Gjest marthepia Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Vi sendte opp noen raketter o.l. før jenta vår skulle legge seg(5 mnd). Hun storflira av de!! hehe...noe så rart! Det virket ikke som om hun ble redd i hele tatt. Sendte dere opp raketter til babyene deres? Hvordan reagerte de på det?
Chiquita Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Vet ikke om min Lillebanan på snart 1 år kan kalles baby lengre da, men vi sendte opp et rakett-batteri på 45 skudd til ham tidlig på kvelden, og han brydde seg ikke stort... Kikket litt på det, men alle som stod rundt var mye mer spennende...
Siam Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Oliver sov gjennom hele greia... Så han reagerte ikke i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 min på fire mnd oppførte seg eksemplarisk hele kvelden, og sov seg gjennom hele festen, alle rakettene etc
monja Skrevet 1. januar 2006 #5 Skrevet 1. januar 2006 Nå er kanskje ikke min på snart 16 mnd noen baby lenger, men han brydde seg ikke nevneverdig om raketter som ble sendt opp før sengetid, og ved midnatt sov han seg gjennom alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå