AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Hei! Jeg er i et nytt forhold på 3 mnd, før det var jeg i et forhold i 10 år. Etter jeg innledet det nye forholdet så har jeg hatt en periode med bakteriell vaginose som ble behandlet med antibiotika, dette gav meg da soppinfeksjon, først en gang, så en til. Etter gang nummer to var jeg så sår i skjedeåpningen, typ tørr, rød og huden føltes tynn. Antar at dette var canestenen og hyppig bruk av den. Etter jeg har blitt kvitt dette så skjer det noe rart. Når jeg våkner om morgenen for å tisse så begynner det et ubehag som føles dypt inne i skjeden. Det er en brennende følelse med press nedover. Denne følelsen varer gjerne en time etter det har startet for så å gå over. Jeg har ingen smerter under samleie etc. kun ved morgenurin. Er heller ikke som en UVI hvor det svir kun når en tisser. Har lest litt om vestibulitt osv. men føler ikke at det stemmer helt. Dette varer da kun i en time etter vannlating og ikke ellers, men er så pass merkbart at jeg plages av det. Har også tatt tester av kjønnssykdommer etc. og dette er negativt. Er det noen som har opplevd lignende? og hadde du da en soppinnfeksjon på forhånd? Kan ikke huske sist jeg hadde noen problemer med ubehag der nede.. Anonymkode: 9cff3...b96
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Allergisk mot sæden til han nye? Jeg fikk altid plager i underlivet av eksen, men min nåværende samboer er det null problem. Anonymkode: 8252e...be2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Jeg også hadde det med eksen min. Skulle til å bestille legetime, men så slo han opp, og da glemte jeg det i alt styret. Det gikk over etter en stund, og har aldri hatt det siden. Heller ikke med kjæresten jeg fikk senere. Tenker det gjerne er noe i sæden. Noe han spiser. Anonymkode: eba6e...36d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Skrevet 3. april 2023 Føler endometriose er mer omfattende kanskje.. mye av symptombilde jeg ikke kan relatere til. Har hørt om kvinner som er allergisk mot partnerens sæd, noe jeg har tenkt på men er liksom ikke et alternativ å gjøre det slutt pga det. Jeg håpet kanskje at det var en tilvenningsfase hvor jeg ble vant med hans bakterier før eller senere. Blir vel kondom og en legesjekk takk. Anonymkode: 9cff3...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå