stram strikk. Han klager på de, men siden han ikke kjøper egne klær (jeg gjør det for han) så må han bare bruke de da. Hittil går det veien. Anonymkode: 3de30...abc 1
Blueberrysmoothie Skrevet 2. april 2023 #16 Skrevet 2. april 2023 Bukser i riktig størrelse, belte og vilje til å bære buksen rundt livet, ikke nedenfor magen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #19 Skrevet 2. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Og jeg irriterer meg grønn. Hvordan kan han unngå rørleggersprekk?? En type bukse/boxer eller annet? Anonymkode: 36efa...525 Bruker han boxer/undertøy vil det hjelpe Anonymkode: 8d4e2...d6d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Skrevet 2. april 2023 https://www.amazon.com/SHIONF-Waisted-Underwear-Protection-Briefs/dp/B09XJZFRFW/ref=mp_s_a_1_3?keywords=high+waisted+underwear+men&qid=1680466907&sr=8-3 🤔 Anonymkode: b05cf...e0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå