Eloise12345 Skrevet 4. april 2023 #21 Skrevet 4. april 2023 (endret) Jeg er veldig glad i Egon på byporten i Oslo. :). Det ligger veldig sentralt. Jeg liker også Streetfood på Barcode. Endret 4. april 2023 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #22 Skrevet 4. april 2023 Hvis sola skinner: Prindsen hage, St. Pauli Biergarten, Vippa, Sukkerbiten, Gressholmen kro, Dattera til Hagen Pizza: Mammas pizza, Lofthus Samvirkelag Tranen, Taverna'n, Teatro, Peleton Kjøtt: Köd, St.Lars, Kverneriet, Vin: Becco, Esaias Kafé: Farine, Kveitemjøl, Håndbakt, Bollebar, My Ugly Baby Drinker: Aku Aku, Pier 42, Posthallen Drinkhub, Torggata bar, Himkok, Svanen Øl: Brygg, RØØR, Crowbar Annet: Oslo Street Food, Angst, Oslo Mekaniske Verksted, Raadhuset Steder: St. Hanshaugen (park), Grünerløkka, Munk Brygge, Frognerparken, Kampen, Botanisk hage, Vulkan, Tullinløkka (https://meravoslo.no/nyheter/tullinlokka), tur langs Akerselva fra Frysja (https://www.visitoslo.com/no/artikler/akerselva/), tur langs havnepromenaden (https://www.visitoslo.com/no/artikler/havnepromenaden/) Anonymkode: 2ddfc...280 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #23 Skrevet 4. april 2023 Tur i Botanisk hage med kaffe i hånden. Pasta eller pizza på Mamma pizza i Dronningens gate. Søndagsmarked på Blå og Birkelunden. Tusle i butikkene i på Løkka. Gå tur på Kampen, gjerne innom Farine for en god bolle. Vigelandsparken. Gå tur ved Akerselva fra Grønland til Storo. Hilsen Osloboer Anonymkode: b3c4c...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #24 Skrevet 4. april 2023 Botanisk hage er nydelig, samt tur ut til holmene i finvær. Kontiki-museet er interessant, og rusle rundt i Vigelandsparken. Anonymkode: 6404d...102 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #25 Skrevet 5. april 2023 Har bodd i Oslo i 13 år og blir mer og mer glad i byen- så skjønner ikke dere som mener dere bor her og at det eneste man kan gjøre er å ta øl på Aker brygge 🤣 det er vel det turistene som ikke kjenner byen gjør🤪 jeg foreslår: båt ut til øyene; hovedøya er fin for gåturer, gressholmen for en tur på kroa, bade på langøyene (kan bade på alle!), bare det å ta øybåten å sitte på dekk er nydelig. Kan også ta båt fra sentrum til Bygdøy- der er det fine kyststier og bademuligheter. Eller ta båt utover mot Fornebu og Asker. bjørvika/Sørenga/salt/Munch nasjonalmuseet, naturhistorisk museum og botanisk hage Fine områder og parker: Kampen/Vålerenga/St.Hanshaugen/torshov/sagene akerselva Impro øl og popcorn på Det Andre teateret prindsen hage Anonymkode: 5a911...639 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #26 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 20.10): Ville dratt til et mer interessant sted enn Oslo, hvis du skal gjøre noe. Ikke mye å gjøre der. Dra til København, Gøteborg, Stockholm, få med deg tivilo, lisberg, grøna lund. Hva du kan gjøre i Oslo? ta deg en øl på aker brygge. hf Anonymkode: bba9a...982 Oslo er større enn Gøteborg, så jeg tviler på at det er så mye mer å gjøre i Gøteborg enn i Oslo Oslo by har litt over 709 037 innbyggere (tettstedet Oslo har over 1 064 235 innbyggere) Gøteborg har rundt 580 000 innbyggere. Stor-Gøteborg har 1 049 592 innbyggere. Anonymkode: 1e787...07a 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #27 Skrevet 7. april 2023 Dra til Hovedøya, pakk med dere badetøy, bok og niste. Liker ellers godt å rusle på grunerløkka, gå i vitangebutikker og spise på godt brød eller villa paradiso. Åpent bakeri i inkognito terrasse (bak slottet) er også koselig og byens mange kaffebrennerier. Av museer liker jeg Nasjonalmuseet, Munch og Norsk Folkemuseum. Anonymkode: 5a83a...03f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #28 Skrevet 7. april 2023 On 4/4/2023 at 7:40 AM, Eloise12345 said: Jeg er veldig glad i Egon på byporten i Oslo. :). Det ligger veldig sentralt. Jeg liker også Streetfood på Barcode. Egon??? Anonymkode: bdf06...4ac 3
Eloise12345 Skrevet 8. april 2023 #29 Skrevet 8. april 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Egon??? Anonymkode: bdf06...4ac Ja jeg liker Egon byporten. Mulig pga plasseringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå