AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Jeg begynte nokså plutselig for noen måneder siden å bli hoven/poser under øynene. Ser ikke en klar sammenheng med lite søvn heller. Det varierer, men er stort sett litt tilstede hele tiden. Hvorfor får man dette? Og hva kan jeg gjøre? Ser helt grusomt ut! Folk spør meg om jeg er syk de dagene det er ille. Jeg er 41, hvis det har noe å si. Anonymkode: e3a35...819
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Det er altså hovent, med væske i føles det som. Ikke overflødig hud, som mange gamle har. Anonymkode: e3a35...819
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg begynte nokså plutselig for noen måneder siden å bli hoven/poser under øynene. Ser ikke en klar sammenheng med lite søvn heller. Det varierer, men er stort sett litt tilstede hele tiden. Hvorfor får man dette? Og hva kan jeg gjøre? Ser helt grusomt ut! Folk spør meg om jeg er syk de dagene det er ille. Jeg er 41, hvis det har noe å si. Anonymkode: e3a35...819 Noen er mer genetisk disponert for å få poser under øynene. Har nok litt med alder å gjøre at det først er blitt et problem nå. Du kan alltids ta en tur til legen for sjekke om det kan være andre årsaker. Jeg mange år yngre enn deg og begynner å se antydninger til pose/søkk under øynene 😩 jeg strever veldig med å godta det. Jeg kommet nok til å prøve fillers når jeg blir litt eldre. Anonymkode: 7e19c...e5a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er altså hovent, med væske i føles det som. Ikke overflødig hud, som mange gamle har. Anonymkode: e3a35...819 Hmm.. Dersom det er væskeansamling kan der kanskje tyde på at du har mye vann i kroppen. Har du prøvd å legge på noe kaldt over øynene? Ville tatt en tur til legen dersom det ikke hjelper. Bare for sikkerhets skyld. Anonymkode: 7e19c...e5a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå