Gå til innhold

mannen her har 0 respekt for kvinner!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en mann som aldri burde vært på Tinder! 0 respekt for kvinner. En fyr som bare ser på de som objekter.  Han juger til sine matcher om at han søker forhold. Men etter 1.date blir det masse masete meldinger og sexistiske meldinger.... mannen er snart 40. Han er ikke sånn bare mot de som er unge, sånn 22-23, men mot damer som er på hans alder også. Han drar hjemme hos de på date, de sier at de søker forhold, han maser og er seksuell frempå i ettertid også. Deretter så skriver han igjen rare meldinger til de etter 1.date f.eks: du liker at jeg er dominant, det vet jeg faktisk, du liker at jeg tvinger meg på deg, bruk en hårbørste til å slå meg på rumpa mi med den.  Damene sier: nei selvfølgelig ikke, jeg søker et forhold, så slutt å skriv sånne meldinger. Da svarer han: synd da:  "trodde du likte at jeg er sånn.... du liker å bli dominert av en sånn som meg"....

Han presser damene til å være i et voldelig/ ikke BDSM samtykkende forhold. Tydeligvis har han sagt at han er sadist også, og alltid vært det. han har vært borti mange av Oslo jenter, unge og litt på hans alder. Og han gjør det samme mot alle. Tvinger de til å være med på et ikke samtykkende forhold, han switcher mellom å være dominant og sub, dette uten samtykke, også trekker han også vold inne i bildet. Og jeg mener mannen burde få behandling, da han plutselig kan lure ei naiv kvinne til å være med han plutselig, eller plutselig gjør noe mot hun , som hun ikke samtykker til. Det er ikke alle som er smarte. Så er han også ganske kjekk, som gjør at man kan fort bli blind på han.  Har snakket med flere av jentene, da gjennom felles venner.

Og ene hadde han truet med å voldta hun etter 1.date, eller så plutselig så kan skifte humør til å bli sånn: jeg syns du skal straffe meg.... bruk hårbørste på meg. Denne samme jenta hadde han også tatt kvelertak på, uten samtykke. Da sa hun ifra, og da skreiv han: jeg vet at du liker dette!! Du liker at jeg tvinger meg på deg. Han virker også stalker vil vite adressen til alle kvinner, hvor de bor. Hvis man sier: skal møte deg på offentlig sted. Så sier han: nei gidder ikke, er kaldt ute, send meg adressen din. De gir han en sjanse, for deretter at de tror han er seriøs i starten. Men så blir han intens og rar. Hvorfor skal sånne menn som han gå rundt i Oslo og tvinge seg på damer? Han er 100 % norsk, og her handler det ikke om kultur.

Anonymkode: 43a39...40a

AnonymBruker
Skrevet

Så fælt at du har møtt på han. Kan være verdt å tipse politiet og å skrive hvem han er i Tinder advarsel gruppene på facebook! 

Anonymkode: 03c19...1b4

• Liker 4
Skrevet

Det er åpenbart alt for mange kvinner som ikke har kontaktet politiet om 
- trusler
- trakassering
- stalking
- vold
- overgrep
når det gjelder denne mannen. Her bør flere sanke dokumentasjon, og samordne det inn til politiet. Ikke-samtykkende kvelertak må alltid anmeldes. Menn som har utsatt kvinner for kvelning har vesentlig høyere risiko for å drepe enn andre voldsutøvere.

Så lenge han ikke blir dømt for det han driver med så kommer han selvfølgelig til å fortsette. Han vil trolig bli verre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er denne mannen fra? 

Anonymkode: c7edc...487

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så fælt at du har møtt på han. Kan være verdt å tipse politiet og å skrive hvem han er i Tinder advarsel gruppene på facebook! 

TS her, 2 av jentene har vært hos Politiet for å anmelde.😊 ingenting blir gjort. Blir ikke tatt alvorlig. De har også masse dokumentasjon på det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor er denne mannen fra? 

Anonymkode: c7edc...487

Oslo, han er norsk altså.😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har gjort det allerede, 5-6 kvinner opplever det samme.  Truet de, seksuelle meldinger, manipuleringer.

AnonymBruker
Skrevet

En veldig stygg vane er at han tar helt plutselig kvelertak, gjort det mot flere jenter. Det er ingen krangler/diskusjoner i forveien. Men han griper tak i halsen deres uten samtykke. 

AnonymBruker
Skrevet

De har vært i kontakt med advokat (30 min gratis, Dixi) advokaten sa: det blir henlagt, ville ikke anbefalt å anmelde dette.  Det er en lang prosess for dere kvinner også å anmelde.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å gå anonymt ut med dette til VG😊

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...