AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Om vi ser på tv eller er på fest skal min kjæreste alltid påpeke at andre menn ser bra ut. Eksempel «oi han var bra trent» på tv, eller når vi er på fest kan han si «han så bra ut». Etterpå kan han si «du syns sikkert han ser bra ut du også». Jeg syns det er merkelig og bare overser det, og da begynner han med at det må gå fint å snakke om andre selv om man er i forhold. Syns hele greiene er spesielt, hvorfor gjør han dette? Og med menn? Anonymkode: 04b27...6e5
Gjest Refreng Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Han er usikker på seg selv. Han føler seg ikke kjekk nok selv. Det er mulig det kan fikses så lett med at du gir han komplimenter for utseende innimellom. I verste fall har han ganske lavt selvbilde og noen komplimenter vil ikke fikse det. Da må han finne ut hvor det lave selvbilde kommer fra og hvorfor
Bombasi Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Ja, det høres ut som om at han har lavt selvbilde, og han bruker kommenterene for å fiske fram en respons fra deg om hva du synes. Du bør ignorere det, og ikke bekrefte hans kommentarer, for da kan han bruke det imot deg og/eller seg selv ved en senere anledning. Men du kan jo alltids spørre han rett ut hvorfor han gjør det, og minne han på om at det er rart.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Jeg gir masse kompliment og han sier ofte at jenter har mer behov for kompliment enn gutter fordi «han vet han ser bra ut» og han føler ikke han trenger å høre at han er fin hver dag; selv om jeg sier det hver dag. Så tror ikke dette er grunnen Anonymkode: 04b27...6e5
Gjest Refreng Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gir masse kompliment og han sier ofte at jenter har mer behov for kompliment enn gutter fordi «han vet han ser bra ut» og han føler ikke han trenger å høre at han er fin hver dag; selv om jeg sier det hver dag. Så tror ikke dette er grunnen Anonymkode: 04b27...6e5 Jepp, mer ting som usikre menn ville sagt. De generaliserer når det egentlig er seg selv de er usikre på. "Menn trenger ikke så mange komlpimenter". Han syntes det er negativt at mennesker "trenger" komplimenter. Han har ikke lyst å være en som "trenger det". Det er noe usikre personer føler. De liker ikke å bli sett på som svake, sårbare eller trengende. Å gi komplimenter hver eneste dag kan kanskje blit litt mye, da. Men det kommer vel an på personene. Det kan høres falskt ut om man får for mye komplimenter også.
Andro Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Kvinneblader har alltid bilder av kvinner på forsida. Det er dem vi ser på, sammenligner oss med. Ikke menn. Det er ikke dem vi ser på bilder av... Hva om han er likedan? Han vil sikkert være kjekk og stilig selv, og måler seg mot andre han ser, bevisst eller ubevisst. Noen er opptatt av andres ytre, og andre ikke. Ikke gjør det så komplisert. Kan du ikke spørre ham da, hva det er som gjør at han er opptatt av andres utseende?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #8 Skrevet 4. april 2023 Jeg tenker at kvinner gjør dette OFTE om andre kvinner, hvorfor så rart om en mann gjør det? Anonymkode: 5f7aa...adc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå