AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Jeg er tidligere selvskader og synes helt ærlig at arrene mine er kjempefine. Ikke sånn at jeg vil vise frem til andre, men jeg beundrer de selv. Hva er ditt syn på arr? Anonymkode: 3fcae...069
Topsi Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er tidligere selvskader og synes helt ærlig at arrene mine er kjempefine. Ikke sånn at jeg vil vise frem til andre, men jeg beundrer de selv. Hva er ditt syn på arr? Anonymkode: 3fcae...069 Jeg synes det er trist st jeg har den, samtidig er de en del av min livshistorie så ville vært rart om de ble borte. Liker ikke når jeg får spørsmål om dem
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Jeg skammer meg veldig over mine selvskadingsarr. Mulig noe med alderen å gjøre for da jeg var i 20 årene brydde jeg meg ikke, men nå som voksen syns jeg det er innmari vondt å gå i t skjorte, kjole og la alle få se hvor sårbar jeg har vært og den dømmingen man opplever som at man er koko og ustabil nå bare fordi man selvskadet som 14 åring fordi man ikke hadde lært å håndtere følelser. Jeg har vurdert å tatovere over arrene mine men er redd en tatovering vil rette enda fler blikk mot armen. Jeg går i langermet tøy hele året og har ikke vært på stranden på mange år. Anonymkode: 1432c...52f 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Hvordan gjør dere det f eks når dere skal date eller hilse på svigerfamilie osv? Min eks var alltid veldig opptatt av at jeg måtte dekke til armen når jeg skulle til svigerfamilien og etter det har jeg blitt veldig bevisst på det hvis jeg skal strekke frem armen og håndhilse eller noe, og unngår det. I fjor sommer gikk jeg i t skjorte og møtte foreldrene til en barndomsvenn som introduserte meg for noen og jeg turte ikke strekke frem hånda, stod å holdt armen inntil magen for å gjemme arrene og da fikk jeg spørsmål om jeg var gravid (tragikomisk) bare fordi jeg så desperat klemte armen inntil magen og kroppen fordi jeg var redd for at de ville se arrene om jeg bare lot armen henge naturlig ned.. Så ja det styrer livet mitt i stor grad.. Anonymkode: 1432c...52f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 De er mine battle wounds og forteller en overlevelsehistorie, jeg har overlevd og det er jeg stolt over. Har aldri skammet meg og det kommer aldri til å være et menneske eller en situasjon som har den makt over meg at jeg skal skamme meg over de. Arrene er en del av meg, de er ikke en del jeg stolt viser frem heller, de er som resten av huden min, de bare er der. Anonymkode: fed98...125 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Jeg er også tidligere selvskader, er 40 nå. Bryr meg ikke om arrene mine, verken skammer meg eller beundrer dem. De er der, kan ikke gjøre noe til eller fra. De er ikke så groteske, bare hvite striper, litt på kryss og tvers. Jeg har akseptert meg selv og min fortid. Har arr etter operasjon, er mer stolt av dem egentlig, selv om jeg ikke er stolt av dem heller. De ser ikke verst ut, så er ganske fornøyd med det. Andres arr bryr jeg meg også lite om, men det kommer nok litt an på størrelsen og type arr. Jeg hadde en flørt back in the days, som hadde et ganske heavy arr på låret etter en motorsykkelulykke, hadde liksom et ganske langt "hull" på utsiden av det ene låret. Jeg syntes det var litt ubehagelig både å se og ta på. Andres selvskadingsarr legger jeg merke til, ja, føler medfølelse for vedkommende, og håper at h*n ikke skammer seg. Anonymkode: 7255d...da7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Skygger banen om jwg ser selvskadingsarr. Det er ikke pent, og får mwg tilnå tenke borderline, eller andre personlighetsforstyrrelser. Best å styre klar. Vekker ingen sympati hs meg, i alle fall ikke beundring. Anonymkode: ef702...55e 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Skygger banen om jwg ser selvskadingsarr. Det er ikke pent, og får mwg tilnå tenke borderline, eller andre personlighetsforstyrrelser. Best å styre klar. Vekker ingen sympati hs meg, i alle fall ikke beundring. Anonymkode: ef702...55e Så bra da,for da unngår jeg å slippe noen inn i livet mitt som viser seg å være empatiløs og fordomsfull Anonymkode: 184b8...e82 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Bryr meg ikke, tenker at personen er litt syk i hodet og ikke fikk nok oppmerksomhet fra mamma og pappa Anonymkode: 99257...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå