Gå til innhold

Nå er Linda2 gift......

Linda2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

02.03.02 kl 1500 giftet jeg meg med mannen i mitt liv....

Jeg hadde et kjempekoselig bryllup, så og si alle gjestene har ringt tilbake og sagt at det var så nydelig og koselig!

Jeg sto opp kl 0800, spiste litt og var hos frisøren kl 1030. Når jeg var der hentet mannen min, blomster,høytalere osv. Dagen gikk så fort, så har dere sjangsen så stopp litt opp innimellom og bare se på de glade gjestene og kjenn hvor lykkelig du er...

Å fortelle alt her blir for langt,men det var nydelige sanger og rørende taler.

Og forresten dette må jeg fortelle: Jeg begynte å gå oppover kirkegulvet sammen med min 10 år gamle sønn. Vi gikk som vi skulle, men plutselig kjente jeg noe gli nedover låret/benet!! jeg gikk litt til og så falt strømpebåndet ned!!!! ALLE så det og jeg forsøkte å diskre riste det av foten men nei, jeg måtte bøye meg ned og løfte foten opp og rive det fort av!!Jeg så meg fort rundt og fant et godt kjent menneske og bare kastet det mot ham....Dette skjedde veldig fort alt sammen og alle kniste i kirken, bruden også..Etterpå, på trappen,slapp alle latteren løs og sa at de trodde det var innøvd! fordi jeg taklet det så bra.

De skulle bare ha vist....

Jeg fikk mye skryt for kjolen min(tegnet den selv)og for det nesten 2 meter lange sølvsløret! Jeg skal prøve å legge inn et bilde av kjolen her.

I går kom vi hjem fra bryllupsreisen,vi reiste til Tenerife og vi har hatt det fantastisk!God mat og vin,deilig sol, ja alt sammen!

Vel håper dere forstår noe av dette, ble litt usammenhengende, men til mitt forsvar:Jeg Er jo nygift og så veldig lykkelig enda....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!

Imponert over måten du taklet strømpebåndet!!! Har du noe bilde av kjolen???

Lykke til videre!!!

klem fra

Gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Gratulerer så mye!! Det hørtes faktisk morsomt ut med det stømpebåndet... ikke for deg kanskje med for gjestene! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE!!

Historien med strømpebåndet er det jo morsomt å fortelle i ettertid, selvom det sikkert ikke var så gøy når det skjedde! icon_lol.gif

Du MÅ jo legge ut bilde av kjolen din! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!

Det med strømpebåndet var jo en søt liten episode som får folk til å huske bryllupet litt lenger tror jeg icon_smile.gif

Gleder meg til å se kjolen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEMASSEGRATULERER.

Gleder meg (oss) til å se bilder, ikke bare av kjolen. Du må jo ikke forlate oss nå, bli her ihvertfall til august:) så vi kan spørre deg om ALT. -Svelg litt, så kommer du sikkert på mer tips og gode råd til oss andre. Gleder meg til å vært i "dine sko".

Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere begge. Det med strømpebåndet takla du meget bra. Det hadde ikke jeg klart. Er spent på å få se kjolen din.

Lykke til videre!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå masse! Satt og lo godt for meg selv når jeg leste om strømpebåndet...hihihi Knallbra taklet!!!

Og lykke til videre. Gleder meg til det er min tur ja!!!

Ønsker dere alt godt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!

Synes d hørtes ut som du takla d bra m strømpebåndet icon_wink.gif Regner m du (dere) vil huske akkurat d godt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...