Noorgie Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Godt Nyttår til alle brukere! Ja, da da var det erotiske året 2005 historie. Hva var den mest heftige/erotiske/opphissende opplevelsen deres i fjor?? Det er jo alltids episoder man husker bedre enn andre. For mitt vedkommede var det i slutten av november, hadde vært borte en ukes tid, vi hadde sendt mange heftige SMS til hverandre. Hun hadde fått "ordre" om å møte meg på flyplassen i den lange kåpen sin, splitter naken og nyfrisert under og med noen lange sexy støveletter. Hun møtte meg, vakrere enn jeg kunne huske henne på lenge. Hun turte ikke gå helt inn på terminalen, for det blåste og hun var redd for "Marilyn Monroe" effekten. Men det gjorde ingen ting for bilen var varm, jeg kjørte og hun sokket meg noe helt vannvittig deilig (ja jeg vet at mange vil sutre og si at det ikke er i henhold å gjøre slik mens man kjører, men skitt au!), det var nesten ingen traffikk og vi kjørte til et diskre sted i byen og der elsket vi voldsomt i baksetet på bilen. Denne opplevelsen vil jeg huske lenge. Vi har gjort noe lignende før, men hun har aldri vært helt naken under kåpen. Gud hvor jeg elsker denne Kvinnen!!!!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Min heftigste opplevelse i 2005 var definitivt å bli pappa igjen. Unnfangelsen, derimot, tror jeg var temmelig middels.
mjau Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Den heftigste var (as always) de gangene han holdt meg fast. Jeg lå helt naken på ryggen og han satt oppå meg, like naken. Han tirret meg opp, holdt armene mine fast og ertet meg skikkelig uten at jeg klarte å komme meg løs. Deretter begynte han å kysse meg på brystene og videre ned på magen, han holdt meg fortsatt fast. Jeg ble sinnsykt opphisset, og resten kan dere tenke dere selv ..(wow, dette kunne blitt en liten novelle, hehe)
Gjest Mito24 Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Når jeg fikk DVD-pakken med "Ridskolan"-filmene i posten!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Når jeg fikk DVD-pakken med "Ridskolan"-filmene i posten! ←
Gjest lurven Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 første gengen jeg fikk meg sjokolademus
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 En gang i sommer da jeg hadde kjøpt meg ny halvbillig kjole. Den måtte innvies, og det ble den! Eller den dagen vi kjøpte glidemiddel og lekte kaniner hele kvelden/natta! Slurp!
Noorgie Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2006 En gang i sommer da jeg hadde kjøpt meg ny halvbillig kjole. Den måtte innvies, og det ble den! Eller den dagen vi kjøpte glidemiddel og lekte kaniner hele kvelden/natta! Slurp! ← Vi elsker nye halvbillige kjoler
Gjest Gjest_Loffen_* Skrevet 3. januar 2006 #10 Skrevet 3. januar 2006 Må uten tvil være siste helga i november. Dama og jeg hadde trekantsex med ei dame. De startet med jentekos mens jeg så på. Hvilket syn å glane på to kåte jenter som åpner bh'er, drar av hverandre bluser og skjørt. Ruller ned tynne nylonstrømper, suger hverandres tær, slikker seg oppover fra føttene til brystene, før de slikker hverandre til himmels i en heftig 69'er. Jeg tok begge forfra og bakfra og de to siste kapitlene i seansen er ubetalelig. 1. Knuller dama i misjonæren mens vår felles venninne sitter oppå ansiktet hennes og knar brystene hennes. 2. Begge sittende foran meg mens jeg runker meg selv og spruter over brystene deres mens de kjæler med ballene og rumpa mi. Måtte dette året by på tilsvarende heftige opplevelsen noe jeg er trygg på. Vi har allerede gjort et par avtaler med den omtalte venninna vår.
Gjest hotwife Skrevet 10. januar 2006 #11 Skrevet 10. januar 2006 utvilsomt vårt andre besøk på swingersklubben adam og eva i september der jeg ble behandlet av 2-4 menn konstant i over 2 timer mens min mann så på. I alt 9 forskjellige mann var i meg mmmmmmmmm
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #12 Skrevet 10. januar 2006 før de slikker hverandre til himmels i en heftig 69'er. ← Skjønner at det må ha vært heftig. Selv brekker jeg meg ved tanken på å slikke en annen kvinne Prøvd en ekstra mann også? tror det hadde vært hakket heftigere
Gjest Gestur Skrevet 31. januar 2006 #13 Skrevet 31. januar 2006 Det må være da vi var på fjorden i sommer. Speilblankt, stille, varmt, alene (i utgangspunktet), nakne, kåte, oppslukte og et vanvittig herlig samleie på soldekket. Var forøvrig den eneste turen hvor vi var alene uten barna
John Holmes Skrevet 31. januar 2006 #14 Skrevet 31. januar 2006 Hvis jeg skal velge ut en spesiell, må det vel bli den på stranda i sommer. Jeg var på vei bort til toalettene da jeg ble oppmerksom på ei jente jeg kjenner så vidt fra før som sto med døra på gløtt i omkledningsbua. Hun var splitter pine naken og "godt igang" med seg selv. Jeg inviterte selvfølgelig meg selv inn, og der i omkledningen hadde vi en heftig stund som inkluderte det meste . Dette er en liten strand med toaletter og omkledning litt for seg selv i et skogholt, så vi fikk være i fred, men det er klart at muligheten for at noen når som helst kunne komme og riste i døra var til stede. Det gjore bare spenningen større. Jeg hadde sikkert et temmelig fårete uttrykk da jeg kom ruslende "helt uanfektet" tilbake til kjæresten. Hun merket faktisk ingen ting, men jeg tror det var greit jeg tok en rask dukkert før jeg satte meg ned hos henne
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #15 Skrevet 1. februar 2006 Ja! Det er lov å ønske det skjedde affal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå