Gå til innhold

Hjelp, jeg er forvirret....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_JJ_*
Skrevet

Er det normalt å tenke på andre jenter når man er forelsket i en bestemt person? Jeg har hatt følelser for en jente i klassen min en stund nå, men likevell så kan jeg sitte å se på andre pene jenter. Er det normalt? Kan det kanskje være en reaksjon på at jeg er redd for å bli sammen med hun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt i alle fall i din alder. Jeg tipper du er ung siden du går på skolen.

Jeg hadde det på samme måte, men det er lenge siden nå. Jeg kunne være forelsket i tre på en gang...

Folk i parforhold kan også finne andre personer attraktive, uten at det dermed er utroskap eller fører til utroskap.

Gjest Gjest_JJ_*
Skrevet

Jeg er 21. Har aldri hatt et fast forhold før. Har alltid rotet rundt bare. Har lyst på et forhold, føler jeg savner noe. Kan det kanskje være det? At når jeg finne en, så blir jeg "redd" og ser etter "det grønne gresset" på andre siden liksom?

Skrevet

I din alder vil en mann bare ha sex så jeg tipper du ser på en speisell utvalgt og garderer deg ved å se på mange andre også - menn gjør slikt. De jakter og ser seg om etter en kvinne som kan gi dem naken kropp slik at de får bekreftet sitt ego.

Når du blir litt eldre må du være mann nok til å bestemme deg for en og bare en, ellers vil det gå dårlig i forholdet.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
I din alder vil en mann bare ha sex så jeg tipper du ser på en speisell utvalgt og garderer deg ved å se på mange andre også - menn gjør slikt. De jakter og ser seg om etter en kvinne som kan gi dem naken kropp slik at de får bekreftet sitt ego.

Unnskyld meg, men: :ler:

Gjest Gjest_JJ_*
Skrevet

Interessant tankemåte. :ler: Men hvis det er for sex sin del, så hvorfor avviser jeg alle andre? Hatt masse muligheter der. Senest for 3 dager siden.

Skrevet

huh? Er det sant at gutter i 22 årsalderen bare er ute etter sex? lurer litt akkurat på det...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
huh? Er det sant at gutter i 22 årsalderen bare er ute etter sex? lurer litt akkurat på det...

Enkelte gutter ja, men ikke alle selvfølgelig.. Blir bare latterlig med den type generalisering.

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer forvirret... Jeg snakker ikke så mye med hun på skole. Er liksom litt "flau". Men har blitt litt mer i det siste da. Men på MSN sitter vi å flørter hele tiden. En gang fikk jeg en melding "jeg elsker deg". Også etterpå, det var bare en som tullet seg med hennes msn. Også en annen gang så skrev hun at hun hadde sette meg et sted og jeg hadde ikke hilst. Så skrev hun på en humoristisk måte. Jeg er betatt av deg, så jeg vet alt om deg. Etter skolen i uken så snakket jeg med henne og sa god helg. Når hun begynte å gå vekk fra meg så sa hun "glad i deg også". Jeg sa, "hva sa du". Så sa hun det en gang til mens hun gikk fort vekk. Så viste ikke jeg hva jeg skulle si. Fikk liksom en "karamell". Så jeg bare ropte etter henne om hun skulle på fest med oss om kvelden. Var det kanskje dumt å ikke si noe annet? Når jeg snakket med hun på msn senere så var det akkurat som ikke noe hadde skjedd. Hun liker å flørte litt med folk også da, så jeg er liksom ikke helt trygg... Har liksom ikke lyst til å drite meg ut med en klassevennine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...