Gjest Mammamia75 Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 (endret) Slettet innlegget mitt. Endret 10. mai 2023 av Mammamia75 Slettet eget innlegg
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Jeg blir ganske fort skeptisk når folk snakker nedsettende om ekser og den situasjonen du beskriver hadde antakelig gitt meg en magefølelse på at han ikke var den rette mannen i mitt liv. Ville ihvertfall ikke gått raskt inn inn i noe og tatt usikkerheten på alvor. At du allerede nå reagerer er et tegn på hvordan fremtiden vil bli med mannen. Anonymkode: 8e078...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Er det nye eller gamle bilder? Om det er bilder som legges ut nå, er det jo rart. Om det er gamle bilder, synes jeg ikke du kan forlange at de skal fjernes, nei. Da må du kanskje heller jobbe litt med deg selv. MEN det er ditt liv og dine følelser, opp til deg hva du synes er greit. Anonymkode: e555d...209 2
exictence Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Jeg vet egentlig ikke om jeg bryr meg sånn om hva andre velger å gjøre med det. Akkurat det med å legge ut kyssebilder, synes seg virker merkelig. Ellers deling av koselige bilder fra turer eller opplevelser er hyggelige å se på.
Gjest Mammamia75 Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det nye eller gamle bilder? Om det er bilder som legges ut nå, er det jo rart. Om det er gamle bilder, synes jeg ikke du kan forlange at de skal fjernes, nei. Da må du kanskje heller jobbe litt med deg selv. MEN det er ditt liv og dine følelser, opp til deg hva du synes er greit. Anonymkode: e555d...209 De er gamle ja.. Før de gikk fra hverandre..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Noe skurrer når han forteller om at hun var slem men han fortsatt reposter bildene hennes og klemmer henne. Det kan være et klassisk eksempel på et tilfelle der hun dumpet han pga f eks utroskap, hun egentlig er snill men han må sværte henne til ny dame så my dame ikke tror på henne om hun forteller sannheten om utroskapet eller grunnen til brudd. Han prøver åpenbart å få hennes oppmerksomhet og ser opp til henne når han reposter ting hun poster og det er tydelig ikke noe frykt eller ondt blod der når han klemmer henne. Angående bilder på facebook kan du si at du ikke er helt komfortabel med det, men det er vanlig å ha bilder fra livet sitt på facebook og det inkluderer bilder fra langvarige forhold Anonymkode: d7c0d...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå