AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #1 Skrevet 1. april 2023 Ble ved et uhell forelsket i en yngre mann i omgangskretsen. Det var faktisk hans skyld at jeg ble forelsket fordi han var så søt i begynnelsen og kom med komplimenter og flørtet. Helt uventet så falt jeg pladask til slutt. Selv så er jeg i et langvarig forhold som har gått litt opp og ned og jeg føler meg utnyttet til det fulle i mitt forhold. Skal ikke kommentere detaljene omkring det. Kanskje derfor jeg begynte å få romantiske fantasier om han andre. Men dere vet kanskje hvordan vi damer blir når vi liker noen. Da merker han at vi er ekstra vennlige og "velvillige" med hjelp og støtte. Etterhvert viste det seg at han ikke tok meg særlig alvorlig men jeg oppdaget at han begynte å gå i "alle" andre retninger og jeg fikk vite at han datet både her og der. Dette har gjort meg veldig sjalu selv om jeg mer og mer anser det som lite trolig at det noen gang kan bli noe mellom oss . Problemet er at forskjellige sosiale settinger gjør at vi må omgåes og jeg må høre om den og den damen i livet hans. Og han ser visst, på sin side, ikke noe problem i å omgåes meg og ser på meg som en som har erfaring og kan hjelpe han med råd osv. Hva slags motiv han ellers måtte ha for å holde kontakten med meg vet jeg ikke. Men det er vondt å havne i en slags morsrolle for noen man egentlig er forelsket i. Tror han skjønte at jeg er svak for ham. Er han så ondskapsfull at han beholder meg rundt seg for å "gni det inn" at han er fri til å date alle han vil? Selv synes jeg det da er bedre at han lever sitt liv og jeg fortsetter med mitt liv med mannen min uten denne karen rundt meg. Vedkommende er minst 15 år yngre enn meg. Anonymkode: d2d9d...912
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #2 Skrevet 1. april 2023 Han kan da vel ikke noe for at du er forelsket i han. Anonymkode: 5b476...ee9 11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #3 Skrevet 1. april 2023 Drit i han du er blitt betatt av, han er bare et feilfokus for deg fordi du ikke vil rydde opp på hjemmebane. Anonymkode: efd13...04c 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #4 Skrevet 1. april 2023 Du skriver at problemet er at forskjellige sosiale settinger gjør at dere må omgås. Og så lurer du på hvilket motiv han har og lurer på om han er så ondskapsfull at han "beholder deg rundt seg for å gni det inn at han er fir til å date alle han vil"? Om det er sosiale settinger hvor dere "må" omgås, da må du enten finne måter å omgås ham på - ikke skylde på ham fordi han også må være der. Eller så må du selv holde deg unna. Skal jeg tippe føler han det er ubehagelig at du vil ha ham, og at hans måte å forsøke å få deg til å forstå at han ikke er interessert i deg er å fortelle om damer han dater i de sosiale settingene dere må omgås. Det er et ganske tydelig signal fra hans side om at han føler det er ubehagelig og at du nok sender ut for sterke signaler på at du vil ha ham. Antar han er veldig ung, og da er det enda verre for ham å ha en såpass mye eldre, gift dame som viser så tydelig interesse. Spesielt om du i tillegg har barn som er nær ham i alder. Jeg tror du for din egen del bør ta et oppgjør med ekteskapet ditt, finne ut hva du vil med livet videre, gjerne jobbe for at du og mannen kan finne tilbake til hverandre, om mulig. Dere bør kanskje forsøke parterapi, i hvert fall om dere har barn. Eller at du tar noen timer for din egen del, for det virker som om du har et veldig usunt hekt på denne unge mannen, og det virker ikke å gjøre deg noe godt. Anonymkode: a30f6...d9b 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #5 Skrevet 1. april 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Han kan da vel ikke noe for at du er forelsket i han. Anonymkode: 5b476...ee9 TS her. Er egentlig mere interessert i å høre om andre har det på samme måte og forstår hvordan det er. Anonymkode: d2d9d...912
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #6 Skrevet 1. april 2023 Kanskje han ser deg som ein "trygg" person å snakke med desse tinga om. Sidan du er i eit forhold, og det ikkje er stor risiko for at du oppfattar han på ein romantisk måte? Anonymkode: cdf5c...24e 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Skrevet 1. april 2023 Er det han som sliter med rus? Kjenner igjen historien. Uansett om det er deg eller ikke så må du jo bare akseptere at han ikke vil noe seriøst med deg og man er ikke ond fordet. Om du sliter med å komme over han bør du unngå å omgås han. Med mindre dere er nære kollegaer er det fullt mulig Anonymkode: aef41...c6b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #8 Skrevet 1. april 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du skriver at problemet er at forskjellige sosiale settinger gjør at dere må omgås. Og så lurer du på hvilket motiv han har og lurer på om han er så ondskapsfull at han "beholder deg rundt seg for å gni det inn at han er fir til å date alle han vil"? Om det er sosiale settinger hvor dere "må" omgås, da må du enten finne måter å omgås ham på - ikke skylde på ham fordi han også må være der. Eller så må du selv holde deg unna. Skal jeg tippe føler han det er ubehagelig at du vil ha ham, og at hans måte å forsøke å få deg til å forstå at han ikke er interessert i deg er å fortelle om damer han dater i de sosiale settingene dere må omgås. Det er et ganske tydelig signal fra hans side om at han føler det er ubehagelig og at du nok sender ut for sterke signaler på at du vil ha ham. Antar han er veldig ung, og da er det enda verre for ham å ha en såpass mye eldre, gift dame som viser så tydelig interesse. Spesielt om du i tillegg har barn som er nær ham i alder. Jeg tror du for din egen del bør ta et oppgjør med ekteskapet ditt, finne ut hva du vil med livet videre, gjerne jobbe for at du og mannen kan finne tilbake til hverandre, om mulig. Dere bør kanskje forsøke parterapi, i hvert fall om dere har barn. Eller at du tar noen timer for din egen del, for det virker som om du har et veldig usunt hekt på denne unge mannen, og det virker ikke å gjøre deg noe godt. Anonymkode: a30f6...d9b Jeg er nok litt eldre enn du tror. Barna har flyttet ut for flere år siden. Han er ca. 10 år eldre enn min datter. Anonymkode: d2d9d...912
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Skrevet 1. april 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du skriver at problemet er at forskjellige sosiale settinger gjør at dere må omgås. Og så lurer du på hvilket motiv han har og lurer på om han er så ondskapsfull at han "beholder deg rundt seg for å gni det inn at han er fir til å date alle han vil"? Om det er sosiale settinger hvor dere "må" omgås, da må du enten finne måter å omgås ham på - ikke skylde på ham fordi han også må være der. Eller så må du selv holde deg unna. Skal jeg tippe føler han det er ubehagelig at du vil ha ham, og at hans måte å forsøke å få deg til å forstå at han ikke er interessert i deg er å fortelle om damer han dater i de sosiale settingene dere må omgås. Det er et ganske tydelig signal fra hans side om at han føler det er ubehagelig og at du nok sender ut for sterke signaler på at du vil ha ham. Antar han er veldig ung, og da er det enda verre for ham å ha en såpass mye eldre, gift dame som viser så tydelig interesse. Spesielt om du i tillegg har barn som er nær ham i alder. Jeg tror du for din egen del bør ta et oppgjør med ekteskapet ditt, finne ut hva du vil med livet videre, gjerne jobbe for at du og mannen kan finne tilbake til hverandre, om mulig. Dere bør kanskje forsøke parterapi, i hvert fall om dere har barn. Eller at du tar noen timer for din egen del, for det virker som om du har et veldig usunt hekt på denne unge mannen, og det virker ikke å gjøre deg noe godt. Anonymkode: a30f6...d9b Det kinkige er at han er en av kameratene til min mann. Anonymkode: d2d9d...912
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #10 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kinkige er at han er en av kameratene til min mann. Anonymkode: d2d9d...912 Så du driver og flørter med fyren framfor nesa på mannen din? Anonymkode: efd13...04c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #11 Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er nok litt eldre enn du tror. Barna har flyttet ut for flere år siden. Han er ca. 10 år eldre enn min datter. Anonymkode: d2d9d...912 Ser at du skriver at han også er en kompis av mannen din. Uansett, det var ikke hans skyld at du ble forelsket. Du ble forelsket. Det virker som om du egentlig er ferdig med ekteskapet ditt - da er det den prosessen du bør fokusere på, så får du heller se hva den mannen ev. gjør når du er blitt singel. Men ikke ha forhåpninger, det sitter for de fleste menn langt inne å bli sammen med kompisens dame. Bare så det er sagt, jeg har forståelse for at dette er vondt og vanskelig for deg. Men du kan uansett ikke skylde på ham eller være sint på ham. Du virker mer sint fordi du ikke har det bra i ekteskapet ditt, fordi du føler deg fullstendig utnyttet i forholdet du er i. Da tenker jeg du også lettere vil falle for noen som ser deg og har en lett og flørtende tone med deg og gode samtaler. Rydd opp i forholdet du er i, da tror jeg du vil få det mye lettere og også få et annet perspektiv på det med den andre mannen. Bestem deg for at 2023 skal være det året du rydder opp i livet ditt. Ingen skal måtte leve med en mann de føler seg fullstendig utnyttet av. Du trenger ikke gjøre det heller! Så start her og nå og ta et oppgjør med deg selv, hva trenger du i livet for å ha det bra og hva må du gjøre for å endre livet ditt til det bedre. Og så lar du det og det å ta vare på deg selv bli hovedfokuset ditt i år Anonymkode: a30f6...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #12 Skrevet 1. april 2023 Vel som mann så utviklet det sterke følelser mellom meg da 29 og ei nydelig kollega på 49, jeg fikk kalde føtter og trakk meg vekk som følge av at hun var gift, og tenkte jeg ikke ville utfordre skjebnen og gjerne ødelegge hennes forhold som hun har vært gift med siden hun var 19 og hadde 3 barn sammen. Kan være noe av det samme der om du er gift, og ikke har kommunisert skikkelig hva du vil, ikke alle som bare vil ha ett kjapt knull eller noe på siden Anonymkode: c2d36...fcc 1
Andro Skrevet 1. april 2023 #13 Skrevet 1. april 2023 Å være sur på at en du er forelska i vil være venn men ikke elsker er altså så.... 😣 Ta'rei sammen! Han har all mulig rett til å leve fritt og flørte med hvem han vil, uten at du har rett på å være sjalu. Ondskapsfull? Da tror jeg du må ta en titt i speilet. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #14 Skrevet 1. april 2023 Jeg skjønner ikke hva du mener med at han er ondskapsfull? Har han gitt deg blandete signaler? Eller på noen måte uttykt at han er interessert i deg? Du sier at det er hans feil at du falt for han, fordi han flørtet og ga komplimenter, men det er vel kanskje bare slik han er, som person? Jeg tror du legger mer i dette enn det det er, fordi du ikke er tilfreds hjemme, så fokuset ditt burde være på å gjøre noe med det. Anonymkode: 727d6...cff 2
ClausSaus Skrevet 2. april 2023 #15 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble ved et uhell forelsket i en yngre mann i omgangskretsen. Det var faktisk hans skyld at jeg ble forelsket fordi han var så søt i begynnelsen og kom med komplimenter og flørtet. Helt uventet så falt jeg pladask til slutt. Selv så er jeg i et langvarig forhold som har gått litt opp og ned og jeg føler meg utnyttet til det fulle i mitt forhold. Skal ikke kommentere detaljene omkring det. Kanskje derfor jeg begynte å få romantiske fantasier om han andre. Men dere vet kanskje hvordan vi damer blir når vi liker noen. Da merker han at vi er ekstra vennlige og "velvillige" med hjelp og støtte. Etterhvert viste det seg at han ikke tok meg særlig alvorlig men jeg oppdaget at han begynte å gå i "alle" andre retninger og jeg fikk vite at han datet både her og der. Dette har gjort meg veldig sjalu selv om jeg mer og mer anser det som lite trolig at det noen gang kan bli noe mellom oss . Problemet er at forskjellige sosiale settinger gjør at vi må omgåes og jeg må høre om den og den damen i livet hans. Og han ser visst, på sin side, ikke noe problem i å omgåes meg og ser på meg som en som har erfaring og kan hjelpe han med råd osv. Hva slags motiv han ellers måtte ha for å holde kontakten med meg vet jeg ikke. Men det er vondt å havne i en slags morsrolle for noen man egentlig er forelsket i. Tror han skjønte at jeg er svak for ham. Er han så ondskapsfull at han beholder meg rundt seg for å "gni det inn" at han er fri til å date alle han vil? Selv synes jeg det da er bedre at han lever sitt liv og jeg fortsetter med mitt liv med mannen min uten denne karen rundt meg. Vedkommende er minst 15 år yngre enn meg. Anonymkode: d2d9d...912 Og i vår populære serie «Jeg er kvinne og har derfor intet ansvar» er vi i dag kommet til…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #16 Skrevet 2. april 2023 ClausSaus skrev (7 timer siden): Og i vår populære serie «Jeg er kvinne og har derfor intet ansvar» er vi i dag kommet til… I vår populære serie "ClausSaus våkner opp og begynner å slenge dritt om damer på dameforum" har vi kommet til søndag. God påske. Anonymkode: db26c...cd8 1
Phoenix Heart Skrevet 2. april 2023 #17 Skrevet 2. april 2023 Du kan faktisk ikke legge skylden på den du blir forelsket i. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Skrevet 2. april 2023 TS her Det kan jo bare være det at han er en veldig sosial person og jeg misforstod. Han kom tidlig i vårt bekjentskap med noe som jeg tolket som en kjærlighetserklæring. (Til den som spurte om han hadde kommet med blandede signaler.) Senere sa han meg at "Han var ikke interessert i noe alvorlig, han ville være fri" for så å gli inn i et fast forhold med en dame, et forhold som ikke varte. Dette sa han vel fordi han skjønte at jeg hadde begynt å fantasere om at han skulle bli min i fremtiden. Han ringte til meg av og til den gangen noe jeg ikke er vant til. Han har sendt sms, bilder fra reiser, små meldinger i perioder. Men det er vel slik man gjør til "sin mor". Tror jeg kan være offer for TWIN FLAME CONNECTION. Anonymkode: d2d9d...912
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #19 Skrevet 2. april 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: TS her Det kan jo bare være det at han er en veldig sosial person og jeg misforstod. Han kom tidlig i vårt bekjentskap med noe som jeg tolket som en kjærlighetserklæring. (Til den som spurte om han hadde kommet med blandede signaler.) Senere sa han meg at "Han var ikke interessert i noe alvorlig, han ville være fri" for så å gli inn i et fast forhold med en dame, et forhold som ikke varte. Dette sa han vel fordi han skjønte at jeg hadde begynt å fantasere om at han skulle bli min i fremtiden. Han ringte til meg av og til den gangen noe jeg ikke er vant til. Han har sendt sms, bilder fra reiser, små meldinger i perioder. Men det er vel slik man gjør til "sin mor". Tror jeg kan være offer for TWIN FLAME CONNECTION. Anonymkode: d2d9d...912 Det er kanskje mest forfengeligheten min som gjør at jeg ikke kommer over det. Hvorfor er andre damer bra nok når ikke jeg er det. Blir forbannet når han fortsetter å fiske etter goder som Likes på sosiale medier, kaffeservering og informasjon han trenger, fra meg. (Verbal) trøst "vet" jeg han søker hos en annen venninne og mistenker at han har søkt/ fått det samme hos et par andre. Tør ikke tenke på hva annet han jakter på også. Han snakker jo damer trill rundt med sitt "sweettalk" og alle tror de er hans eneste ene som han har øye for. Men egentlig er han vel en reinspikka "player". Jeg er en frue litt desperat etter bekreftelse kanskje. Anonymkode: d2d9d...912
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ble ved et uhell forelsket i en yngre mann i omgangskretsen. Det var faktisk hans skyld at jeg ble forelsket fordi han var så søt i begynnelsen og kom med komplimenter og flørtet. Helt uventet så falt jeg pladask til slutt. Selv så er jeg i et langvarig forhold som har gått litt opp og ned og jeg føler meg utnyttet til det fulle i mitt forhold. Skal ikke kommentere detaljene omkring det. Kanskje derfor jeg begynte å få romantiske fantasier om han andre. Men dere vet kanskje hvordan vi damer blir når vi liker noen. Da merker han at vi er ekstra vennlige og "velvillige" med hjelp og støtte. Etterhvert viste det seg at han ikke tok meg særlig alvorlig men jeg oppdaget at han begynte å gå i "alle" andre retninger og jeg fikk vite at han datet både her og der. Dette har gjort meg veldig sjalu selv om jeg mer og mer anser det som lite trolig at det noen gang kan bli noe mellom oss . Problemet er at forskjellige sosiale settinger gjør at vi må omgåes og jeg må høre om den og den damen i livet hans. Og han ser visst, på sin side, ikke noe problem i å omgåes meg og ser på meg som en som har erfaring og kan hjelpe han med råd osv. Hva slags motiv han ellers måtte ha for å holde kontakten med meg vet jeg ikke. Men det er vondt å havne i en slags morsrolle for noen man egentlig er forelsket i. Tror han skjønte at jeg er svak for ham. Er han så ondskapsfull at han beholder meg rundt seg for å "gni det inn" at han er fri til å date alle han vil? Selv synes jeg det da er bedre at han lever sitt liv og jeg fortsetter med mitt liv med mannen min uten denne karen rundt meg. Vedkommende er minst 15 år yngre enn meg. Anonymkode: d2d9d...912 Herregud du høres helt fjern ut, hva med å ta ansvar for egne følelser? du mener at han skal slutte å date damer fordi du har følelser for han? Enda fyren mest sannsynlig ikke vet at du har følelser for han, altså hvem tror du at du er for han? Anonymkode: 7580b...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå