AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Vi har datet siden i begynnelsen av februar, det er han som alltid har tatt kontakt, og spurt om treff.. I går så jeg at han hadde oppdatert profilen sin på Tinder med flere bilder 🙄 Kjenner at jeg blir usikker.., vi er voksne begge to! Anonymkode: 8d600...932
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Han er tydeligvis fortsatt på jakt for ellers ville han nok neppe oppdatert profilen. For meg har det alltid vært et tydelig tegn når menn gjør det, men forferdelig kjipt når man selv egentlig er på et annet sted enn dem. I hvert fall tenker jeg at man ikke gjør det om man ikke tenker at nå skal man nå ut til flere/andre. Anonymkode: fbc28...8c5 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Skulle trodd vi snakket om samme person. Her har jeg også hatt noen dater med en fyr. Her han vært ærlig på at han har bruker på Tinder ennå, men at han er ikke aktiv. Her vil ikke noen av oss ha noe super-seriøst, da begge har langvarige forhold bak seg og barn. Men jeg har merket at siste ukene har han ikke vært like «på» som før, å i går oppdaget jeg helt tilfeldig at han hadde endret profilen sin + mer bilder. Jeg har bestemt meg for å ikke ta noe mer intiativ, da han tydeligvis er på jakt etter noe annet en meg. Jeg er både skuffet og lei meg, da vi har hatt det utrolig fint sammen på datene. Her har ikke det vært små-dater. Men vi har gått lange turer og også overnattet med hverandre en gang. Anonymkode: e0473...e4b 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle trodd vi snakket om samme person. Her har jeg også hatt noen dater med en fyr. Her han vært ærlig på at han har bruker på Tinder ennå, men at han er ikke aktiv. Her vil ikke noen av oss ha noe super-seriøst, da begge har langvarige forhold bak seg og barn. Men jeg har merket at siste ukene har han ikke vært like «på» som før, å i går oppdaget jeg helt tilfeldig at han hadde endret profilen sin + mer bilder. Jeg har bestemt meg for å ikke ta noe mer intiativ, da han tydeligvis er på jakt etter noe annet en meg. Jeg er både skuffet og lei meg, da vi har hatt det utrolig fint sammen på datene. Her har ikke det vært små-dater. Men vi har gått lange turer og også overnattet med hverandre en gang. Anonymkode: e0473...e4b Høres nesten ut som samme fyr, he he hater moderne dating…. Vet ikke hva jeg skal gjøre, spørre han, kutte han ut eller vente å se 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8d600...932
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høres nesten ut som samme fyr, he he hater moderne dating…. Vet ikke hva jeg skal gjøre, spørre han, kutte han ut eller vente å se 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8d600...932 Jeg hadde ikke spurt tror jeg. Mange velger jo å date flere samtidlig, før dem velger seg ut noen.. Anonymkode: e0473...e4b
Majer Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Hvorfor ikke skaffe seg kjæreste istedenfor tindergreiene? Blir som regel ikke noe langvarig der.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Veldig kjipt, har opplevd det etter flere måneders dating jeg også. Det betyr jo at han ikke vil satse på deg, men finne noen andre. Bruker deg i mellomtiden bare. Jeg konfronterte daten min om det og han rodde seg vekk med noe "ikke overreager, du skjønner vel at jeg liker deg når jeg er her med deg nå", han ville altså ikke si rett ut at han ikke så noe langvarig med meg men han fortsatte jo å lete etter andre damer så handlinger sier mer enn ord der. Ta med deg selvrespekten din å avslutt datingen. En som er seriøs vil ha deg som den eneste og ikke fortsatt jakte på andre! Nå har han vist at du ikke kan stole på at han liker deg og vil være lojal mot deg. Anonymkode: 3a55e...b9a 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Majer skrev (4 minutter siden): Hvorfor ikke skaffe seg kjæreste istedenfor tindergreiene? Blir som regel ikke noe langvarig der. 40% av par oppgir at de møttes på Tinder, så du tar feil. Mange bruker tinder for å få seg langvarig kjæreste og jeg vil si det er ca like vanlig å bli misbrukt kun for sex via tinder som hvis man møter noen på fest via felles venner. Anonymkode: 3a55e...b9a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Majer skrev (5 minutter siden): Hvorfor ikke skaffe seg kjæreste istedenfor tindergreiene? Blir som regel ikke noe langvarig der. Øh, det er jo derfor mange er på tinder da. For å skaffe seg en kjæreste. Jeg fant min kjæreste der. Til slutt. Etter veldig veldig lang tid og mange dater og situationships 🙄 Det er mulig! Anonymkode: 16b43...4b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Høres nesten ut som samme fyr, he he hater moderne dating…. Vet ikke hva jeg skal gjøre, spørre han, kutte han ut eller vente å se 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8d600...932 Spør han såklart. Sett krav! Ingen gidder vel å være en av mange! Anonymkode: 3a55e...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Øh, det er jo derfor mange er på tinder da. For å skaffe seg en kjæreste. Jeg fant min kjæreste der. Til slutt. Etter veldig veldig lang tid og mange dater og situationships 🙄 Det er mulig! Anonymkode: 16b43...4b9 Godt å høre at noen klarer det til slutt, gir håp til andre ❤️ Anonymkode: 60702...31d 1
Majer Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 40% av par oppgir at de møttes på Tinder, så du tar feil. Mange bruker tinder for å få seg langvarig kjæreste og jeg vil si det er ca like vanlig å bli misbrukt kun for sex via tinder som hvis man møter noen på fest via felles venner. Anonymkode: 3a55e...b9a Sannsynligheten gjennom felles venner må være mindre. I hvertfall i vennegjenger hvor man ikke liker sånt. La oss si du bruker 5 timer i uka på tinder. Tenk om du hadde gått fem timer rundt i byen og sjekket opp folk istedet. Sier seg selv at sistnevnte er langt mer effektivt. Jeg har datet en del jenter som aldri har vært på tinder og de har i langt mindre grad blitt utnyttet og lurt enn de som har brukt appen aktivt. De har heller gått fra det ene lange forholdet til det andre. Ofte med pauser uten dating mellom. Endret 2. april 2023 av Majer 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 Det er ikke noe å være usikker på. Han søker etter andre. Årsaken kan være at han ikke ser for seg dere to, at han er redd du vil trekke deg og han ønsker å spille på flere hester eller at det generelt er for tidlig for han å bli eksklusiv. Jeg tror mest på den første. Han sender et tydelig signal om at han fortsatt er på leting. Hadde han vært redd for å miste deg, hadde han nok ikke tatt den risikoen Anonymkode: 3e2d6...832 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke noe å være usikker på. Han søker etter andre. Årsaken kan være at han ikke ser for seg dere to, at han er redd du vil trekke deg og han ønsker å spille på flere hester eller at det generelt er for tidlig for han å bli eksklusiv. Jeg tror mest på den første. Han sender et tydelig signal om at han fortsatt er på leting. Hadde han vært redd for å miste deg, hadde han nok ikke tatt den risikoen Anonymkode: 3e2d6...832 Jeg også tror han søker andre Det skal sies at jeg byttet bilde på Tinder dagen i forveien, men han har lagt ut flere bilder av seg selv. Anonymkode: 8d600...932
GrønnNellik68 Skrevet 2. april 2023 #15 Skrevet 2. april 2023 Som noen skrev. Spør han ? Garantert kommer med en dårlig unskyldning
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #16 Skrevet 2. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg også tror han søker andre Det skal sies at jeg byttet bilde på Tinder dagen i forveien, men han har lagt ut flere bilder av seg selv. Anonymkode: 8d600...932 Vet ikke om jeg hadde tatt det opp med han. Heller spurt han hva han synes om deres relasjon Anonymkode: 3e2d6...832
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke om jeg hadde tatt det opp med han. Heller spurt han hva han synes om deres relasjon Anonymkode: 3e2d6...832 Kanskje det er en bedre løsning Anonymkode: 8d600...932
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Skrevet 2. april 2023 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Som noen skrev. Spør han ? Garantert kommer med en dårlig unskyldning Jepp... jeg opplevde det samme som ts og spurte. Fikk bortforklaringer og dårlige unnskyldninger. Var dum og stolte ikke på magefølelsen min og kastet bort en del måneder på denne fyren. Jeg var bare en back-up! Anonymkode: 60702...31d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #19 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 40% av par oppgir at de møttes på Tinder, så du tar feil. Mange bruker tinder for å få seg langvarig kjæreste og jeg vil si det er ca like vanlig å bli misbrukt kun for sex via tinder som hvis man møter noen på fest via felles venner. Anonymkode: 3a55e...b9a Et sånt tall gir virkelig ingen mening. Anonymkode: 85c0b...9b1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde ikke spurt tror jeg. Mange velger jo å date flere samtidlig, før dem velger seg ut noen.. Anonymkode: e0473...e4b Da får man spille med åpne kort. Jeg hadde valgt bort de som holder på sånn. Anonymkode: 74c03...a5d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå