Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke posten den dagen det står den skal komme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn flere steder?

Her kommer den på Fredag i stedet for når det står på nettsiden at den skal komme Torsdag, og skal den komme Fredag så kommer den Mandagen uken etter i stedet for. Ikke at det er et veldig stort problem, men syns det er rart bare. Hvorfor gjør det de sånn?

Anonymkode: 0e6eb...742

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det ikke får noen konsekvenser for dem lenger å ikke levere posten når de skal.

Det er også et stort svinn av post etter at de begynte å sentralisere postsortering, og det tas heller ikke tak i.

For ikke å snakke om det gale vanvidd når f.eks. intern bypost her sendes 50 mil til Oslo for sortering, så 50 mil tilbake, før posten levers lokalt. Det miljømessige i dette er helt sprøtt! Posten selv påstår at det er mer miljøvennlig...

Anonymkode: e0c82...732

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (4 minutter siden):

Post Nord?

Nei, posten.

Anonymkode: 0e6eb...742

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg er det omvendt. Posten regner alltid en dag for mye. 

Anonymkode: d0e7e...fef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hos meg er det omvendt. Posten regner alltid en dag for mye. 

Anonymkode: d0e7e...fef

TS snakker om brevpost levert av Posten 🙂

Anonymkode: d2c61...3ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er litt slik at hos posten så jobber det mange med ulike utfordringer. Flere som har støtteordninger via Nav, eks-rusmisbrukere på prøve, tilrettelagt arbeid osv. Ikke alle er like pålitelige, mange forsover seg og er borte fra jobb. Da er det litt tilfeldig når posten faktisk blir sortert, og om den blir sortert i tide til å komme med på bilen.

Anonymkode: be3bc...2ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det er litt slik at hos posten så jobber det mange med ulike utfordringer. Flere som har støtteordninger via Nav, eks-rusmisbrukere på prøve, tilrettelagt arbeid osv. Ikke alle er like pålitelige, mange forsover seg og er borte fra jobb. Da er det litt tilfeldig når posten faktisk blir sortert, og om den blir sortert i tide til å komme med på bilen.

Anonymkode: be3bc...2ba

Dette stemmer ikke, nesten all post blir automatisk sortert

Anonymkode: ab181...455

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...