Gå til innhold

skal det ikke være likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er saken:

Jeg får orgasme hver gang, ganske kjapt, så vil han stort sett alltid gi seg. Jeg vil vi skal fortsette så han og får, men han legger seg bare ned og ser på meg. Jeg får litt dårlig samvittighet siden dette skjer ganske ofte. Spør vel egentlig guttene her inne, og jenter som har liknende erfaringer. Hva er dette for noe? Skal ikke han og ha lyst på? Det står ikke på meg, men han trenger ikke sier han... Blir ikke klok på han, har snakket om det, men trenger bare høre om det er noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes litt merkelig ut. I alle forholdene jeg har hatt, er det viktig at begge kommer! Om ikke samtidig, så slik du beskriver det. Som mann, skjønner jeg ikke helt hans tankegang, men han mener vel det er greit å ha det på den måten da????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mogens

Gjest Anonymous
Skrevet

......må være en underlig skrue.....!!!!!

Skrevet

Litt heldig er du...

Her er det på en måte omvendt.

Mannen min få orgasme hver gang, mens jeg sliter litt på det pungtet.

Det er ikke det at jeg ikke har lyst på orgasme, men jeg klarer meg uten under akten.

Får det liksom ikke helt til.

Men vi har jo masse, deilig sex forde :)

Gjest Tellaen
Skrevet

What?

Som du sikkert allerede er godt kjent med, så pleier det å være gutta som sliter med å holde ut. Vi kan ikke noe for det men må gi slipp på sakene relativt fort, tingen krymper og så ligger kvinnen igjen med uforettet sak. Derfor er det viktig at samleiet ikke kun handler om penetrering.

En relativt fersk undersøkelse fra USA viser at gjennomsnitts amerikaneren holder ut i knappe 3 minutter før han kommer. Tviler på at vi nordboere er noe særlig mer seiglivet. Det jeg derfor lurer på er om det enten kan ligge et fysisk eller psykisk problem å lure et sted. Det er som sagt ikke vanlig at mannen holder ut lengst.

Tror jeg ville prøvd å lufte dette med ham, kanskje et besøk til androlog kan være en løsning. Vi gutta er forferdelig lite flinke til å bekymre oss for underlivet vårt i forhold til dere. Det er kjempeflaut for de fleste å gå til lege med sitt lem, selv om det burde være like naturlig som å gå til gynekolog.

Lykke til.

Skrevet

Det er neppe noe sånn som er galt. Han klarer å komme hver gang hvis han vil, men hvis jeg kommer først virker han fornøyd med det og gir seg...

Tellaen: føler meg kanskje ørlite grann mandig når du fremstiller det sånn :oops:

Men jeg føler at jeg blir den "egoistiske" selvom jeg ikke kan noe for det. Men han virker jo fornøyd... Skal han være fornøyd med å bare se meg få? Blir ikke klok på dette!

Skrevet

Har ikke vært borti det med menn, men hvorfor kan det ikke stemme? Det stemmer jo av og til med kvinner, så da kan det vel skje gutta også?

Jeg er ganske sliten selv for tiden, har kun hatt en uke ferie, skrekkelig opp og ned i tempo på jobb, endel rundt meg som egentlig "forventer" sitt av meg. For meg går det ut over hele meg, altså alt fra humør til sekslyst (og jeg har bare vært sammen med mannfolket i sånn kanskje 4 mnd ca!!!!! :o )

Har ikke kjempeofte lyst for tiden, mye pga maset i hverdagen, og at jeg er dødsliten! Noe av det er fordi det er psykisk "slitsomt" å jobbe seg til en orgasme, noe som jeg på en måte føler er "sterkt ønsket" at jeg skal oppnå.... Hadde kanskje vært lettere å hatt lyst dersom ikke dette stadige ønsket om min orgasme hadde vært der!

Det er da utrolig mye god sex uten at man trenger få orgasme, hvorfor skal det nødvendigvis være annerledes for menn?

Om mannfolk generelt skal greie å holde ut i maks 3 min, så har jeg vært heldig med mannfolk tror jeg!! det varer adskillig lenger en 3 min ja!

Skrevet

Ser ikke noe grunn for at typen din ikke skal fortsette, selv om du kommer kjapt. Hadde det plaget deg å fått flere orgasmer da? Det burde fått typen din til å føle seg som kongen på haugen det vel?? Kan ikke tenke meg noe som gir meg mer, enn å gi en dame flest/kraftigst mulig orgsamer. Det tror jeg flere menn er enig i.

:kul:

Skrevet

Hva med å ofre deg noen ganger da?

Når du kjenner at orgasmen nærmer seg kan du få han til å slutte med det han gjør, slik at du ikke lenger blir stimulert. Du kan da konsentrere deg om han og gi han det du vil han skal ha til han har fått orgasme?

En annen ting du kan gjøre er å snakke med han om det. Finne ut hvorfor og om det er noe dere kan gjøre sammen slik at han ikke bare gir seg når du har nådd toppen?

Skrevet

Jeg tenkte også på dette med at han kan fortsette for å gi deg flere orgasmer frem til han kommer selv?

Det er ikke alle kvinner som klarer å få multiorgasmer, men mange får da flere selv om det gjerne går litt tid mellom dem.

Må vel innrømme at jeg selv foretrekker å få flere :D

Men selvfølgelig, hvis han selv føler at han har fått nok for denne gang så bør det jo være helt greit. Er du fornøyd med det du har fått så får det vel bare være. Men har full forståelse for at du føler deg "egoistisk" selv om det ikke er grunn for det så lenge han selv velger det slik.

Skrevet

Hmmm... kanskje ikke så vanlig, men jeg har faktisk hørt flere menn si at det er viktigere for dem at kvinnen kommer, enn at de kommer selv. Det er når de "får" kvinnen til å komme, at de føler seg som MANN... :wink:

Skrevet
Har ikke vært borti det med menn, men hvorfor kan det ikke stemme? Det stemmer jo av og til med kvinner, så da kan det vel skje gutta også?  

Jeg er ganske sliten selv for tiden, har kun hatt en uke ferie, skrekkelig opp og ned i tempo på jobb, endel rundt  meg som egentlig "forventer" sitt av meg. For meg går det ut over hele meg, altså alt fra humør til sekslyst (og jeg har bare vært sammen med mannfolket i sånn kanskje 4 mnd ca!!!!! :o )  

Har ikke kjempeofte lyst for tiden, mye pga maset i hverdagen, og at jeg er dødsliten! Noe av det er fordi det er psykisk "slitsomt" å jobbe seg til en orgasme, noe som jeg på en måte føler er "sterkt ønsket" at jeg skal oppnå.... Hadde kanskje vært lettere å hatt lyst dersom ikke dette stadige ønsket om min orgasme hadde vært der!  

Det er da utrolig mye god sex uten at man trenger få orgasme, hvorfor skal det nødvendigvis være annerledes for menn?  

Om mannfolk generelt skal greie å holde ut i maks 3 min, så har jeg vært heldig med mannfolk tror jeg!!  det varer adskillig lenger en 3 min ja!

Takk for innlegget!

Mvh

Leo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...