Gå til innhold

Jeg er lei av andre menn under femti. Hvor kan jeg reise og treffe flere kvinner for hver mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det er flere kvinner enn menn som flytter til byene og forlater familiegården, men er det en øy, by eller bygd med langt flere unge kvinner? I verste fall et annet land?

Anonymkode: 1a789...766

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får dra til de byene som damene fra bygda reiser til.

AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (1 time siden):

Du får dra til de byene som damene fra bygda reiser til.

Det er flere damer der, men det er fremdeles mange menn. Jeg kan ikke gå ett minutt i Oslo sentrum uten å se en mann. Det er dessuten for dyrt for vanlige folk å bo der

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er flere damer der, men det er fremdeles mange menn. Jeg kan ikke gå ett minutt i Oslo sentrum uten å se en mann. Det er dessuten for dyrt for vanlige folk å bo der

Så du orker ikke engang se andre menn? Du vil dra til en øy med bare kvinner? Tvilsomt at du får komme inn der, for de har også reist vekk for å unngå menn. 

Anonymkode: 5c08c...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg vet at det er flere kvinner enn menn som flytter til byene og forlater familiegården, men er det en øy, by eller bygd med langt flere unge kvinner? I verste fall et annet land?

Russland har lenge hatt overskudd av kvinner, med dagens situasjon øker dette for hver dag.

Anonymkode: d0dca...209

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Russland, Ukraina, Filipinene, Thailand osv. osv. osv. Det er minst en milliard kvinner der ute som ville ha deg, dersom de fikk sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...