AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Hei. Er det noen som har erfaring med Neurontin? Bivirkninger er jo nokså individuelt, men tok det lang tid før bivirkningene gikk over? Begynte i går. Anonymkode: 0527b...7f2
Ahk86 Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Jeg ble smårar av de. Ble svimmel og mistet koordinasjonsevnen. Brødskiver og kaffekopper havnet på gulvet. Hukommelsen forsvant og jeg slet med å konsentrere meg. Men jeg hadde god effekt av de på smertene de skulle lindre. Så jeg brukte de en periode med de bivirkningene. Syntes ikke bivirkningene ble noe mindre den perioden jeg bruke de. Informerte mine nærmeste kollegaer om at jeg var mer svimmel enn vanlig Etter hvert så trappet jeg ned og tok de mer ved behov. Nå har jeg heldigvis ikke behov for de lenger siden smertene er mer periodiske og ta bruker jeg vanlige smertestillende ved behov.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Sønnen min gikk på det i over et halvt år. Kirurgen som skrev det ut, nevnte at det hos noen kan være en del bivirkninger, men at vi ikke skulle tenke så mye på det - og helst la være å google. Sønnen min hadde svært sterke smerter, så vi stolte på kirurgen, sjekket ikke bivirkningene. Smertene roet seg, men gutten endret seg drastisk, men det tok lang tid før vi skjønte koblingen. I dag sier han at han skulle virkelig ønske han visste om bivirkningene, for det var en så fortvilende periode for ham. Begynte nedtrapping ganske raskt etterpå, men det tok jo også tid. Han ble gradvis seg selv igjen men jeg er usikker på hvor lang tid det tok - 2-3 mnd tror jeg. Håper du slipper deg verste ❤ Anonymkode: 0e13a...ba8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Jeg vet ikke om jeg takler slike bivirkninger, da jeg sliter med svimmelhet pga smerter å stivhet i nakken til vanlig. Begynte i går, så tror jeg lar vær å ta nå til jeg har ringt legen i morgen. Også nå rett før påske. Anonymkode: 0527b...7f2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Ikke ta de på tom mage. Jeg har brukt de i noen år nå og merker stor forskjell på om jeg tar de på full eller tom mage. Anonymkode: 02247...6a5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Mange har bedre effekt og mindre bivirkninger av Lyrica. Anonymkode: c8d60...597
Blåjojo Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 Har brukt det i 4 år ca. Hadde mest bivirkninger etter første 2-3 dosene, og litt ved doseøkning. Bivirkninger på medisiner er ulikt fra person til person, så selv om andre opplever sterke bivirkninger er det ikke sikkert du gjør det samme.
Perelandra Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisin. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå