AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Hvordan får man gjort noe med bekkene som legges i rør og skjules for folk? Jeg har flyttet tilbake til en plass med et nydelig turområde med en vakker bekk, som nå er lagt i rør!?! Dette er jo kriminelt. Hvem har rett til å frarøve oss naturverdiene på denne måten? Anonymkode: c9ed7...761 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvordan får man gjort noe med bekkene som legges i rør og skjules for folk? Jeg har flyttet tilbake til en plass med et nydelig turområde med en vakker bekk, som nå er lagt i rør!?! Dette er jo kriminelt. Hvem har rett til å frarøve oss naturverdiene på denne måten? Anonymkode: c9ed7...761 Det er miljøsvineri! Det ødelegger for dyreliv og mangfold. Anonymkode: b0762...372 4
Amossa Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Hvis det er på offentlig område, så kan du spørre hos kommunen hvorfor det er gjort. Her jeg bor er bekker gjennom boligområder og i sentrum lagt i rør. Har tenkt at det har noe med sikkerhet å gjøre (barn), og jeg tror at bekker som gikk fulle om våren skapte oversvømmelser og ødelagte kjellere. Ellers er jeg enig i at bekker er flotte. Heldig den som har en bekk som går igjennom hagen sin 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan får man gjort noe med bekkene som legges i rør og skjules for folk? Jeg har flyttet tilbake til en plass med et nydelig turområde med en vakker bekk, som nå er lagt i rør!?! Dette er jo kriminelt. Hvem har rett til å frarøve oss naturverdiene på denne måten? Anonymkode: c9ed7...761 Har det blitt gjort nå nylig? Jeg trodde fokuset de siste årene hadde dreid mer mot å få åpnet bekker igjen. Men det kommer sikkert an på hvorfor bekken har blitt lagt i rør, og hva slags område den går gjennom. Anonymkode: 80282...85e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå