AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Sliter med "Ikke Forstyrr". Jeg har alltid telefonen på stillemodus (knappen på siden er ned), og ikke "Ikke Forstyrr" på natten. Nå har jeg behov for at enkelte skal få tak i meg, så jeg ordnet meg noen favoritter. Problemet er at ingen av favorittene gir ringelyd eller vibrering når stillemodus og Ikke Forstyrr er aktivert. Skrur jeg av stillemodus (knappen opp) og aktiverer Ikke Forstyrr, får jeg varsling fra absolutt alle. Er det meningen at Ikke Forstyrr skal fungere selv om stillemodus ikke er aktivert (knappen opp)? Hvorfor får jeg ikke varsling fra favoritter når Ikke Forstyrr og stillemodus er aktivert? Mobil er restartet og oppdatert. Dette fungerte ikke på de to andre telefonene heller. På denne telefonen unnlot jeg å overføre fra gammel iPhone til ny for å utelukke at jeg hadde noen innstillinger som skapte problemer. Jeg får altså ikke, Ikke Forstyrr til å fungere. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: f5135...298
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Det er en egen knapp for "tillat anrop fra favoritter", er den skrudd på? Anonymkode: a697f...9a2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er en egen knapp for "tillat anrop fra favoritter", er den skrudd på? Anonymkode: a697f...9a2 Jaja, den er skrudd på. Anonymkode: f5135...298
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Det er uansett svært merkelig at alle kan ringe til meg når Ikke forstyrr er aktivert, men lydløsmodus er slått av. Da skulle jeg tro Ikke Forstyrr kun fungerer når lydløsmodus er påslått. Anonymkode: f5135...298
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå