Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #21 Skrevet 4. januar 2006 Tror han bestilte tenaprøver til de også ← Hahaha! Jeg gjorde dette da jeg var ung, men det var harmløse saker. Ringte med bitte-liten barnestemme og sa ting som: "Hallo? Har du sett bamsen min? Du skjønner, jeg var på butikken i går med mamma, også rømte han tror jeg. Og nå er han borte..." Andre enden: "Nei, beklager.. jeg har ikke sett bamsen din." Jeg: "Åh... Men han har blå genser og rød bukse, og hvis du ser han, kan du be han komme hjem da?" Hvorpå de i andre enden alltid svarte at det skulle de jo selvfølgelig gjøre, for det var jo forgæli at bamsen hadde stikki av. Hehe... Søte, snille, gamle damer. De spurte hvor jeg bodde av og til også. "I norge. I et stort brunt hus, med planter utenfor".. *mimre mimre* Tror jeg var snill, selv om jeg tulleringte av og til.
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #22 Skrevet 4. januar 2006 Pleide å ringe folk, og spørre om de ville være bestefaren/bestemoren min jeg.. Lagde søt liten stemme, og alle sa ja! Mange snakket jeg med lenge også..
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #23 Skrevet 4. januar 2006 Vi pleide å ringe det letteste nr der vi bodde, han skremte oss kraftig til slutt med at han hadde satt en søker på telefonen... Tror ikke ting var så avansert på den tiden, men vi gikk ihvertfall på Bølleringte Vidar theisen en gang, husker ikke hva vi sa...
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #24 Skrevet 5. januar 2006 Hihi. Jeg ringte til et svensk nummer en gang, og spurte etter Pamela Anderson - på engelsk. Og kom til to eldre svensker som ble litt fortvila,så jeg slo om til svensk og sa jeg måtte beklage at jeg hadde ringt feil. Stakkars folk!
Paradokset Skrevet 5. januar 2006 #25 Skrevet 5. januar 2006 Hvis du skal være skikkelig kjip, så noter deg nummeret...og logg deg på en eller annen erotisk chatte-kanal hvor du utgir deg for å være en 19-år gammel nymfoman - og så gir du nummeret til alle som vil ha det...
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #26 Skrevet 5. januar 2006 Hvis du skal være skikkelig kjip, så noter deg nummeret...og logg deg på en eller annen erotisk chatte-kanal hvor du utgir deg for å være en 19-år gammel nymfoman - og så gir du nummeret til alle som vil ha det... ← Haha! Genialt. Jeg skal sørge for å ikke bli fienden din i hvert fall.
The Guest Dude Skrevet 15. august 2017 #27 Skrevet 15. august 2017 En venn av meg tulleringte til Japan, midt i Tokyo sentrum. Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Hallo, hvem er det Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Andre enden: etteleanett på japansk Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Æhhh Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Ehhhhh Andre enden: etteleanett på japansk Andre enden: Who calls Venn: Ohhhh, its only Per Andre enden: Who. Who calls me? Who Venn: Eæhhh. Its me Andre enden: What are you dooing? Så legger vennen min på.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2017 #28 Skrevet 16. august 2017 På 15.8.2017 den 22.43, The Guest Dude skrev: En venn av meg tulleringte til Japan, midt i Tokyo sentrum. Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Hallo, hvem er det Venn: Hallo Andre enden: etteleanett på japansk Andre enden: etteleanett på japansk Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Æhhh Andre enden: etteleanett på japansk Venn: Ehhhhh Andre enden: etteleanett på japansk Andre enden: Who calls Venn: Ohhhh, its only Per Andre enden: Who. Who calls me? Who Venn: Eæhhh. Its me Andre enden: What are you dooing? Så legger vennen min på. etteleanett? Anonymkode: 3326e...c40
The Kitten Skrevet 16. august 2017 #29 Skrevet 16. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: etteleanett? Anonymkode: 3326e...c40 Det var det jeg reagerte på også, selv om vi selvfølgelig skjønner hva som menes. Ellers klarer jeg ikke se det morsomme i denne tulleringingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå