Gå til innhold

Legge bekker i rør, hva er det for noe piss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får man gjort noe med bekkene som legges i rør og skjules for folk? Jeg har flyttet tilbake til en plass med et nydelig turområde med en vakker bekk, som nå er lagt i rør!?! Dette er jo kriminelt. Hvem har rett til å frarøve oss naturverdiene på denne måten?

Anonymkode: c9ed7...761

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan får man gjort noe med bekkene som legges i rør og skjules for folk? Jeg har flyttet tilbake til en plass med et nydelig turområde med en vakker bekk, som nå er lagt i rør!?! Dette er jo kriminelt. Hvem har rett til å frarøve oss naturverdiene på denne måten?

Det er miljøsvineri! Det ødelegger for dyreliv og mangfold.

Anonymkode: b0762...372

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er på offentlig område, så kan du spørre hos kommunen hvorfor det er gjort.  Her jeg bor er bekker gjennom boligområder og i sentrum lagt i rør.  Har tenkt at det har noe med sikkerhet å gjøre (barn), og jeg tror at bekker som gikk fulle om våren skapte oversvømmelser og ødelagte kjellere.  

Ellers er jeg enig i at bekker er flotte.  Heldig den som har en bekk som går igjennom hagen sin :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har det blitt gjort nå nylig? Jeg trodde fokuset de siste årene hadde dreid mer mot å få åpnet bekker igjen. Men det kommer sikkert an på hvorfor bekken har blitt lagt i rør, og hva slags område den går gjennom. 

Anonymkode: 80282...85e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...