AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Jeg vet at det er flere kvinner enn menn som flytter til byene og forlater familiegården, men er det en øy, by eller bygd med langt flere unge kvinner? I verste fall et annet land? Anonymkode: 1a789...766 1
Nymerïa Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Du får dra til de byene som damene fra bygda reiser til.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Nymerïa skrev (1 time siden): Du får dra til de byene som damene fra bygda reiser til. Det er flere damer der, men det er fremdeles mange menn. Jeg kan ikke gå ett minutt i Oslo sentrum uten å se en mann. Det er dessuten for dyrt for vanlige folk å bo der Anonymkode: 1a789...766 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er flere damer der, men det er fremdeles mange menn. Jeg kan ikke gå ett minutt i Oslo sentrum uten å se en mann. Det er dessuten for dyrt for vanlige folk å bo der Anonymkode: 1a789...766 Så du orker ikke engang se andre menn? Du vil dra til en øy med bare kvinner? Tvilsomt at du får komme inn der, for de har også reist vekk for å unngå menn. Anonymkode: 5c08c...66d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vet at det er flere kvinner enn menn som flytter til byene og forlater familiegården, men er det en øy, by eller bygd med langt flere unge kvinner? I verste fall et annet land? Anonymkode: 1a789...766 Russland har lenge hatt overskudd av kvinner, med dagens situasjon øker dette for hver dag. Anonymkode: d0dca...209 1
Rick Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg vet at det er flere kvinner enn menn som flytter til byene og forlater familiegården, men er det en øy, by eller bygd med langt flere unge kvinner? I verste fall et annet land? Anonymkode: 1a789...766 Russland, Ukraina, Filipinene, Thailand osv. osv. osv. Det er minst en milliard kvinner der ute som ville ha deg, dersom de fikk sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå