AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Vi har snart konfirmant. Det kommer familie fra forskjellige land. Fadder kommer fra Tyskland og snakke Tyskland og Gresk. Min mann snakker norsk og Gresk. Fadder skal holde tale. Men da må min mann oversette. Eller blir det dumt? Våres tale blir på norsk, men det skjønner ikke familie fra Hellas. De snakker ikke mye engelsk heller Anonymkode: c09b1...8ce
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Tenker at talen er til konfirmanten, og det er konfirmanten som må forstå talen. Anonymkode: 44350...791
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker at talen er til konfirmanten, og det er konfirmanten som må forstå talen. Anonymkode: 44350...791 Er litt enig. Er bare redd at det blir feil Anonymkode: c09b1...8ce
Arkana Skrevet 3. april 2023 #4 Skrevet 3. april 2023 Jeg ville oversatt det viktigste i alle fall. Selv om talen er til konfirmanten synes jeg man skal ta hensyn til gjestene også. Man føler seg fort utenfor når alle andre forstår, og gjerne smiler og ler av, talene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå