Gjest Geir Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Eg he mange penge, ingen likte meg før eg ble kjendis, men nå vil allø damø ha mæg! Men dei ringe ikkje dagen ette! Ka skjer? Eg nekta dette her mer! Eg leia inn ei rossisk ballerina så får ho ei hondrelapp for å hålle kjeft til neste freda, fortsette dette, tege eg meg eit slag rossisk rollett!!!!
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 (endret) Eg e frå gjæren og gud e min far Endret 1. januar 2006 av Geir
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Eg e ein pen kjendiss, så eg seie ja Kan du rossisk fårestå? Eg he ein gønner så me kan lege rossisk rollett før me legga okke ;)
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2006 #7 Skrevet 1. januar 2006 Cocopuff. Eg e ein mann av fleire dama. Du må berre joine ;) ;)
Gjest Geir Skrevet 1. januar 2006 #9 Skrevet 1. januar 2006 Eg tenke me seie det er greit, ellers må eg berre sikke fra dokke begge, eg får meg ei ny identitet. Eg kan bli hva som helst eller eg kan bli prest. EEg komme aldri tilbake for her er mine dager talt HEPP
Gjest Clementine Skrevet 1. januar 2006 #10 Skrevet 1. januar 2006 Spander heller på meg, eg he dansa kjola på å min hals dufte mango skaaat? Kor e du i naaatt???
Gjest Miloine Skrevet 2. januar 2006 #11 Skrevet 2. januar 2006 (endret) vedder for at du er utdannet filosof og for øyeblikket uten jobb...alle damer vil ha deg sier du, siden du er blitt kjendis...hva vil du da?vil du la dem stå i kø, eller.... Endret 2. januar 2006 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #12 Skrevet 2. januar 2006 Kast deg på første fly til Oslo og spons en kveld på byen du
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #13 Skrevet 2. januar 2006 Bare du ikke spanderer på meg, så er jeg fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå