Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer, har dere noen tips her?

Huden får lett kviser av solkrem , men er også litt tørr og sensitiv....

Håper på svar:)

Anonymkode: 2ca8f...1db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tips?

Anonymkode: 2ca8f...1db

Skrevet

Liker Beauty of Joseon sin, reagerte ikke på den i det hele tatt. 

Skrevet

Åh, det e så kjedelig når solkremmen gir deg kviser! Jeg har sjøl litt tørr hud og har funnet ut at mineralbaserte solkremme funke best for meg. Du kan prøve å se etter solkremmer med sinkoksid og titandioksid som aktive ingredienser, og sjekk også at det er merka "ikke-komedogen" så den ikke tetter porene.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Kullsyrevann said:

Liker Beauty of Joseon sin, reagerte ikke på den i det hele tatt. 

Har også hørt at denne skal være fantastisk. Og ikke super dyr heller. Nå også lettere å få tak i fordi den finnes flere plasser.

AnonymBruker
Skrevet

Babor og dr. Schrammek har noen gode solkremer som gir minimalt med kviser på min hud. 

Anonymkode: caa62...cb1

Skrevet
Scherbatsky skrev (1 minutt siden):

Har også hørt at denne skal være fantastisk. Og ikke super dyr heller. Nå også lettere å få tak i fordi den finnes flere plasser.

Ja ser den er på salg fra tid til annen! Kjøpte La Roche Posay UVmune 400 nå nylig fordi de visstnok skal være ganske banebrytende når det kommer til solbeskyttelse. Og den er god, for all del, har gått gjennom 3 stk. Men kjenner jeg savner Beauty of Joseon sin nå :sjenert: La Roche Posay sin svir en anelse under øynene, men den kunne jeg gni overalt og kjente ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

På Boot apotek har de det du trenger.

Anonymkode: 82ab3...5b8

Skrevet

Jeg liker personlig EVY sin også, den skal være god for sensitiv hud, men alles hud er forskjellig så man må prøve.

Skrevet (endret)

Tror du må prøve noe fra apoteket, kanskje Cliniderm? Den finnes både som «mattifying» og såkalt aldringshemmende. 

Endret av CrazyCatLady2500
AnonymBruker
Skrevet

Liker cerave sin dagkrem med spf, de har fått en ny type med solfaktor 50 som jeg skal prøve når jeg er tom :) 

Anonymkode: 87f4b...937

AnonymBruker
Skrevet

Dermologica age smart 

Anonymkode: 208ee...5a3

Skrevet

Denne! Finnes ikke bedre. Fin under sminke også :) 

B6B81387-F844-4F73-895B-060A2EC52189.webp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...