vixen Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Er det noen som har tips til hvilken bok jeg kan lese? Har lest Da Vinci-koden, Engler og demoner, Sirkelens ende, Den fjerde regelen, likte disse godt. Jeg må ha litt action og spenning, men vil ikke lese krigs-bøker. Og så er jeg er litt lei Henning Mankell og Unni Lundell.
Arkana Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Anbefaler Sue Walkers to bøker, The Reunion og The Reckoning. Veldig spennende bøker som jeg hadde store problemer med å legge fra meg!
Amanlis Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Siden du har lest Da Vinci-koden MÅ du bare lese Madonnagåten av Knut Nærum mfl. Det er en norsk parodi på Da Vinci-koden, og er vanvittig morsom synes nå jeg.
vixen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2006 Siden du har lest Da Vinci-koden MÅ du bare lese Madonnagåten av Knut Nærum mfl. Det er en norsk parodi på Da Vinci-koden, og er vanvittig morsom synes nå jeg. ← Already done...
nostalgia Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Jeg anbefaler veldig: I Know This Much Is True ~ Wally Lamb My Sister's Keeper ~ Jodi Picoult The Dogs of Babel ~ Carolyn Parkhurst
nostalgia Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Er du interessert i morsomme, litt bisarre bøker, anbefaler jeg alt av David Sedaris :)
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #8 Skrevet 2. januar 2006 Den digitale festning? Siste boken til Dan Brown (siste boken som har kommet på norsk er det vel)
Anglofil Skrevet 2. januar 2006 #11 Skrevet 2. januar 2006 Vil anbefale deg alle Val McDermids bøker. Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #12 Skrevet 2. januar 2006 Har du lest Jo Nesbø? Han skriver supergod krim og kan virkelig anbefales, men jeg råder deg til å lese de i riktig rekkefølge.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #14 Skrevet 2. januar 2006 Sjakalen av Frederic Forsythe er den ultimate krimboken.
Skravla Skrevet 2. januar 2006 #17 Skrevet 2. januar 2006 Hvis du likte bøkene til Dan Brown så burde du også lese Deception point (ikke på norsk enda tror jeg) og The digital Fortress (Den digitale festningen). Ellers så synes jeg det har vært moro å lese alle konspirasjonsteori-bøkene som har kommet i kjølvannet av DaVinci-koden. Kanskje ikke så mye spenning i disse da...... :-) Ellers så er Jo Nesbø og Umberto Eco (rosens navn) bra anbefalinger. Ellers... Harry Potter, Tolkien, John Grisham.
bippbipp Skrevet 5. januar 2006 #18 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Kjære Agnes, som er en thrillerkonfekt av ypperste kvalitet. Skrevet av Håkan Nesser. Endret 5. januar 2006 av bippbipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå