AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Gjorde det slutt tidligere i vinter, veldig destruktivt forhold med psykisk vold og manipuleringer, store aggresjonsproblemer, rus. Han blokkerte meg ifra alt, da jeg konfronterte han med alt....så var han bare sånn: du er skada, dra til helvete. Jeg var sykt lei meg, jeg dro til krisesenteret for hjelp....og videre anmeldelse, men ikke nok bevis. Plutselig hadde jeg begynt å glemme han, eller jeg var jo langt nede også når ikke krisesenteret kunne hjelpe.... var deprimert. Men når han tok kontakt igår så ble jeg glad, men det er nok pga traumebåndet. Jeg har vært så sint på han, jeg har nesten selvskadet meg selv pga han. Han skreiv: jeg har vært så slem mot deg, du hater meg sikkert. Jeg er en håpløs og slem mann. Nå har jeg tatt han tilbake igjen, men holder avstand. Han spør om å møtes. Jeg har tenkt å gå tur med han. Hvorfor er han sånn? de andre gangene vi gjorde det slutt 2 ganger før, så har han blokkert meg. For så å legge meg til igjen og skrive trusselmeldinger...! Anonymkode: a958c...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Hvorfor han er sånn? Fordi sånne forhold dreier seg om menn som elsker makten over kvinner som det mishandling gir. Dette er de mennene som begår partnerdrap når kona vil skilles og gjøre det slutt fordi da mister de makten over henne. Når han lovebomber seg, går i offerposisjon og unnskylder seg så er det bare et skuespill for å få makt over deg igjen så mishandlingen kan fortsette. Du må bryte kontakten for godt Anonymkode: d6b4e...3a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 12.55): Hvorfor han er sånn? Fordi sånne forhold dreier seg om menn som elsker makten over kvinner som det mishandling gir. Dette er de mennene som begår partnerdrap når kona vil skilles og gjøre det slutt fordi da mister de makten over henne. Når han lovebomber seg, går i offerposisjon og unnskylder seg så er det bare et skuespill for å få makt over deg igjen så mishandlingen kan fortsette. Du må bryte kontakten for godt Anonymkode: d6b4e...3a1 Han gjør seg selv til et offer.... fysøren. Har traumebånd fremdeles Anonymkode: a958c...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå