AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Jeg tenker 3-4 barn, lederjobber, hytte ved sjøen og/eller fjellet. Barn i idretten. Liker kajakk og Nationaltheatret. Er aktive i FAU, er oppmann, trener eller lignende. Kjører BMW eller Audi. Elsker fjellturer og har tonet ned reiser pga klima. Styrer unna harryting som Louis Vitton veske og billige sydenreiser. Kjøper gjerne brukt og inviterer til bokbytte hjemme hos seg. Anonymkode: cb508...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Status å ha råd til 3-4 barn, men 5 og mer er ikke status. Status å være aktiv og elske idrett! Se Dagsrevyen og lese Aftenposten i papiravis. Status å ikke flashe hverdagen på Facebook. Det er trashy. Anonymkode: cb508...1f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Status å ikke bry seg om hva andre mener. Ikke status å flashe egen status. Statusmennesker bruker også lite tid på barn. Lavstatus har ofte 3+ barn. Anonymkode: 297b1...f13 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Status å ikke bry seg om hva andre mener. Ikke status å flashe egen status. Statusmennesker bruker også lite tid på barn. Lavstatus har ofte 3+ barn. Anonymkode: 297b1...f13 Lavstatus å ha 3+ barn, som i 4 da tenker du? Anonymkode: cb508...1f5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 ‘Status’ er jo et litt kleint ord, men opplever at prangende dieselbiler, engangsutstyr og reiser til Dubai oppleves som det motsatte. Anonymkode: cb508...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Det vil jo variere med miljøet du bor i, men her er aktive foreldre og ferier i Norge trendy i hvert fall. Dubai er ille på så mange vis ja. Anonymkode: cb508...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 Ha folkeskikk og gi f... i oven ifra og ned holdning. Dem som har det kommer langt i mine øyer iallfall da det er uhyre sjeldent i dagens tesla, bmw, audi og gjeld på 300 mill samfunn. Anonymkode: bb07c...80f 1
Firefine Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 Status er å ha tid og rom til det du synes er viktig. Å gi mer blaffen i andres meninger. Å ta klima på alvor og ikke slenge rundt deg med unødvendige ting og reiser til steder som bryter absolutt alle menneskerettigheter. Og foreldre som prioriterer barna og er til stede for dem i stort og smått. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 Status i miljøet / området her er foreldre som faktisk har tid til barna sine. Det var helt motsatt forrige plass vi bodde. Da var det om å ha hektisk muligst hverdag med verv, aktiviteter, trenerrolle osv. Anonymkode: ebf99...204
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Status i miljøet / området her er foreldre som faktisk har tid til barna sine. Det var helt motsatt forrige plass vi bodde. Da var det om å ha hektisk muligst hverdag med verv, aktiviteter, trenerrolle osv. Anonymkode: ebf99...204 Men er de ikke da akkurat sammen med barna? Anonymkode: cb508...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 Audi e-tron er akkurat innafor hva jeg synes er status i hvert fall, men elektrisk Porsche tipper over. Anonymkode: cb508...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 Jeg synes i hvert fall at en del poster om egen fortreffelighet på Facebook er helt skrekkelige. Anonymkode: cb508...1f5 1
Ingar-André Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Audi e-tron er akkurat innafor hva jeg synes er status i hvert fall, men elektrisk Porsche tipper over. Anonymkode: cb508...1f5 Var på butikken i sta i Lom "sentrum", sto bak en gjeng med skifolk fra Oslo som skrøyt av at dem alle sammen har tesla og audi etron i alle varianter men har parkert dem i Øyer og leasa seg mercedes og audi med dieselmotor fordi dem var skeptisk til kulde og elbil. Du vet. . Da har du faktisk missforstått når du kjøper deg bil du ikke tørr bruke fordi du er redd for at du ikke kommer frem! Dem med elbil er jo så flinke med miljøet👍 Kan le seg i to av dem. Endret 2. april 2023 av Donald Duck 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #14 Skrevet 2. april 2023 Donald Duck skrev (7 minutter siden): Var på butikken i sta i Lom "sentrum", sto bak en gjeng med skifolk fra Oslo som skrøyt av at dem alle sammen har tesla og audi etron i alle varianter men har parkert dem i Øyer og leasa seg mercedes og audi med dieselmotor fordi dem var skeptisk til kulde og elbil. Du vet. . Da har du faktisk missforstått når du kjøper deg bil du ikke tørr bruke fordi du er redd for at du ikke kommer frem! Dem med elbil er jo så flinke med miljøet👍 Kan le seg i to av dem. Det der har jeg som er fra Slemdal ALDRI hørt om. Tror neppe det gjelder særlig mange. Anonymkode: cb508...1f5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #15 Skrevet 2. april 2023 Om det er ‘status’ er riktig navn vet jeg ikke, men blir nok veldig imponert av nabodamen med veldig krevende lederjobb og som samtidig er den som stiller mest opp for håndballklubben. Og så jogger hun på kveldstid når dagen nærmer seg ferdig. Et nydelig menneske i tillegg. Anonymkode: cb508...1f5 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #16 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om det er ‘status’ er riktig navn vet jeg ikke, men blir nok veldig imponert av nabodamen med veldig krevende lederjobb og som samtidig er den som stiller mest opp for håndballklubben. Og så jogger hun på kveldstid når dagen nærmer seg ferdig. Et nydelig menneske i tillegg. Anonymkode: cb508...1f5 Herlig 🥳🥰 Anonymkode: 60c48...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #17 Skrevet 2. april 2023 For meg er det status å kunne hente barna tidlig på sfo/bhg. Anonymkode: 0e01b...3c2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Skrevet 2. april 2023 Det du beskriver, ts, er like harry som LV og lignende. VIRKELIG status er å ikke bry seg om status. Anonymkode: 36822...33f 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #19 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det du beskriver, ts, er like harry som LV og lignende. VIRKELIG status er å ikke bry seg om status. Anonymkode: 36822...33f Ok! ts. Anonymkode: cb508...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå