Gå til innhold

påstand - en mann kan bruke for lang tid på å komme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg opplever det slik, og mon tro om jeg er et avvik.?  Man hører jo om menn som har en utfordring med at de kommer for tidlig, men i min relasjon, er det motsatt 💁🏼‍♀️ Hver gang vi har sex, så tar det minst 30 min, til en time. og da er ikke foreplay inkludert. snittet på samleie er vel 40 minutter.. og jeg merker at jeg synes det er litt slitsomt x) jeg rir, blir tatt bakfra, fra siden, tar han i munnen, bruker hånda - ja, you name it. Vi kan aldri bare ha en relativt kort og intens omgang. for min del bruker han for lang tid for min smak.. mulig det er slik for noen menn, at de bruker laaang tid på å komme. Det høres sikkert positivt ut med det første, men jeg synes faktisk det er litt lenge å skulle sette av en time hver gang.

Anonymkode: 430fb...aed

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kniper du underveis? Beføler du han? For mye variasjon? Øker du farten? Ikke godt å si hvorfor det tar lang tid.

Anonymkode: de63c...789

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan det ta «for lang tid».

Har opplevd sånne «evighetsmenn» noen ganger. Det er i de tilfellene jeg har vært mest fristet til å fake orgasme feks.

Blir jævlig kjedelig etter hvert, og ikke minst sårt 😅

Foretrekker de som kommer veldig raskt 10 av 10 ganger.

Anonymkode: 26d8f...424

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kniper du underveis? Beføler du han? For mye variasjon? Øker du farten? Ikke godt å si hvorfor det tar lang tid.

Anonymkode: de63c...789

Jeg kniper og er deilig og trang. Har hatt en del partnere opp igjennom, så vet litt om hva som skal til ;)  aldri vært borti dette før, min forrige måtte holde igjen for å ikke komme for fort. Men det kan jo hende han her holder igjen leeenge fordi det er det han tror jeg liker? men etter 30 minutter har jeg mest lyst til å være ferdig og dusje/kose, men tar jo gjerne et kvarter-20 min til! 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hver gang vi har sex, så tar det minst 30 min, til en time. og da er ikke foreplay inkludert. snittet på samleie er vel 40 minutter.. 

Hjelp😂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig kan det ta «for lang tid».

Har opplevd sånne «evighetsmenn» noen ganger. Det er i de tilfellene jeg har vært mest fristet til å fake orgasme feks.

Blir jævlig kjedelig etter hvert, og ikke minst sårt 😅

Foretrekker de som kommer veldig raskt 10 av 10 ganger.

ja, jeg er ikke noe fan av evighetsmenn jeg heller har jeg funnet ut. Han her har en eks som ikke ville ligge mer enn til to ganger i uka, jeg kan forstå henne hvis det var snakk om den runden der hver eneste gang 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei, evighetsmenn er noe herk. Særlig hvis de har null forståelse for kvinners fysiologi og bruker all denne tiden på diverse pumping i hull, som blir veldig sårt og lite interessant etter så lang tid. 

Anonymkode: a9b67...e18

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ganske vanlig å synes det kan bli for mye også etter hva jeg har skjønt når jeg har snakket med damer om dette, de gangene jeg sliter med å komme, så kommer det til ett punkt der jeg merker hun er mer enn fornøyd, synes egentlig det er litt kjedelig i lengden selv, til slutt så går tankene bare over på det å komme, istedetfor å nyte øyeblikket, heldigvis er det ikke ofte, men synes egentlig det er like kjipt som de gangene jeg kan komme på sekunder 

Anonymkode: ffa91...374

AnonymBruker
Skrevet

Er gjerne en grunn til det, medisiner spiller en stor rolle. 

Anonymkode: 2eb7e...455

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja, jeg opplever det slik, og mon tro om jeg er et avvik.?  Man hører jo om menn som har en utfordring med at de kommer for tidlig, men i min relasjon, er det motsatt 💁🏼‍♀️ Hver gang vi har sex, så tar det minst 30 min, til en time. og da er ikke foreplay inkludert. snittet på samleie er vel 40 minutter.. og jeg merker at jeg synes det er litt slitsomt x) jeg rir, blir tatt bakfra, fra siden, tar han i munnen, bruker hånda - ja, you name it. Vi kan aldri bare ha en relativt kort og intens omgang. for min del bruker han for lang tid for min smak.. mulig det er slik for noen menn, at de bruker laaang tid på å komme. Det høres sikkert positivt ut med det første, men jeg synes faktisk det er litt lenge å skulle sette av en time hver gang.

Ja det kan de absolutt. Og noen ganger ender det da opp med at den blir slapp før han kommer fordi han er sliten. Da er det bedre å komme litt for tidlig spør du meg. Klarer ikke la være å ta det litt personlig.

Anonymkode: 1ac75...c29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klarer ikke la være å ta det litt personlig.

Det har jeg merket er en tankegang damer ofte får da, selv det nesten aldri er dama sin feil, og alltid en kjip følelse å vite hun tror det er noe feil hun gjør, når det ikke har noe med henne å gjøre. Bare husk at det er sjelden det er dama sin feil, noen ganger er man bare mindre sensitiv 

Anonymkode: ffa91...374

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er også slik, men jeg elsker det. Var en overgang fra 5- 10 minutter med sex i tidligere forhold, og jeg måtte ha litt tid på å omstille meg, men nå kunne jeg ikke ha tenkt meg noe annet. Utover forspillet har vi som regel sex 45- 60 minutter, og jeg nyter det. Han er en veldig god elsker da, og jeg pleier å komme mange ganger. 

Det er ikke slik at min mann ikke kan komme fortere, men han ønsker det ikke. Han nyter å ha sex. Kjapp sex er nesten som å ikke ha hatt sex mener han. Nå er jeg enig i det. Selv om dette krevde tilvenning ville jeg slitt mye mer med å venne meg til sex på få minutter igjen. Hadde følt meg snytt da. Det hadde vært som å nesten ikke ha hatt sex.

Anonymkode: d534a...071

• Liker 2
Skrevet

Har du snakket med ham om det? Har han alltid vært sånn? Holder han seg med vilje? Er han villig til sex uten orgasme innimellom slik at dere får tatt dere en kjappis?

De periodene vi har mye sex kan mannen noen ganger holde på i timevis før han kommer, så noen ganger er jeg rett og slett ferdig før han har fått orgasme. Han klarer likevel å nyte selve sexen og kan kjenne seg tilfreds uten orgasme. Nå er jo dette kun innimellom da, for oftest kommer han etter kort tid og vi tar flere runder etter hverandre 😅 Han ville nok ikke tatt til takke med sex uten orgasme for ofte, men tenker det må være innafor for at dere kunne tatt dere en kjappis innimellom? Mange kvinner godtar sex uten orgasme, om ikke hver gang, så innimellom, så det burde jo gå for menn også? 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet
Frkego skrev (2 timer siden):

Har du snakket med ham om det? Har han alltid vært sånn? Holder han seg med vilje? Er han villig til sex uten orgasme innimellom slik at dere får tatt dere en kjappis?

De periodene vi har mye sex kan mannen noen ganger holde på i timevis før han kommer, så noen ganger er jeg rett og slett ferdig før han har fått orgasme. Han klarer likevel å nyte selve sexen og kan kjenne seg tilfreds uten orgasme. Nå er jo dette kun innimellom da, for oftest kommer han etter kort tid og vi tar flere runder etter hverandre 😅 Han ville nok ikke tatt til takke med sex uten orgasme for ofte, men tenker det må være innafor for at dere kunne tatt dere en kjappis innimellom? Mange kvinner godtar sex uten orgasme, om ikke hver gang, så innimellom, så det burde jo gå for menn også? 🤷🏼‍♀️

Kjenner meg igjen i det du sier om mannen din. Kan selv holde på lenge, før orgasmen kommer, men også noen ganger bare noen jukk så kommer jeg. Vet ikke helt hva det kan skyldes, men er nok hvor avslappa eller stresset jeg er, eller hvor langt inn i opphisselsen jeg har kommet. De gangene jeg holder på lenge, og hun har kommet, slapper vi av ei stund, og så begynner vi igjen, og da går det kjapt. Og da har jeg vert helt slapp igjen, før den reiser seg og vil inn igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker egentlig å ri, både vanlig og reverse. Men selv om jeg er godt trent,  ødelegger det min egen lyst å måtte humpe i 30 minutter før han kommer. Kjennes ut som betennelse i begge hofteledd. Skulle gjerne hatt sex mye oftere om vi bare kunne tatt en kjappis. Elsker kjappiser.

Anonymkode: 53555...411

Skrevet

Ingenting galt med den påstanden. Det er store forskjeller på både menn og kvinner når det gjelder orgasmer. De fleste har jo en formening om hva som er for kort og for langt samleie, men det er jo også veldig individuelt. Noen foretrekker korte samleier, andre lange, og er det mismatch her kan det føre til utfordringer. Mitt første forhold ble dessverre litt preget av frustrasjon over orgasmer. Til å begynne med var vi bare opptatt av å utforske og leke. Dessverre bodde vi begge hjemme hos foreldrene våre, så det ble en del begrensninger der. Men vi var kreative, selv om vi kanskje ikke fikk brukt den tiden vi ønsket. Det gikk noen måneder, og så kom samtalen. Hun hadde snakket med noen venninner, og de hadde visst sex mye lenger enn det vi hadde. Et par av dem kom visst også under samleie, og det gjorde ikke kjæresten min. Jeg begynte å lese meg opp, for jeg ville jo gjøre det best mulig for henne. Og her kom vel første fartsdump. Jeg leste at vi begge burde ta knipeøvelser. Jeg for å kontrollere orgasmen bedre, og hun for å ha bedre mulighet til å komme. Hun ignorerte hennes del i dette, men var støttende når det gjaldt meg. Og etterhvert kom resultatene. Jeg holdt lenger, men vi fikk en annen utfordring på kjøpet. Hun måtte ofte avbryte fordi hun fikk følelsen av å måtte tisse. Hun løp på do, men det kom aldri noe. Vi leste om kvinnelig ejakulasjon, men det var ikke noe hun ville ta sjansen på. Tenk om det likevel var tiss. Så det var ikke noe som ble utforsket, til min store fortvilelse. Ettersom tiden gikk merket jeg at dersom jeg kom over et visst punkt, fikk jeg problemer med å komme. Fra full kontroll, slet jeg nå med å finne den balansen. Hun ble sliten av det, og det var åpenbart kjedelig når fokuset ble på meg. Det at jeg ofte kunne bruke opp mot 30 minutter for å få henne til å komme oralt, betydde visst ingenting da. Hun gjorde et forsøk i kanskje 5 minutter, før jeg ofte måtte avslutte selv. Da kom samtalen om at jeg brukte for lang tid, og at jeg ikke tente på henne lenger, og at jeg helt sikkert hadde funnet meg en annen. Vi kom over det, og klarte å få fokuset bort fra orgasme. Ved å senke stresset om orgasme eller ikke, løsnet det litt innimellom. Noen ganger kom jeg relativt raskt, andre ganger ikke i det hele tatt. Og det sørget vi også for at var helt ok. Hun måtte ha enormt med bekreftelser på at jeg fremdeles tente på henne, men det gikk seg til det også. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan svarene hadde blitt om tråden her "en påstand. En kvinne kan bruke for lang tid på å komme".... 

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: f1733...cf5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som å lese om min kjæreste, TS. Jeg liker det heller ikke. Det blir etterhvert sårt, jeg mister tenningen. I starten trodde jeg at han holdt igjen for å imponere, eller fordi han tenkte jeg likte det. Men nei, han trenger veldig lang tid. Mister også ereksjonen innimellom. 

Anonymkode: fb2e5...a8b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir litt som en jobb når man må sette av en time for å kunne ha sex. 🙄 

Anonymkode: b2962...c4e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke uvanlig.

Har ett par ekser som er typiske "fuckboys", voldsomt damedrag. 

Og de elsker å kunne holde på i evigheter. (Dette er trenbart om det er viktig for deg.)

Pule i 20 minutter er en unødvendig kjappis, og de skjønner ikke at det er mulig. Hvorfor gjøre noe som er godt i kort tid liksom.

måtte gi opp han ene som sexpartner, da jeg etter mange år syns det ble nok. Å ikke kunne ta en kjappis på ett kvarter, er noe jeg savnet.

Anonymkode: cb622...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...