AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Må ha ny vaskemaskin og tenker på å kjøpe kombinert, siden jeg ikke har tørketrommel fra før. Noen som har tips om en billig og bra? Fant en billig Samsung, har aldri hatt Samsung vaskemaskin, er det bra? Anonymkode: 1e299...868
newman01 Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Billig kombimaskin som også er bra kan bli en utfordring... Hvis du tenker på at en bra vaskemaskin koster 6k og oppover, og en tørketrommel 7k++ blir det halvhjertet å tro at man får begge maskinene til en lavere pris
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Kjøp heller ren vaskemaskin og spar til tørketrommel. Kombi er aldri spesielt bra, og et utrolig aber at man ikke kan tørke forrige vask samtidig som en vasker neste. Anonymkode: 51b3b...cf0
Eva-Lena Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Stay away, far away!!!! Jeg har en til 12000 kroner og angrer som faen. Kjempeglad jeg ikke har små barn og at klær må vaskes daglig. Det hadde ikke fungert her iallefall. Nå bor jeg alene, men den ene maskinen jeg tar med undertøy, håndklær etc bruker nærmeres 6-7 timer totalt. Jeg har AEG maskin.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 Har AEG som det har vært endel tull med. Har fått reperatør hit 3-4 ganger. Nå er det lenge siden det var noe tull med den, heldigvis. Synes den tørker bra, men for å unngå slitasje på klær så tørker den kun sokker, undertøy og håndklær. Laken og dynetrekk blir for krøllete så det må jeg henge opp. Er veldig fornøyd med selveste vaskingen. Alt av flekker blir borte. Flere ulike programmer. Kjøpt i 2016. Anonymkode: 2145c...a8c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjøp heller ren vaskemaskin og spar til tørketrommel. Kombi er aldri spesielt bra, og et utrolig aber at man ikke kan tørke forrige vask samtidig som en vasker neste. Anonymkode: 51b3b...cf0 Takk for svar. Det blir nok ikke noe problem her,da vi ikke er så mange,så vasker aldri mer enn en vask om gangen uansett. Anonymkode: 1e299...868
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har AEG som det har vært endel tull med. Har fått reperatør hit 3-4 ganger. Nå er det lenge siden det var noe tull med den, heldigvis. Synes den tørker bra, men for å unngå slitasje på klær så tørker den kun sokker, undertøy og håndklær. Laken og dynetrekk blir for krøllete så det må jeg henge opp. Er veldig fornøyd med selveste vaskingen. Alt av flekker blir borte. Flere ulike programmer. Kjøpt i 2016. Anonymkode: 2145c...a8c Takk for svar. Jeg som trodde AEG var veldig bra vaskemaskiner... Anonymkode: 1e299...868
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Eva-Lena skrev (18 minutter siden): Stay away, far away!!!! Jeg har en til 12000 kroner og angrer som faen. Kjempeglad jeg ikke har små barn og at klær må vaskes daglig. Det hadde ikke fungert her iallefall. Nå bor jeg alene, men den ene maskinen jeg tar med undertøy, håndklær etc bruker nærmeres 6-7 timer totalt. Jeg har AEG maskin. Såpass ja! Det var lenge! Anonymkode: 1e299...868
enkefru Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Har en ganske dyr AEG med varmepumpeteknologi som jeg er veldig fornøyd med. Nå tørker jeg ikke alt jeg vasker alltid, så som regel blir det pause mellom programmene. Den både vasker og tørker godt. Er alene, så den holder i massevis for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå