Majer Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Hvorfor gjør de det så ofte i utlandet? Er det fordi de tenker at de ikke blir fersket der, liker de ikke menn som er oppdratt mee feminisme (Norge) eller er det andre grunner? Dette er ikke for å snakke ned utroskap generelt da man nesten må forvente at det skjer så lenge vi har normalisert ons og ff-relasjoner. Det jeg derimot reagerer sterkt på er at landene Nederland og England er øverst på listen over land norske kvinner er utro i. Dette er land hvor de nærmest har gitt opp kampen mot å bekjempe resistente bakterier. Ligger man med noen der kan man ta med seg disse hjem, smitte kjæresten som igjen vil kunne smitte andre. Det er svært vanskelig å bli kvitt eksempelvis mrsa så lenge man bor to stykker under samme tak.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Å herre... Hva har utroskap med feminisme å gjøre? Og hva har menn fra andre land enn Norge å gjøre med anti feminisme? De aller fleste menn globalt er for likestilling. Er England og Nederland mot likestilling? Du er jo helt på jordet. Og hvor har du det egentlig fra at kvinner er mest utro i utlandet? Denne tråden oser av både kvinnehat og rasisme, for det er jo utlendingers feil alt sammen 🤦♀️ Hva med alle de mennene som tar seg en guttetur til Amsterdam og Thailand for å gå på bordell da? Anonymkode: a9656...c6a 4 4
Majer Skrevet 2. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å herre... Hva har utroskap med feminisme å gjøre? Og hva har menn fra andre land enn Norge å gjøre med anti feminisme? De aller fleste menn globalt er for likestilling. Er England og Nederland mot likestilling? Du er jo helt på jordet. Og hvor har du det egentlig fra at kvinner er mest utro i utlandet? Denne tråden oser av både kvinnehat og rasisme, for det er jo utlendingers feil alt sammen 🤦♀️ Hva med alle de mennene som tar seg en guttetur til Amsterdam og Thailand for å gå på bordell da? Anonymkode: a9656...c6a Jeg vet ikke hvorfor du legger andre meninger i dette enn nøyaktig det jeg skriver. Vil si det er dømmende. Jeg kan selvfølgelig kritisere menn, men det var ikke meningen med denne tråden. Jeg tror ikke det har med feminisme i seg selv å gjøre, men jeg lufter mulige årsaker. Har du en forklaring? Jeg har flere kvinnelige venner enn mannlige og stemmer SV så der fikk du avkreftet de fordommene. Sånn til en annen gang.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 4 hours ago, Majer said: Hvorfor gjør de det så ofte i utlandet? Er det fordi de tenker at de ikke blir fersket der, liker de ikke menn som er oppdratt mee feminisme (Norge) eller er det andre grunner? Dette er ikke for å snakke ned utroskap generelt da man nesten må forvente at det skjer så lenge vi har normalisert ons og ff-relasjoner. Det jeg derimot reagerer sterkt på er at landene Nederland og England er øverst på listen over land norske kvinner er utro i. Dette er land hvor de nærmest har gitt opp kampen mot å bekjempe resistente bakterier. Ligger man med noen der kan man ta med seg disse hjem, smitte kjæresten som igjen vil kunne smitte andre. Det er svært vanskelig å bli kvitt eksempelvis mrsa så lenge man bor to stykker under samme tak. Har sikkert med at de ikke får kjøpt bolig i Oslo Anonymkode: e0f3d...375 1
Fremmed fugl Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Først, Nederland er kjent for landets gode arbeid med å bekjempe antibiotika resistens. Dem ha bland verdens laveste forbruk av antibiotika til mennesker, og har tatt grep som har kraftig redusert forbruket hos dyr (der dem har problemer med resistens). Nederland er for øvrig nok så likt oss i Norden kulturelt. Så virker rart at norske kvinner skal dra ditt for å finne menn som er annorledes. Posten din er litt vanskelig å svare fornuftig på, da den mangler noe tal på det du skriver om. Hvor mange norske kvinner besøker Nederland per år, hvor stor andel av disse er utro I løpet av oppholdet. Slikt hadde vært greit hvis du hadde skrevet. Folk som er utro, er det vanligvis med noen som dem kjenner, som venner eller kolleger. Som gjør at det er litt vanskelig å tro at det er så mange norske kvinner som er utro i Nederland. Vil tro at menn og Nederland er mer problematisk, og da kjøp av sex. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 Litt fakta først: 1. Kvinner er kåte 2. Kvinner knuller 3. Kvinner gidder ikke ha sex med norske, gørrkjedelige late menn som stort sett bare er interessert i fotball og gaming, og som klager på at ingen kvinner "vil ha dem". Ang. de landene du snakker om, så er det vel sik at det i andre land er litt mer kvalitet over mannfolka. De er mye mer interessert i kultur, vitenskap og kaster ikke bort livet sitt på tull og tøys. Og ikke minst er de mye mer romantiske og vet å behandle en kvinne slik hun skal behandles. Anonymkode: 0a1fe...20f 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #7 Skrevet 3. april 2023 Alle liker nye og blanke ting. En ny mann som har barbert seg og lukter godt, en mann de har kjent i 1 time og virker hyggelig kan man tillegge mange fantastiske egenskaper. Og de overbevise seg selv om hvorfor man fortjener dette. Yolo, you go girl, girl power osv. Min "kjære" kone brukte faktisk som unnskyldning at hun hadde vært sammen med så få menn før hun traff meg. Så det var ikke så ille. Med det mente hun at de aller fleste damer hadde flere sex partnere enn henne, så min neste ville , med stor sannsynlighet, ha hatt flere enn henne. Logikken var altså at selv hun økte med en var hun fremdeles mer "dydig" en den jeg ville treffe etterpå. Kunne jeg bli sammen med ei dame som hadde sju partrnere i fremtiden, så var det ikke noe problem å fortsette med henne siden hun bare hadde 3. SKULLE ØNSKE DETTE VAR TULL, men det skjedde faktisk. Utro damer lager en i historie inni sitt eget hode som virker helt logisk. Anonymkode: fa776...7c2
Ishavsrøya Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 8.56): Alle liker nye og blanke ting. En ny mann som har barbert seg og lukter godt, en mann de har kjent i 1 time og virker hyggelig kan man tillegge mange fantastiske egenskaper. Og de overbevise seg selv om hvorfor man fortjener dette. Yolo, you go girl, girl power osv. Min "kjære" kone brukte faktisk som unnskyldning at hun hadde vært sammen med så få menn før hun traff meg. Så det var ikke så ille. Med det mente hun at de aller fleste damer hadde flere sex partnere enn henne, så min neste ville , med stor sannsynlighet, ha hatt flere enn henne. Logikken var altså at selv hun økte med en var hun fremdeles mer "dydig" en den jeg ville treffe etterpå. Kunne jeg bli sammen med ei dame som hadde sju partrnere i fremtiden, så var det ikke noe problem å fortsette med henne siden hun bare hadde 3. SKULLE ØNSKE DETTE VAR TULL, men det skjedde faktisk. Utro damer lager en i historie inni sitt eget hode som virker helt logisk. Anonymkode: fa776...7c2 😳😳godt du ble kvitt henne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå